Direktlänk till inlägg 10 juli 2015

Instruktörs ledd simundervisning från land!

Av Maria Karlsson - 10 juli 2015 06:21

Jag är för gammal nu för vara i vattnet 

Instruera simundervisning


Jag vill inte heller springa lättklädd 

Eller orka duscha , bli kall, bli varm, duscha ...vila ...åååå sen samma sak igen.

Det sliter mer än vad det ger anser jag samt att miljön är med mera ansvar för säkerhet i vattnet och riskerna väldigt hög vid osimkunniga kunder


Därför 


Kommer jag enbart instruera simkunniga kunder eller 

Barn med vuxet sällskap


Jag vill inte gå i bikini eller baddräkt och anser mig inte heller vilja höra från andra bakvägen att det talas illa om min kropps utseende


Jag menar 


Fick jag höra det förr då jag var ung o smärt 

Vad ska jag då få höra nu lixom sommskitsnack bakom ryggen


Nej 


Den glädjen vill inte jag längre ge någon som.vill mig illa

Och hela kramfors är full med folk som gör mig illa tom.socialen


Så jag förväntar mig inget stöd alls!


Därför blir det vid ev uppköp av Norrfällan ...simundervisning med instruktör vid land! 


Livräddning kan jag ju samt är inte så djupt i bassängen 


Men mitt krav för få delta är att vara simkunnig ...vuxen simkunnig eller barn-vuxen simkunnig.


Då behöver inte jag stå duscha med kunderna och det är konstigt att simhallarna INTE HAR KRAV PÅ PERSONALDUSCHAR! 


Alla andra verksamheter har KRAV PÅ PERSONAL OMKLÄDNING förutom simhallarna...


Jag tycker inte det passar att jag ska som instruktör bli så intim att vara naken bland mina kunder vid ombyte av badkläder ... 


Så jag kommer aldrig jobba instruktör i vatten igen...jag är för gammal och vill inte heller få höra ännu mer dåliga saker om min person och kropp.


Fått tillräckligt med negativt av mina närmaste för att riskera självkänslan än mer :-) 


Men finns vattenhjälpmedel av anledning och det är att avhjälpa instruktioner och rörelseträning i vattnet


Istället för mig så kan jag ge ett hjälpmedel tex flyring eller simplatta osv.


Mycket säkrare också för alla vid händelse att stå ha översikt feån land.


Så ja, det är mina nya regler 


Siminstruktör från land! 

Kläder på! 

Egen personalombytesrum! :-) 


Jag ska fixa personal toalett och duschrum samt avkoppling fika rumi Norrfällsviken! Här ska regler följas och säkerhet både för kunderna och personalen! 


För allas trevnad! 


;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards