Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 15:13

 

Verkligen roligt ... 


Lite flashbacks tillbaka till mina egna småflickor ...

Hello kitty ... 


OJOJ vad hello kitty kläder jag hade ett tag *fniss* 

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 14:11

   

Zina måste bada ...


Hon stinker ju ! Åååååhhh kan ju inte stinka ifall vi ska träffas Mr JB med hundkompisen till Zina= det går inte för sig alls! 


Så duschen och schampoooo efter varit på lång promenad till konsum och tillbaka...


Nu sitter vi ute och jag ska göra rent åt kaninerna inna jag ska laga kyckling gryta ... faktiskt 


Vad grabbarna dvärgisarna gör vet jag inte ... direkt ... men känns som jag har allihopa runt knutarna nu för tiden mmmjaaaoooo

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 12:54

Han skulle ju höra av sig i helgen ! 


LABANISEN! 


ARG MIA ÄR! ;-) 


Nåväl jag fått Labano födelsedagar på barnen hans så jag ska kolla stjärntecknen...se hur vår familj med barn skulle funka ihop.


Jag besrämmer säger jag! :-) 


Nrj jag bestämmer ...svarar Labano 


Nej jag som bestämmer ..faktiskt


Nej jag... svarar Labanos 


Sen håller vi på tjaffsa lite smått ovan en yta med massa generost förståelse för varandra :-) 


Hahaha kanske socc i Kramfors vill komma påstå något om våra uttalanden ...ska ni förvrida allt så gör det riktigt! 


Börja med IRONI SKRIFTLIGT VIA TEXT....


ANALYSERA LITE UTTAGNA TEXTER så får vi se hur BRA ni lyclas förvränga ur rrt egna livskomplex! Ni som speglar ... !!!!


Nåväl ... Labano tjurskallen! :-) Fin oxå ..men det säger jag INTE högt! 


Mamba .... äntligen han oxå svarat på Kik! REDAN! 

åååååphhhhhhhppppp... karlar!!! Alltså! 


Hahahaha jhaaaaa... jag är en bra alfa drottning teots allt...som måste fostra så stora karlar ... jobbigt faktiskt ;-) 


Aaahhhhhh... jag diggar dom alles dunder SKÖNA grabbar som kommer med Mr Boss arbeta med mig om jag fick som jag ville ...


Labano på vandrarhemmet ... kan han ha åå göra vakta ungdomen tycker jag ... städa hålla ordning


Tiger ska sitta med dator o marknadsföring samt bokningar och event 


Ferdi and är vaktmästare 


Mamba köket och cafet samt kassa


Bagheera servering 


;-) 


Bra visst ?!?!?!?! Hahahaha 

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 12:51

Jag vill verkligen ha en egen orm! 


Jag känner vi kompar likvärdigt ...jag åååå ödlorna 


Dom är så OTROLIGT VACKRA! 


BLAND DET FINASTE JAG SETT! 


SÅ GULDIG OCH BLANK VACKER ...hely otroligt vackra!


Det är som vackrare än etr halsband! Om jag fick välja skulle jag vilja ha en kopparödla runt min hals ! 


Ett otroligt unikt vackert skimrande smycke! 


VILL HA! 

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 10:13

Så roligt 


Mr J.B tog kontakt igen ... lärde känna honom 2012 


2013 hjälpte han mig med Zina och sen haft lite kontakt ..sista gången var julafton 2013 tror jag ...


Men enligt socialen i Kramfors har jag ju inga vänner!!! Helt sjukt hur socialen förvränger verkligheten alltså!


Nåväl...


Det var roligt skvallra lite för en karl som faktiskt vet vem mr vaskonscellos är från kramfors...min storasysters PV och pappa till barnen som trots flertal domar och förflutet med misshabdel och kriminalitet FICK FIRA JUL MED MINA FLICKOR MEN INTE JAG! Det känns skönt för mig kunna säga det till Mr JB som vet vilka både vasco och syrran är och alla deras bravader genom åren och ÄNDÅ har syrran min ringt in till socc sagt att jag inte är bra för mina egna barn! 


Men jag har säkert 30 Tal Billstabor som kan intyga hur jag genom hela mitt liv stöttat deras barn och alltid hjälpt till då vascos och syrrans liv under bråk tjaffs konflikter osv. VAR ALLTID JAG SOM TOG HAND OM DERAS BARN! 


VAD FÅR JAG TILLBAKA !??? 


JO 


Socialen tillåter mina barn fira julafton utan sina föräldrar tillsammans med vasco och syrran! 

Dom som alltid förstört varje julstämning med sina egna problem och förstört nu mina jular flera flera flera år i rad.


Det tycker socialen i Kramfors är bra omsorg för Ida och Moa! Spendera julafton med fd misshandlande kriminell som har polisanmälan på sig kastat mig på betongen så svanken gjorde skadad! 


Ni är så jävla bra! """  Ironi = KASS! 


Skönt för mig berätta det för mr JB för han vet hur vasco är och är kapabel till samt kan personer med narcisistiska drag. 

Tills skillnad från socc kärringarna i Kramfors! 


Jag hatar kramfors och kommer aldrig bågonsin förlåta det här året utan mina flickor! Aldrig! 


Så många polisanmälningar jag gjort sen 2012 ... sökt skyddad identitet m.m och åter igen sökt samma sak... jag får inget stöd! 


Men barnens pappa som har samma problem.i sitt förflutna med sina småsystrsr och massa socialutredningar han med sin referens ocv anlag ärftlighet HAN anses bättre vårdare för mina flickor än mig! 


Kommihåg! Det var valet min stora syster gjorde som förstört min uppväxt genom val av pojkvänner !!! 


Sen har hon mage uttrycka sig om mig som person efter alla år av levt ihop i en musshandels relation! Vad faan säger det! 


Jag som lärt merparten av kramfors barn att simma och haft ebskild firma SSIH ... jag som arbetat med förebingslivet under alla år och är en framgångsrik simtjej och fotbollsbrud i lagkamratskap ... jag anses som olämplig ! Men mr vascoo var tydligen mer lämplig umgås med mina barn än deras egna mamma! Samt har socialen tagit vort dessa anmälningar dom fått av mig i december .. finns i get nedskrivet om det! 


Idioter! 


Nåväl ...det var roligt att mr JB hörde av sig ... Zinas fodervärd hihi

Fick jag en stund beklaga mig om denna idiotiska situation jag befinner mig i! Som socialen godkänt! 


MINSANN! 

Av Maria Karlsson - 13 juli 2015 08:35

Så fort jag hamnar över 37 grader känner jag mig extra trött o slut...


Det är ganska bra jag följer temoeraturen för att jag inser nu att vid ägglossning blir jag lite i min person "kort" och "bestämd" medans efteråt känner jag mig fluffsig ...äter mycket, trött och känner mig lite ful. 

Jag får nog högre temp fram till mens och 2 dagar innan då ligger jag sover hela dagarna oftast hihi


Vi får se vad som händer :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards