Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 15:31

Jag kan inte bli gravid :-) 


Naturlig instinkt att skydda och där kan inte kroppen bära frukt 


Det går inte 


Jag kan ha fortsätta ha oskyddat sex för jag kan inte bli gravid när blodet stressen och pressen är för påtaglig runt omkring mig


Naturlig befruktningskontroll ...


Enda som det gör är dödar 


Dödar mig 


Visst kan jag väl sluta äta salt ... och knapra mera grönsaker istället ... men pressen från min omgivning den är inte alls lika e kel förändra.


Jag kan inte andas! Jag får inte utrymme andas alls ... att folk söker upp mig i syfte vilja illa är bevis nog att det sker under medveten kontroll syfte göra illa.


Jag vill inte göra illa Jag har aldrig riktat ett hot mot någon Aldrig gjort det och kommer aldrig heller som del is buddist välja den vägen. Det är väl nog så tydligt att jag väljer andra vägar ! 


Men får man i sitt hem lögner med post om sin person då blir man olycklig och utrymmet andas minsas drastigt till en snäv pri at atmosfär ... jag blir otrygg och rädd och funderar hur andra får skriva hur dom vill offentligt men jag får inte ens behålla ett privatliv! 


Hur kommer det sig att alla andra får gå prata på allmänna platser men jag får inte ens behålla en vädringslucka privat bruk?!


Kan förklara det? 


Uppsökande av privatperson i syfte göra illa är ju samma som att gå ställa sig mellan två personer som bråkar och sedan anmäla båda två för ofredande för att de skrek fula ord i örat på mig! 


Lika befängt som att vissa reklamfilmer på tvn använder ironi och emellanåt grova uttalanden ...ska jag då ringa anmäla personen på reklamen för olaga hot? 


Lika befängt som att jag hamnar i en buss med halvfulla karlar som ska på elitloppet och skriver upp varje slentrian uttalanden karlarna slänger ur sig mot varandra och sedan gör jag antalet polisanmälningar för att deras beteende mot deras barn hemma är hotfullt ! 


Lika befängt! 


Jag kanske träffat på socionomer i fyllan där jag upplevt som som obehaglig och pratat nedlåtande om sin hemförhållande ...ska jag då anmäla det till polisen för hotfulla uttalanden med risk att barnen är utsatt för FARA? 


Är det så att omkringliggande sammanhang inte ska alls tas i beaktning, då kan vi börja samla polisanmälningar i miljontals för att det går tydligen för en helt främmande människa säga att barnen är utsatt för hot ... medans barnen själva inte alls upplevt eller tagit emot någit hot alls! 


Är inte det lite konstigt ? 


Faaan jag har högar hemma med såna uttalanden från skolan i Sunfsvall där jag upplevt hot men inte faan räckte det att jag har det skriftligt och inte heller att det var jag som tog emot det. 


Mina barn har aldrig tagit emot ett hot från mig ALDRIG! 


så ska jag då ringa abmäla Stefan för hotat mina barn VILKET FAKTISKT HAN ERKÄNT! 

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 12:42

Läkarbesök idag


Vätskedrivande ska jag få ... vet inte om det är så bra då jag har levrat blod ? 


Osäker ...men visst kanske bra men mitt blod mår inte bra och inte mitt hjärta heller.


Lögnerna och slagen dödar mig ... sakta men säkert. 

Om jag mådde bra skulla jag inte uppleva slag hot och bli sjuk , heller hur? 


Värskedrivande varje månad för jag tror inte min kropp orkar så mycket då min yttre atmosfär är negativ och sen orka kroppen ska orka dra runt spara på me sblod lagra mens och högre temperatur osv. Jag kokar faan och hjärtat tar stryk.


Jag kommer leva mindre år nu på grund av alla dessa otrevliga överraskningar som inte bara skrivs om mig men även skickas hem till mig med syfte skada mig! 


Inte direkt så att jag själv råka " komma eller snubbla över informationen själv " som i en uppsökande handling i syfte vilja göra illa. 


Det är som lite skillnad ! 

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 11:22

Den karl jäveln ska aldrig någonsin mer få in en fot i mitt hem! 


Det är som kinagubben sa : jag tål inte metall ...och lejon är inom metall ... med sin eld ! 


Jag tål inte lejon födda personer just nu och deras egenskaper! 


Och jag vill VARA IFRED FRÅN SLAG FRÅN STEFAN VIA HAN SJÄLV , VIA BARNEN, VIA HABS FAMILJ OCH ÄVEN VIA HANS FOLK SOM OMBUD! 


NU JÄVLAR VILL JAG SKYDDA MIG SJÄLV OCH SKULLE NI ONTE SLÅ MIG UTAN GRUND I RÄTTSAK SÅ SKULLE JAG INTE BEHÖVA FALLA GÖRA ILLA MIG STÄNDIGT,  STÄNDIGT!


SLÅR MAN MEDVETET UTAN MÖJLIGHET FÖRSTÅ VART DET KOM IFRÅN DÅ BLIR MAN SKADAD ! OCH SJUKSKRIVEN! 

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 11:14

Jag har aldrig hotat mina barn! 


Det är Therese som hotat 


Det är Stefan som både hotat och fullföljt hotet till fysiskt ta i Ida. 


Jag blivit nedtryckt både i mitt egna hem och emotionellt utpressad. 

Nu har jag även fått slag hem via post med förtal att jag hotat döda mina barn ... FÖRTAL 


Sen då jag försvarar mig med skydda mig med NEJ då blir jag hotad att få munkavel på mig ! 


Mycket ELAKT!

Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 10:15

Jag bryter ihop fullständigt! 


Jag orkar inte dra lasset själv alltså! 


Har fått tag på en advokat nu så jag hoppas att hen hjälper mig få fram.sanningen


Advokater ska inte företräda egna lögner dom ska lägga fram.rätt.i sak med bevis för sina uttalanden!.

Får man ha rätt anklaga hur elakt osant som man själv önskar? 


Kan jag gå göra en polisanmälan och lägga.fram.att Stefan hotat döda mig om jag inte anpassar mig efter honom.och att.hans dominans även innefattar att i handling ta i fysiskt barnen får kontrollera så i te hans anseende faljerar i allmänna ögon?.


Gör advokaten en polisanmälan mot mig så gör jag en anmälan om.att jag helt faktiskt KÄNSLOMÄSSIGT ÄRLIGT upplever mog själv hotad av Stefan och hans advokater så pass att dom skriver vad de ska göra om jag knte håller KÄFT och gömms undan från beundrarskaran runt om.dom. 


Jag känner mig hotad! 


Lögnerna är påtagliga! 


Handlingarna är.synliga och med syfte skada min känslomässiga rätt att få ta emot mig i fall och rätten försvara mig mot slag ! 


Det är jag som blir slagen utan rätt i sak. 


Det är jag som hålls undantryckt och inte får visa mig eller prata öppet! 


Det är jag som blir sjuk och är sjukskriven


Det är jag som hagas bort från mitt hem och mina barn 


Det är start från Stefan och budbärare hans advokater som.BÖRJAR DÄR och de som slår mig kä slonässigt och sedan säger vad de ska göra om.jag försvarar mig ... det är ett hot! 


Jag upplever att jag är hotad för mitt liv ! 


Jag är helt ärlig med det och allt riktar sig till att det är jag som FLYR fältet från uppöevd FARA ! 


DET ÄR JAG SOM.ÄR  RÄDD! 


JAG SOM MÅSTE FLY UNDAN ! 


JAG SOM FÅR POST HEM MED PERSONANGREPP UTAN BEVIS!


JAG FÅR SLAG PÅ SLAG PÅ SLAG PÅ SLAG OCH SEDAN NÄR JAG RAMLAR KAN JAG INTE STIGA UPP LÄNGRE, DÅ NÄR JAG TAR ENOT MIG BLIR JAG HOTAD ATT JAG INTE FÅR STÄLLA MIG UPP IGEN ! 


Håll dig på den olats vi bestämmer ! Kliv inte upp för då sparkar vi dig ännu hårdare !.


Så upplever jag dessa hot och min hälsa.är.försämrad för att jag inte får ta STÖD ! 


Jhaaa men då försvarar jag mig med att göra en polisanmälan att hag blir känslomässigt slagen och sedan hotad att jag inte får skydda mig själv. Det är.misshandel i flera etapper och steg mot målet att se till att jag ALDRIG kliver upp eller orkar kliva upp... jag står på knä nu ... men jag hoppas jag oxå får hjälp upp! 



Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 09:54

Skriver man i ett brev till tingsrätten och det är offentliga handlingar och sedan som advokat har vetskap och kunskap om att det brevet med dess innehåll skickas vidare till mig ...som innehållande ett budskap 

.... kan man väl inte senare anklaga mig för att jag reagerar på innehållet i budskapet.



Solklart att skriver en advokat i papper att jag hotat döda mina barn och skickar det till offentlig ha dli g hos tingsrätten och vet att jag senare läser det hemma ensam själv SKA VÄL INTE PERSONEN SOM.SKRIVIT BREVET HOTA MIG VAD HAN SKA GÖRA MOT MIN PERSON OM JAG SÄGER DET ÄR FALKSA ANKLAGELSER! 


FÅR ADVOKATEN SKRIVA VAD HAN VILL OFFENTLIGT MEN JAG FÅR INTE SVARA ELLER GE UTTRYCK MOT DET HÅRDA SLAG HAN GAV MIG KÄNSLOMÄSSIGT GOLVA MIG MED FULA ORD SKRIFTLIGT! 


DET ÄR EMOTIONELL UTPRESSNING SAMT PSYKISK MISSHANDEL UTSÄTTA MIG FÖR HANS EGNA HANDLINGAR OCH ORD.

Exakt det som barnens pappa gjort mot mig under alla år i min familj. 

Säger elaka.osanna saker, när jag svarar emot lögnerna trycker han ner min person och mina rättigheter försvara mig själv ... med hota mig vad han skulle göra om jag inte håller mig på den plats han bestämmer över mig, då respekterar jag inre hans känslor och jag förstör för alla och är.en dålig människa osv. Med efterföljande hot vad som kommer hända om jag inte accepterar lögnen och att hans stolthet i för allmänna relationer ska alltid vara bättre och högre ansett än min. Det är narcissistiskt och medveten handling att sänka min rätt till försvar på en yttre handling mot mig i form av vilja skada min person och det är aktoritärt att påstå att mina reaktioner inte är.rätt.för mig då valet att budgivaren själv gjort det till offentliga handlingar hos tingsrätten. 


DET ÄR PSYKISK MISSHANDEL ! 


Och jag känner mig väldigt OTRYGG ! 


Vad är nästa SLAG emot mig ni rättfärdigar ...ska ni skicka fler lögner och slå ner mog ännu hårdare eller byta taktik eller vad? 

Ska ni hota göra illa mig , utförligt skicka fler brev för k uffa mig och sedan ge mig på käften och hota mig ännu mera för att jag tog emot mig själv på ett felaktigt sätt ... det är medvetet elak ha dling med syfte göra illa 


Som att invänta rätt läge och knuffa mig med bud så jag teillar mot elstängsel.nästa gång och sedan går ni bara förbi mig ler och säger : du får skylla dig själv det var ditt eget fel 


RIktig kävla utpressning för det var INTE jag som skickade brevet = jag försvarar mig och uttrycker en egen känsla inom mig. 


Det är min rätt


Av Maria Karlsson - 1 juli 2015 07:09

Oj kär jag är ...i ett foto ... men oj 


Jag blev jättekär direkt PANG sa det :-)


*skratt* 


Mina dvärgar allihopa tjatar på mig men jag tycker det fattas massor för att jag ska bli riktigt nöjd


Tycker det är lite respektlöst.


Inte riktigt det jag söker ...det finns anledning för mig att känna en viss negativ känsla sen tidigare


Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera eller tänka helt på det hela


Klart att det är ju inte någon av dvärgarna jag egentligen kännt att ALLT är rätt med.

Därför jag söker vidare ...


Men så när jag har massor energi över o killarna frågar om mys klart jag emellanåt svarar : okey

Men bara det är som inte helt fullt tillräckligt för mig 


Jag måste känna det där att oj!

Vilket jag gjorde nyss mot ett foto ... tappa andan mera korrekt rakt igenom haha 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards