Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Maria Karlsson - 23 juli 2015 08:07

Jag tackade nej till spabadet middag o dryck


Vill inte åka mot Kramfors!


Jag tackade nej till en utekväll i Sundsvall för att jag vill inte känslomässigt lämna mitt hem för långt ifall mina barn skulle komma mig """ det kan ju hända" ...


Så NEJ!


Men ... :-) 


Jag avslutat mina tidigare lek kompisar ...och bjudit in en annan kille på mjukglass träff i Härnösand! 


JA! 


Lämna gammalt brukar leda till nya upplevelser och nya energier frigörs och nytt flöde upprättas ... 


Så oxå för mig


Så ... får väl se då vad hösten har att erbjuda...


Ingen hobby = tråkigt


Kanske lära känna nya vänner på fritid= JAPP


Och sen börja som extra hjälpsimlärare åt föreningen på söndagar... yiiiipppiieeeeee :-)

Av Maria Karlsson - 23 juli 2015 07:09

Slutresultat av Mias Beröring = inte en enda kund! 


En tjej ringt men återbokat 


Alltså SLUTSATS! 


= Marknadsundersökning av vanliga svensson folk som handlar på mataffärer och besöker biblioteket 

Har inget behov av gratis massage , healing, feng shui konsultation m.m


Det är således absolut ett resultat som säger att det inte finns underlag för att starta enskild firma inom BERÖRING! 


Inte en kund! 


Nååååå denna gång var tur jag provade först då och se innan jag satt med Personlig KK ...


Det har INTE varit roligt! 


Massagebänken bortflyttad

Och 

Jag möblerat om 


Tänker dejta nya killar oxå och byta blad 


Börja tänka om helt och försöka ge åter rättelse för mig själv 

Och min omgivning.


Jag känner mig lite starkare nu och ska börja boka upp lite folk och gå på egna möten för att ställa saker och ting i ordning


Sen ska jag ropa hem mina flickor!!!!! 


Jag drömde inatt att jag inte längre gick rädd runt pappan hans sambo o hennes familj o pappans familj längre ... utan jag vände såg mina flickor och SKREK! 


VI SPRANG EMOT VARANDRA OCH KRAMADES OCH GRÄT! 


NU KOMMER MINA BARN HEM! 


JAG KÄNNER ATT DET LILLA REFLEKTERANDE JAG FICK AV GRANNEN IGÅR FAKTISKT GETT MIG EN GNISTA PÅ ATT FLER FÖRSTÅR OCH SER SANNINGEN SOM JAG UPPLEVER DEN! 


DET STÅR ALLTSÅ VIA ANDRA MÄ NISKOR EMOT SOCIALENS MALINS E EGNA ÅSIKTER! 


DÄRMED BLIR JAG STÄRKT!


NU KOMMER MINA BARN HEM- SLUT MED FASAD OCH LÖGNER!


DAGS FÖR MODER JORD FÅ BÖRJA TA HAND OM SIN MARK OCH SINA BARN! 


GE NÄRING OCH OMSORG ! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards