Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 22:34

Nu är det nya regler som gäller ...


Fråga svaras med en fråga 


INGA SVAR ! 


INGA SVAR OM SIN EGNA PERSON! 


STOP ! 


INGEN FÖRMEDLING AV INFORMATION! 


INTE ENS TILL DE " HJÄLPSAMMA"


DET ANSVÄNDS EMOT ! 


FRÅGA SVARAS MED EN FRÅGA ELLER BYT SAMTAL ELLER GÅ DÄRIFRÅN! 


NU LÄGGES LITE KYLA PÅ DEN HETTA SOM RÅDER! 


;-)


:-P

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 22:27

Till mitt sista andetag 


Ska lögnerna bli sanning


Jag bär styrkan i min själ 


Jag är och född i eldets tecken 


Jag hanterar vattnets krafter 


Jag svär vid mitt liv att alltid kriga för min kärlek 


Jag GER ALDRIG UPP 


mig får ni aldrig! 


Jag bygger en egen trupp och sen möts vi ...


Vi möts ...


Jag svär att den dagen vi möts ... 


Ska min själ ta tillbaka era lögner och göra fel till rätt 


Jag är född till skydda och heala 

Kämpa och kriga 


Bär ingen rädsla för försvara min rätt 

Och 

Bär ingen rädsla förlora 


Ingen RÄDSLA FÖR DIG! 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 22:09

Så det är så de gjort 


Använder information från mig flr använda emot mig


Jajajaja... så listigt klurigt då! 


Nååååå...


Eftersom.jag avkodat spelets uppbyggnad nu så kan jag med glädje säga att 


Ni får inge mer information från mig :-) 


Ska det spelas fulspel SÅ OKEY! 


FINE FOR ME! 


Så det är därifrån ni tagit mina styrkor och styrt mig till svaghet 


Vad ni tror ;-) 


Lite fulspelare här och där placerade ...så listigt förekommande ...mmmmm


Jag kan koder 

Jag är utbildad för faan för lära mig koder i kommunikation och det enda jag förstår är att 


Den ENDA PERSONEN SOM ÄR HOTAD ÄR JAG! 


ATT GÖMMA UNDAN KODER FÖR MIG ATT UPPFATTA ÄR GENOMSKINLIGT UPPENBARA 


ATT PÅSTÅ FRÅN ADVOKATEN SKRIFTLIGT ATT JAG HOTAT DÖDA MINA BARN 


VAR SYMBOLISKT KOD NOT MIG ATT JAG ÄR HOTAD FÖR MITT LIV 


SKULLE VARA INTRESSANT VETA VEM.SOM GIVIT DET BUDSKAPET TILL STEFAN ADVOKAT MED RESTEN AV LÖGNERNA TVÄRTOM UTTALANDENA I DEN SKRIFTEN! 


För jag är inte dummare än att jag förstår att den den här abonyme anmälaren HOTAR MIG FÖR FULLT ! 


Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 21:48

Nu kom jag på ...


De har alltså skickat mig på utredning denne myndighet 2008


Sen har dom alltså använt informationen om mig 


För att sedan knäcka mig i bitar ..

Det var alltså syftet med betala en utredning medicinskt om mig


För att kunna medicinskt knäcka mig i små bitar 


All information har sedan 2008 sedan använts emot mig


Allt som.varit bra har dom.medvetet detta gäng"" använt för att ta ifrån mig och se till så att jag får det dåligt


Jag ser ju... det med information inom styrkor hos mig 

Tagit av mig allt det sen 2008 


Det står att det är genom omgivningen de gör det ...

För att påverka min stress och metaboliska syndrom


Det är alltså därifrån de fått informationen om mig! 


Kunde ju aldrig tro att min familj var med på det hela men klart " omgivning" ... 


Jajajaja därav man ska hålla käften alltså ... för att inte svara på frågor ... därav jag fick MI utbildning men i medicinska sammanhang är.det hjärtinfarkt ... 


Är det vad ni är ute efter ? 


Känns ju som att någon gängtillhörande människa där ute är starkt beroende och missbrukare av allt jag gör säger och skriver och har makten att styra folk i min omgivning ...


Men vem? 


Vem har sådant hat för mig att vilja döden ur mig 



???


För tolka budskapet tvärtom ? 


Vem hotar mig till döden ? 


För det är just vad de försökt med !!! Länge ...


Vilken jävla tur jag kom därifrån innan det var försent ! 

 

 

Åååhojojoj 

 

Låt mig ...

 

Låt mig...

 

Samla min egen arme så möts vi halva vägen snart ...

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 17:27

Jag hatar post! 


Värsta jag vet! 


Mamma körde ut mig i fredags hämta veckobladen från affärena ...


Såg breven men ville i tw förstöra helgen!


Så jag öppnade idag TISDAG 


Jag öppnar breven och posten på Tisdagar nu ...


För att mamma ska hinna få veckobladen i för shopping dagen ...hos mig.


Det går inte om jag hämtar postwn söndagar! 


Men gissa om jag ringde soc i Kramfors 

Vad dom ge mig barnen från sin pappa


Jag bad att skydda mina barn från honom

Och sa att jag har bevis från psykolog sen 2008 att hans beteende funnits mot mig under lång tid och att jag numer är jätteorolig över att han gör likadant mot barnen


Talar nedlåtande psykar osv barnen på samma sätt som mot mig


Men socialen svarar bara mig att det kan dom i te göra ! 


Dom kan inget göra ! 


Ja och breven från tingsrätten säger att dom bara skjuter upp förberedande hela tiden!


Klart! 


Hans advokat säger det och sen säger socialen att det finns ingen anledning oroa sig för mina barn! 


Ååååhhh vad ARG jag blir på tjänstemän på myndigheterna i Kramfors alltså!


Jag har INGA PSYKISKA PROBLEM SOM.DERAS PAPPA HAR! 


JAG HAR INTE MISSHANDLAT MINA BARN JAG FÖRSÖKER RÄDDA DOM FRÅN ETT MEDBEROENDE ORSAKAT AV ASPERGER! 


JAG SKYDDAR MIG SJÄLV GENOM TA BORT PROBLEMEN = OMGIVNINGEN! 


ÅÅÅÅ SOCIALEN SVARAR: Inte något vi kan göra ...


Vad faan ! 


Jag säger : Om ni inte kan flytta mina barn kansle ni kan skicka en socialarbetare till barnen för se höra vara delaktig i levernet!? 


Det svarade hon i te på men jag hoppas dom lever med barnen och Stefan under tiden som tingsrätten ordnar med ny tid igen ...


Det är bara för att barnen ska hinna börja skolan i Kramfors och sen ska de använda det som underlag för behålla barnen hos pappan.


Men det fu gerar inte så! 


Barn som blir skadade på skola 

So. Uppenbart far illa psykiskt och mentalt hos sin pappa 

Ska hem till SIN MAMMA!


JAG HAR BEVIS PÅ ATT JAG TALAR SANNING


JAG HAR BARA SKYDDAT MINA BARN HELA VÄGEN! 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 16:35

Ekonomi... 


Ja hur ska jag få bättre ekonomi?


Försökte få bättre ekonomi genom ta kontakt med socialen i Maj 2014 delvis 

Förklara att det var ohållbart


Stefan skulle betala 50% av barnen 


Han erkänner att han täbker inte hjälpa mig 50% ...


Arbete/ sysselsättning: 

Jag fick lägga ner Svensk Simidrott & Hälsa av olika anledningar men jobbade idieelt och enligt medicinskt var det i te hållbart i längden för min kropp spendera flera timmar i badet ... 

På land går ju bra ;-) 


Vad kan jag göra ? 


Omutbilda mig ... vilket jag gjorde under 3 år 

Vidareutvecklade mig


Vad kan jag göra nu? 


Söka arbete ... 


Försöka SKAPA arbete ... 


Relationen till barnens pappa... vad kan jag göra ...Jo kan föesöka utbilda mig bli bra kommunicera = A betyg universitet 


Kan be om hjälp till socialen maj 2014 ... 

Ringa polisen 


OCH om.inget fu gerar rots allt 


BYTA OMGIVNING HELT ENKELT! 


SÅ JHAAAA DET ÄR INTE ORSAKAT AV NEDSÄTTNING HOS MIG UTAN AV SVAGHETER I MIN OMGIVNING


OCH VARKEN 

SOCIALEN ELLER POLISEN HAR GETT MIG STÖD 


Känner jag i det här! 


Medicinsk utredning säger att det finns problem.i min omgivning INTE hos MIG! 


Det är dagens jävla sanning och jag är mentalt stabil! 


Sen om man ska börja ta ifrån barn från mammor som blir misshandlad av sin pojkvän för att sedan nervärdera hennes person och ge barnen till pojkvännen 


ÄR HELT JÄVLA IDIOTISKT! 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 15:25

Ja men läs texten 


2008! 


Jag talar sanning


Ni nervärderar mig! 


Ni gör mig sjuk! 

Av Maria Karlsson - 28 juli 2015 15:19

Jhaaa och vad gör socialen i Kramfors 


JO


Dom tar av mig dwn enda hälsoaspekten av mitt leverne : BARNEN


GER BARNEN 

Till en man som undwr flera år verbalt trakasserat mog och så även gör mot barnen! 


JAG Har bevis av psykolog! 


Vad faan har ni? 


ÅSIKTER FRÅN TEXTER - NI FRITOLKAT UTAN TRÄFFAT MIG PERSONLIGEN! 


JAG HAR FAAN BEVIS OCH UTREDNINGSUTTALANDE FRÅN PSYKOLOG 


OCH NI SOCIALEN HAR JUST GJORT TVÄRTOM DET NI BORDW HA GJORT! 


NI HAR TJÄLPT MIG EKONOMISKT MED ALLA PÅTVINGADE FLYTTAR, VÄGRAT HJÄLPA MIG OCH SKICKAT BREV OM.HOT AC ANONYM ANMÄLAN SOM FÖLJER MIG OCH NI HAR PLACERAT BARNEN HOS EN MAN SOM UÅÅENBARLIGEN LIGGER MED ETR NEGATIVT INTRYCK I NÄRVARO AV BARNEN SEDAN 2008! 


NI HAR MÄTTAT ETT ROVDJUR i mina ögonen med mata med mina barn från mig! 


NI är mycket elaka! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards