Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Maria Karlsson - 5 juli 2015 21:36

        Jag ska ha simundervisning som en del av verksamheten i Norrfällsviken


Kan ha min SSIH firma som AB och köpa upp hotell och konferens ...


Jag har ju allt klart bara fadtigheten som saknas ... så blir bra 


Lägenhet i Härnösand och säsongsarbete i Norrfällsviken.


Mamsen åkte hit med mina firma delar av mina saker sen jag sålde huset i stensätter Bollsta 


Nu får jag bo i delvis förråd i lägenheten här tills jag kommer på fötter ... när det nu blir ... kan undras 


Har gjort klart finansieringen och kalkylerna är klara ... enkelt gjort , fort gjort :-) 


Bara boka tid hos banken nu lägga fram min nya affärside hihi 


Så ska jag få besök ... Mardin ska komma 

Tiger vill inte vara min PV svarade han mig :-( 


Det blir bra med sällskap men jag vet ju inte hur eller vad man ska göra ... jag har aldrig varit ensam med en kille någon sommar en hel dag ... vad gör man? 

Vad pratar man om? 

Tycker han det blir tråkigt? 


Jag vet inte hur man ska föra sig som ... eller vad som förväntas ...jag blir jättenervös ! 


Äsch jag är så lugn så det blir nog bra :-) 


Eller inte ...men i det här fallet så är det redan dåligt så det blir ju bara bättre ... dåligt bättre kanske eller bättre sämre ... vilket som 

Av Maria Karlsson - 5 juli 2015 12:48

MIA KAN ! 


Jag har gjort finansieringsbudgeten klar och det ser ut att fungera...


Tur jag har lite kunskap att ta ifrån efter så må ga års planerande ... starta eget


Då blir det banker på Måndag direkt ...lämna in och sen invänta svar och höra om de nappar på det.


Jag tror det blir bra och det är verkligen genomtänkt.


Har tvättstuga och det är jätteskönt kunna hå ner till tvättstugan första gången sen september 2014 utan att den där schäfern skäller mot och gör utfall mot mig. Det är såååååå sköööööönt , fast trots det spänner jag mig då jag går förbi ... bara blir så!


Jag är kär i Tiger ... men det verkar vara obescarat som vanligt ...får kanske om inte hans allergi sätter stop ... teäffa honom tills han träffar en annan riltigt riktigt snygg ny flickvän åter igen.

Han är snygg själv så jag får acceptera att vara hans andra hands val tillsvidare ... det är helt okey. 


Jag övar akupressur tryck på hans sexiga kropp...han är så snäll bara ligger stilla tar emot mina övningstryck ... det äe inte seriöst så...utan mera för mig själv som mellan 2 nära vänner. Kän s ändå tryggt för mig få prova innan jag tar seriöst emot klient. Lite för osäker för det än! 


Mamma.och Tiger blir bra börja med ... känns så iallafall för mig.


Jag ska försöka få tag på ene lägenhet inne i stan och sen köpa Norrfällan A.B 


Kan jag jobba säsong då jag är som mest pigg oxå Passar mig bra och jag kan utveckla rörelsen till min egen nisch.


Lägenhet i stan Privat

Hotell och konferens Karriär ... 


Faktiskt kan dom inte få någon bättre än mig tror jag ...en jordnära tuff brud som hanterar den manliga kulturen. Jag blir en bra samarbetspartner till den maskulina alfahanarna ...gubbarna! 


Balanserar upp gött !!! 


Kvinnlig direktörs touch efter flera år :-) :-p 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards