Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 18:22

Snyggingen alltså ... har lite svårt för svensk kvinna tror jag

Leka fritt är kanske inte så enkelt om man lever i ett för mycket strukturerat leverne 


Klart det blir svårt då ha fri lek med mig! 


Nåväl han är snygg så det räcker att få se på honom 


Men alltså


Vilket himlans humör den mannen besitter alltså

Kalla han för åskmolnet för det var väl precis så han var då han komme haha haha *skratt* 


Min mörke mystiske arab! 


Mjaaaauuuuuu... he'll be back! :-D 



Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 17:48

Bifirma av ett dotterbolag tillhörande ett moderbolag ...


Herregud alltså 


Jag själv hade tänkt ha ett modetbolag 2 dotterbolag 1 projekt ab och enskildfirma hahahaha *skratt* 


Nuuuuuuu... förstår jag ... inkråmsförsäljning av bifirma inom dotterbolaget. Herregud alltså! Vad seg jag är! :-) 


Herregud haha haha *skratt*


Köper inkråmsrörelsen och bifirma namnet ... herregud alltså! :-)


Alltså försäljning av en bifirma tillhörande ett dotterbolag.


Herregud ! 


Hahaha hahaha *skratt* 

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 17:27

Nu har jag lärt mig något nytt 


Skillnaden på bifirma och dotterbolag 


Och att det kallas moderbolag för både


Inkråmsförsäljning gäller i alla bolag 


Dotterbolag kan ha inkråmsförsäljning men även ett moderbolag 

Dock inte en bifirma 


Tur jag lärt mig det nu då wiiiiii hihi 


Så det är alltså en bifirma rörelse som skall säljas 

En inkråmsförsäljning från av moderbolaget


En del av moderbolagets näringsverksamhet som är en del av ...sk. bifirma försäljning med tillhörande namn


Många kan ha en bifirma för behålla ett företagsnamn ... 


Så nu förstår även jag 


Det är således inte olika bokföringar utan en och samma i moderbolaget som helhet.


Nu förstår jag :-) 


Alltså då det stod moderbolag var jag jättesäker på dotterbolag ... trodde inte man använde termen bifirma .... men dotterbolag kan ha bifirma och även moderbolag samt dotterbolag och herregud vilket nätande av bolag och firmor alltså ... ;-) 


Man lär sig alltid något ... 


Idag har jag lärt mig detta mera ingående wiiiiihihiji



Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 14:35

Skratt*** 


Ofta ofta 


Hamnade jag på bild med tidingen och efter väl genomförs tävlings resultat


Jag o min kompis 


Set var mer ofta än sällan faktiskt ...hihi


Så började jag gick 4 an ... tidning på tidning ... i vatten på land efter vinst osv.


Så det är jag uppväxt med badkläder mycket uppnärksamhet och fotograf samt intervjuer hahaha fast ...


Jag svarade sällan på intervjuerna det gjorde tränaren... 

Jag eller vi 


Bara gav ifrån oss ett enkelt leende med medaljerna 


Hahaha *skratt* 


I andra sammanhang skulle tyckas konstigt men i min värld och min verklighet är badkläder ett mera FAKTA NATURLIGT än kläder på då man hälsar och umgås hahahaha * asg* 


Normen är efter vad man själv är van vid SÅKLART hehe

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 14:25

För mig är det seriöst att klä sig i badkläder 


Det är och varit under min karriär i alla år att arbeta seriöst i badhallen


Men tillhörande att gå runt i badkläder framför mycket folk


Det är inget jag har beskymmer över ... inte så


Men ojj om det vore av privat bruk och gäller mot en kille jag gillar ...då faaan blir det helt plötsligt jävligt pinsamt!

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 14:16

Ibland när man vill vara lös o ledig 

Men ändå behålla lite stil på sommaren 


Så är MMA klänning ett bra alternativ 


Det är lite uppklätt men ändå riktigt avslappnar skönt

Har märke och lite tuffare design 


Den jag är då jag tränar MMA 


Passar perfekt 


Problemet är bara min rygg ..jag kan inte alltid ha BH 

Det gör ont i ryggen och jag får stelhet samt låsningar ända upp till nacken 


Så på vintern ser ju ingen att jag går utan bh men sommaren blir fet lite pinsamt ... men vad göra .. ? Jag har totalt glömt bort att prova freebra faktiskt 


Nu kan jag ju inte skicka efter en sådan heller men kanske till nästa sommar ... 


Nu blir det ju 250 kr extra 4 månader för det nya kravet jag fick på 1000 spänn ... nååååå 


Äsch so what


Finns karlar som har mera av synliga tuttar under tshirt än vad jag har ;-) :-p har ååå göra mä proportionerna ... tillhörande kön fastän ... jag själv anser det är rätt så sexigt se former även på killar ... 

Bara är så 


Nååååå *fniss* 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards