Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Maria Karlsson - 16 juli 2015 14:18

Tur jag får umgås med grannbarnen


Höra skratten


Och dom kommer växlar mig ur min invanda körtempo...min oro och mina tankar på barnen


Goooobarna! 


Herregud alltså! 


Vilken lycka för mig!


En liten pojke har visat upp sin bästa sida för mig gabska länge med sin nya cykel ... han ställer sig här och tittar och visar upp sin nya cykel, sen cyklar han iväg oooo jag håller andan för att Han tittar på mig o cyklar o småvinglar ääå jag tänker åååhhh herregud titta framåt hahahaha *skratt* 


Kaninerna har fått djupa funderingar från barnen kring burövningar ...att hämta maskrosblad ...på olika sätt


Mycket smart ... några steg längre tänk ...imponerande förmåga :-) 


Jag kommit lite underfund med vad det är som är i tvättstugan ibland ... då jag sett barn med samma nyans av någon slags vätska insmord på huvudet

Det är säkerligen just det som brukar befinna sig som lager på golvet emellanåt... men vad kan det vara u drar jag


Vad kan det vara som dom smetar in sig med? Hmmm ..jag ska googla vidare ;-) 

Av Maria Karlsson - 16 juli 2015 11:52

Vilken trevlig överraskning!


Blev inbjuden på ute spabad , mat och god dryck alldeles nyss


Jag har aldrig badat i spabad ute någonsin i hela mitt liv


Aldrig gjort det...


Blev aldrig bad i Norrfällan heller under mina 5 veckors praktik ... innan öppning i Juni


Så otroligt vad snällt att vilja fråga mig ... av alla andra! Kan tänka sig alltså vad roligt


Tyvärr har jag inga pengar över att betala resa till den platsen faktiskt ...svårt ta mig dit och svårt ta mog hem samt måste ta hand om djuren så kan imte stanna borta! 


*skratt* 


Så snällt! När jag öppnar eget då ska jag bjuda tillbaka lika generöst som han mot mig... såklart :-D

Av Maria Karlsson - 16 juli 2015 11:46

    Kaninerna sitter nära migDom känner jag är ledsen ... djur och barn upplever nuet och stämning domZina o jag promenerat ner på stan och där gick vi förbi festivalplatsen ... mycket mysig plats!Jag gillar Härnösand jättemycket!Jag kör lite utländsk inspiration på kläder dessa dagar ... en omlott kjol jag tror jag köpte i högstadiet ...som jag har kvar i garderoben...Skillnaden är att förr då hade jag svart kort topp med bar mage till kjolen ... men nååå det blev bra med tubtopp oxå

Av Maria Karlsson - 16 juli 2015 05:05

36.6 är min normala temp 


På sommaren 


Skulle tro kanske 36.5 som vanligt på vintern faktiskt


Nååååväl ... pigg idag 


Saknar Ida o Moa jättemycket


Superdupermycket! 


Älskar er mest i hela världen Puss o Kram!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards