Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 08:43

   


SOCIALEN I KRAMFORS ÄR UTE CYKLAR """ 


FALLET KOM SOM EN CHOCK ! 


SEN KOM GLÄDJEN 


BEDÖMNING AV Malin E : Ja HON  har väl lite dålig koordination och taskig balans med trodde faktiskt HON  kunde det här utan att göra så dundervurpa som SOCIALFÖRVALTNINGEN HAMNAT I ... HAR verkligen varit ute cyklat i det här """ 


BLIVIT EN REJÄL KRASCH! 



Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 08:07

Sitt och njut 


MIA SKA IRONISKT NOG 


HUMORISTISKT SARKASM.ANVÄNDA SIG AV 


KRANFORS SOCIALENS ARBETS SÄTT 


JAHAPP NU SKA VI TOLKA TEXTER ;-) ...

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 07:40

Orkar inte gå så långt!


Först Zinas promenader och sen ska jag gå flera km ytterligare !


Orkar inte! 


Barnen frågade mig ... Maria vart din cykel?


Har ingen cykel ...


Varför inte då? 


Var inte haft pengar så jag kan köpa någon åt mig själv.


Så är det! 


Orka gå minumin 15 km idag ?????? Nääää faaann alltså! 


Blir sur bara jag tänker på det! 


Jag skippar badet! PUNKT! 

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 06:30

Tänker crida och vända på rubriker 


Visa atr texter kan ha helt åtkilld betydelse beroende på vems ögon som läser!!!!!!


Jag kommer kalla det för 


Ironisk humoristisk sarki ! 


:-) 

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 06:10

Allt över 37 grader = Mia krasslig 


NORMAL TEMPERATUR : 36.6 GRADER! 


:-D 


Har jag 37. 5 är det lika som att folk har 38.5 ! FAKTISKT! 


ringer jag VDC fler gånger o säger min temperatur är över 38 DÅ ÄR jAG SJUKLIGT FÖRHÖJD TEMPERATUR! 


ALLTSÅ! 


MINSANN! :-) 

Av Maria Karlsson - 25 juli 2015 06:02

Äsch


Fick inget svar 


Mannen nobba mig ...på min inbjudan 


Haha * skratt* 


Nåväl :-) 


Idag blir det bada ...ska gå bada 


Jag å mina flickor har badat hela somrarna tidigare ...men så inte sista 2 


Ååååååhhhh mina flickor! Vad jag saknar er !


Mitt hjärta värker och går av itu! Så mycket saknar jag er! 


Nåväl - badet it is!  :-p 



Ovido - Quiz & Flashcards