Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 18:35

Ja nu har jag sagt det till er alla ...


Stefan slog mig ! 


Rejält! 



Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 17:33

Nu måste vi byta regement i Sverige 


Lägg till tingsrätten en anmälan om att kungaparet pga av sitt psykiska mående är högst olämpliga på sin yrkestjänst! 


De erkänner ju läs TEXT ... gråter på slottet! 

Jha visst! 


Vi har bild bvis lägga fram i rätten! Minsann!


Går det ta av mig mitt moderkskap för att Stefan sagt att jag är sämre mamma utifrån en text så kan vi i Scerige börja sätta olämplighets lappar även på kungaparet ...ja men herregud! 


Gråter då är man inte psykisk länplig styra landet ! 


Jag menar , Mamma Maria ansågs olänplig av socialen som 3 e part läsa en text utifrån pappans påstående utifrån ingenting 


Så GÖR VI I SVERIGE ! 


OLÄMPLIGT ! 


TEXT BEVIS!   

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 17:27

 

Ser väl alla Texten hon lagt ut Full rullar hon barnen i stan! Faaaan MISSHANDEL!


LÅT PAPPAN HÄMTA BARNEN OCH HITA BARNEN CAD HAN SKA GÖRA OM DOM GÅR HEM.TILL MAMMAN! 


.... NÄSTA RUBRIK! 


MAMMAN RULLADE BARNEN DÖDA I STAN! 

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 16:41

 


Så HÄR ILLA VALDE SOCC I KRAMFORS TOLKA EN TEXT ... TAGET FRÅN ETT SAMMANHANG...OCH JAG TAPPADE MINA BARN UTIFRÅN SAMMA PRINCIP!


DU TAR TEXT BEVIS UR ETT SAMMANHANG OCH TOLKAR DET FRITT


SE BARA HÄR OVAN ...VAD JAG SÅG I TEXTEN! 

DET ÄR HELT LAGLIGT TYDLIGEN ATT FAKTISKT GÖRA EN UTREDNING PÅ DEN PERSONEN TEXTEN SKRIVEN AV OCH GÖRA EN SOCIAL UTRESNING PÅ! 


JA MEN NI SER JU SJÄLVA VAD SOM STÅR INGEN ÅLDER OCH EREKTION ... HAR FÅR EREKTION AV BARN! 


FÖRSTÅR JU ALLA ...TA AV HAN BARNEN! 


eller ... är det rätt av socc i Kramfors att genomföra sådan händelse av tolk ing mot mig genom att rätrsligt ta text ur ett givet sammanhang under ett helt annat namn än mitt Maria Karlsson och sedan ta ifrån mig barnen ? 


Är det? 


För i såna fall kan vi i Sverige börja ta ut valda delar av textsammanhang och olika namn även i slutna sällskap och göra polisnmälningar eller använda som underlag ...



Jag kan som synes göra samma sak tillbaka bara genom.att plocka ur texter ur en helhet från en skvallertidning ...för som i mitt fall spelade det ingen roll om det är text skrivet av en skcallertid ing eller u der något annat namn för tydligen har SOCIALEN I SVERIGW RÄTT ANVÄNDA DET FÖR GÖRA MIG SOM OLÄMPLIG MAMMA OCH INTE FÅR TRÄFFA MINA FLICKOR PÅ 1 ÅR! 








Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 16:33

 

Nu kan Hänt Extra genom publicera badkort anses olämplig för att hotat medborgarnas goda hälsa 

Risk för manliga hjärtstopp


Hänt extra får enbart köpas med föesta hjälpen kit för män ! 

Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 16:29

Nu skriver mamman Maria ...  


Stefans attack mot barnen! 


Behöll barnen ifrån sin mamma mot deras vilja ... 





Av Maria Karlsson - 21 juli 2015 14:03

Swedbank Sonja skicka mail nu till mig


Vi kan inte bevimja dig på swedbank något lån 


Och så vr det med allt snack hon drog upp med igår! 


Fastighets värdering och skit hon begärde ... vilket bullshit med det oxå för det mailet skickades direkt till mäklarna 


Nåväl 


AVSLUT! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards