Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 15:34

Det är 2a sommaren som min sommar är FÖRSTÖRD!


Inget bad och inge barn ...


Tur jag får sällskap av andra barn varje här 


Jag kan ju inte sitta i bh topp ...passar inte! 


Det måste vara påklätt men vill inte ha för mycket ränder eller vita delar för mycket 


Så jag sitter ute i tubtopp och 

Kjolar 


Idag kort kjol ...


Eller kort klänning eller lång klänning 


Värsta tiden i mitt liv! 


Det går inte ens för mig att stiga in i min känsla för hur jag känner för bar ens pappa och Malin och de endre 2  social tanterna ...


Det är djupt rotade känslor som döljer sig i djupet av havets botten!


Barnen är kärleken som får mitt hjärta att slå 

Dom är anled ingen till att jag andas idag


Jac älskar mina flickor


Har teååååkigt så förbannat! 


Vet faan inte vad göra?!?!?! 


Tar en promenad till kanske till en annan plats ... fördriva tiden för det är HEMSK SOMMAR! 


TRODDE ATT MIN HOBBY SKULLE UPPEHÅLLA MIG ... men det är ingen som velat få någon beröring ...åååhh kanske lika bra.


Mamma sa att hon kanske kunde stå som stand in ... för akupressur Så slipper jag :-)

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 13:02

         

Först tar man fram 


SER 


INSPEKTERAR


SEDAN .... 


VÄLJER MAN DEN GULE MED BÄSTA BÖJJEN ;-) 


DÄREFTER ... 


HANTERAR MAN GULEBÖJJ HÅRT OCH BESTÄMT ! 


DELAR DEN VASST I FLERA BITAR ... " njutningen blir längre" 


OCH...


SÅ TAR MAN LITE FLAKES ... 


OCH DEN HÄRLIGA SIRAPSEN SÅ DRT BLIR LENT O SÖTT FÖR MAGGEN


VUKTIGAST


VIKTIGAST 


ÄR SÅKLART MJÖLKEN! 


LAGKTOSFRITT SÅKLART 


SEN ...


SMASKAS ICH AVNJUTAS 


= PERFEKT MELLANMÅL :-) 

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 09:12

Socialförvaltningen hade fått in en ANONYM ANMÄLAN  


Anmälaren som.var väldigt övertygande i konkret beskrivning berättade hur han 

Genom en facebooksida läst att en kvinna vid namn " blind man cant dance" 

Skrev så otydligt hotfulla inlägg... det kunde alla läsa som.sökte upp sidan att de i läggen visade en mycket psykiskt sjuk människa för att det kunde ju alla se hur inläggen var skrivna 

Beskrev den anonyme anmälaren ... 


Ja och personen alla hon möter faller under konflikter för att det slutar alltid med skador ...


Socialens mottagningstelefon svarar :- Ja herregud ! 


Vidare gick anmälan till BBIC utredning då det visade sig att personen hade barn ... 

Socialen beslöt alltså att utreda denna hotfulla skadade kvinnan som enligt korrekta uppgifter skrev hotfulla ko stiga inlägg ...


Hutsomhelst beslöt man att ta in kvinnan på samtal på socialen 


Och jgaaaaa vilket konstigt sätt hon har ... gick rakt in i dörren och snubblade på golvlisten...


Hon har problem ! Skriver socialen    ... hon har psykiska problem för hon har ingen  koordination och visar tydliga fysksika oblanser! 


Personalen beslutar sig för att hjälpa kvinnan in och börjar ställa sina objektiva frågor om hennes leverne ...


Beskriv hur du ser på din situation ? 


Ja drt är mörkt nu svarar kvinnan ...


Ja jag vi förstår ju det ... tittar soc tanterna på varandra och himlar med öginen att " svåra psykiska problem " mmmm .. 


Vad ser du då i din omgivning ? 


Bara svart ... svarar kvinnan 


Socctanterna fortsätter skriva och himlar med ögonen ... 

" mycket djup deppression" 


Är det alltid svart ? 


Jaaaaa ... ko stigt nog , svarar kvinnan ... 


Mmmmmmm... lång tids djup deppression med fyskisk åverkan ...hade nu socctanterna kommit fram till...


Efter flertal frågor så insåg socialtanterna att denna människa är högst olämplig! 


Ja  vad skriver du då ...

jhaaa svara kvinnan skriver ? Nääää jag spelar piano ... 


Spelar piano? 


Ja visst , men jag hör ingenting ...


HERREGuD , det här bli bara värre och värre ... 

Långdragen djupdeppression med fysisk åverkan och schizofreni ... 


Mmmmm ... det är mycket konstigt svarar kvinnan förstår inte alls varför i te det kommer något ljud 


Ååååhhhhhhohojoj + ingen självinsikt ...fortsätter socialtanterna ...herregud! 


Så känner sig kvinnan gabska bekväm efter all den uppmärksmahet hon fått och efter ett tag beskriver : 


Ja vet ni.... jag var kollade SYNEN för någon månad sedan och fick ett par glasögon 


Så tog jag på mig glasögonen som var extra mörka ... fick rådet att aldrig ta av mig glasögonen förutom vid läggdags sent på kvällen i sängen ...och inte öppna ögonen förräb glasögo en sitter på på morgonen


Sedan dess ser jag bara svart.. kan inte förstå ... vad svart allt blivit men jag följer instruktionerna rakt igenom ... och gjort så under flera veckor ... 

Kan inte förstå att folket är så tokigt hårda då jag är ute går ...dom går rakt in i mig hela tiden ... hårda som stolpar känns dom som ... jhaaaa jag har försökt spela på mitt piano sedan dess men ni vet ... jag hör inge ting och det känns ko stigt med dessa ljud från tangenter .... jhaaaaa väldigt märkvärdigt 


Kan inte förstå att det aldrig bli ljust ...har varit solförmörkelse länge nu ... herrgud ! Vart är världen på väg... 


Socctanterna tittar på varandra och sedan ser chockad och ber kvinnan ta ac sig glasögonen


Hon vägrar längre men för barnens bästa så ger hon till slut med sig och tar av sig glasögonen 



Ååååhhhh herregud !!!!!!!



JAG SER! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards