Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 16:04

Jahapp nu gör jag en efterlängtad helg! 


Affärsplan är inlämnad!


Granskning väntar! 


Nu är jag ledig! Utan chips :-/ ...jag har sååå stort chips sug! 

Istället får jag äta nötter ooo melon! 


Åååååhhhhh vad deppigt! 


Känns bra ...konstigt är att jag fått annorlunda drömmar nu 

Det är konstiga nya drömmar jag aldrig haft förut 

Mjuka drömmar känns grundligt lixom 


Är lugn oxå ...faktiskt


Jag blir bara lugnare och lugnare och ju lugnare jag blir desto mer busigare mot killarna blir jag! ;-) 


Handskriven affärs och projektplan ... sekretess uppgifter får man inte kopiera, så jag skrivit och använt min egen hjärna! :-) 


Det får bära eller brista! 


Laban skulle ju ge mig en hel helgdag men han bara ringer sena kvällar !!! ARG på honom! 


Nåväl


Mina dvärgar så jag får vara arg men INGEN annan får det - SÅKLART! *FNISS* 

Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 10:43

Kommer hyra ut ansvaret i restaurangen samt vandrarhemmet. 


Möjligen säljer vandrarhemmet sedan, men börjar anställa ansvariga för restaurangen och vandrarhemmet! 


Cafe hotell spa konferens blir mitt ansvar Buffe frukost/ lunch och middag. 


Först lägga grunden sedan dela upp och ut ansvaret.


Fick jag välja kommer jag ringa min förrw mr Boss R! Fråga om han vill hyra restaurangen utav mig. Där igenom får dom sköta ev event för det vill inte jag ha faktiskt. Inte sprit och inte meny!


Sen anställa en allti allo ansvarig huvuduppgift vandrarhemmet.

Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 06:37

Bra prova på hobby ...


För då inser man som jag gör nu efter över 4 veckor att ...


Härnösand inte är så intresserad av min ku skap eller beröring/ massage


Jag har inte haft en kund ännu ... 


Det var då tur jag inte startade enskuld firma för massage/ healing och feng shui .... vägledning


Vilken TUR


Jag hade inte haft en enda kund på flera veckor och konkurs hade varit aktuell innan jag ens hunnit startat igång riktigt


Bra prova på se vad som fungerar och inte fungerar i Härnösand


Mias hobby beröring är inte attraktivt 


Det kan jag iaf intyga :-) 



Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 06:21

Jag är för gammal nu för vara i vattnet 

Instruera simundervisning


Jag vill inte heller springa lättklädd 

Eller orka duscha , bli kall, bli varm, duscha ...vila ...åååå sen samma sak igen.

Det sliter mer än vad det ger anser jag samt att miljön är med mera ansvar för säkerhet i vattnet och riskerna väldigt hög vid osimkunniga kunder


Därför 


Kommer jag enbart instruera simkunniga kunder eller 

Barn med vuxet sällskap


Jag vill inte gå i bikini eller baddräkt och anser mig inte heller vilja höra från andra bakvägen att det talas illa om min kropps utseende


Jag menar 


Fick jag höra det förr då jag var ung o smärt 

Vad ska jag då få höra nu lixom sommskitsnack bakom ryggen


Nej 


Den glädjen vill inte jag längre ge någon som.vill mig illa

Och hela kramfors är full med folk som gör mig illa tom.socialen


Så jag förväntar mig inget stöd alls!


Därför blir det vid ev uppköp av Norrfällan ...simundervisning med instruktör vid land! 


Livräddning kan jag ju samt är inte så djupt i bassängen 


Men mitt krav för få delta är att vara simkunnig ...vuxen simkunnig eller barn-vuxen simkunnig.


Då behöver inte jag stå duscha med kunderna och det är konstigt att simhallarna INTE HAR KRAV PÅ PERSONALDUSCHAR! 


Alla andra verksamheter har KRAV PÅ PERSONAL OMKLÄDNING förutom simhallarna...


Jag tycker inte det passar att jag ska som instruktör bli så intim att vara naken bland mina kunder vid ombyte av badkläder ... 


Så jag kommer aldrig jobba instruktör i vatten igen...jag är för gammal och vill inte heller få höra ännu mer dåliga saker om min person och kropp.


Fått tillräckligt med negativt av mina närmaste för att riskera självkänslan än mer :-) 


Men finns vattenhjälpmedel av anledning och det är att avhjälpa instruktioner och rörelseträning i vattnet


Istället för mig så kan jag ge ett hjälpmedel tex flyring eller simplatta osv.


Mycket säkrare också för alla vid händelse att stå ha översikt feån land.


Så ja, det är mina nya regler 


Siminstruktör från land! 

Kläder på! 

Egen personalombytesrum! :-) 


Jag ska fixa personal toalett och duschrum samt avkoppling fika rumi Norrfällsviken! Här ska regler följas och säkerhet både för kunderna och personalen! 


För allas trevnad! 


;-)

Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 04:18

Jag tar tempen varje morgon.


Den ligger på 36.6 


Min normala kropps temperatur alltså 


Så ska bli intressant se om den fortfarande stiger över 38 grader dagarna före mens ...

Spännande väntan ;-) 


Jag har tydligen haft ägglossning onsdag-torsdag så är fertil dessa dagar ... risk för graviditet


Nu är grabbarna tysta denna vecka ...en regn vecka som betyder mys egentligen ...hemmamys

Men ja jag vet inte ... dom.håller sig konstigt nog igrån sex med mig dessa dagar hihi 


Med helt korrekt då ingen av dom vill avla bäbis med mig hehe


*skratt* 


Ägglossning= inget busbus hihi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards