Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 11:05

Första gången missades utbetalningen och jag märkte inte att räkningarnas datum kom före deras utbetalning så jag fick kravbrev hem och från 300 kr till 4000 kr RAKT AV 


Denna månad likadant ... jag fick gå in på socc påminna dom om min ansökan och frågade vart utbetalningen tagit vägen ... nu kom 2 kravbrev igen ... och hela belopp ska betalas nu 1000 spänn RAKT av ! 


Försöker ni ge mig ekonomiska problem medvetet eller? 


Jag ska lämna in ansökan tidigare denna gång ...jag går in idag förrästen fixar det! 


Alltid 20 e varje månad kommer min ansökan in ...men men 


Skapa beskymmer för mig hela tiden alltså ... herregud om jag skulle ha råkat glömma betala en faktura då blir det avgifter ...men då socc missar och jag får extra problem? 

Vilka avgifter kan jag ta av socc igengäld då da?

Av Maria Karlsson - 17 juli 2015 07:04

Jag älskar äventyrshinder Det var absolut det bästa jag visste förr och något jag mer än gärna prövar på igen ...hinderbana! Härnösand är bara såååååå BRA! Jag tänker inte flytta norröver mera alls! Inte alls! Underbar stad! Kanske vissa områden behöver rustas upp och planteras lite fina färgskalor i teäd efter vissa vägar men visst ...Staden ligger i framkant atr kunna växa till en lika eftertraktad besöksmål som ministockholm anser jag ;-) Tycker även att man ska ge varje bro i härnösand ett eget namn och måla broarna i glada färger för att stärka en känsla av att Härnösand faktiskt bygger broar över hinder där andra städer förefaller fastna i sina.Jag kom på igår en helt ny aktivitet oxå som bara ploppade upp i min hjärna ... bara sådär "" :-) Den är hemlig men visst ... den ska införlivas den dagen jag hittar ett eget företagande och jag tror att det är och kommer bli en efterhärmabde snackis ;-).Jag är rätt så entreprenörsdriven hihi Efter Henrik Brodin ringde mig och mer eller mindre ansåg sig skrivit så enkelt företags inkråmsförsäljningen ich att jag hade ställt frågor till mäklarna utifrån att hag trodde Norffällans hotell var ett eget dotterbolag med eget organisations nummer ich inkråmsförsäljningen gällde dotterbolaget, var det inte så roligt för mig bli uppringd känna mig usel då han fråga mig om jag trodde jag skulle få ta del av Höga Kusten Nöje för Då hade jag ju förstått helt fel tycker jag varit tydlig i beskrivningen fortsatte han ... osv. Osv. Nåååväl jag fick skicka ett mail med ursäkt för att jag inte kollat upp organisationsnumret ...för jag tog för givet att norrfällan var ett dotterbolag, men jag hade fel och jag trodde Norrfällan hade sitt egna organisationsnummer men det var fel oxå.var inte roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards