Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Städ dag ... damma och börja byta gardiner

Av Maria Karlsson - 4 maj 2015 06:45

Har sorg idag i hjärtat


Jobbigt emotionellt just nu 


Mina drömmar talar ett tydligt språk 


Går inte dölja eller försöka förvänta sig att jag ska må annat än riktigt jävla dåligt 

Det är ju så att jag lämnat nina barn för att överleva 

Det är ju så att barnen lever i en dödande emotionell vardag där pappans asperger är grunden för barnens lära i hur normalt acceptwrande beteende ska efterföljas och det är döden för mig


Att vetskap gå bära den enorma otryggheten varje minut det gör mig urlakad trött och livlös 


Jag orkar inte ens leka med grabbarna nu för tiden ... jag ligger mest halvdöd och deras närhet är som små försök till återinföra mig till livet ... men vilket liv är det? 


Orkar inte ... bära denna enorma dödsupplevelse 

Jag ruttnar inifrån å ut för varje dag som går och jag vet att emotionellt nöts mina flickor ut ... sakta sakta i det dolda


För visst är det så att enda socialem tittat på är och var barnens skratt för att jag var i cattnet med dom badandes med livremmen ... det är vad socialen bedömde och likvärdigt pappan och Therese ... 


Socialen vedömde aldrig barnen utan min livrem och bedömde aldrig vad som fanns inunder ytan 


Dom tittade bara ovan ytan och såg aldrig strömmarna inunder 


Det är och car för jobbigt för mig upprätta livet för oss alla 3 , barnen blivit för stora och tunga att hålla upp flytande ... 


Jag var så nära drukna 


Tvingad släppa livremmen tvingad att överleva själv 


Så var även verkligheten ... 

Drt var ett val på min död eller livet 


Men nu efteråt då ingen hjälpte mig upp då ingen fanns för hjäkpa mig upp ur vattnet ... 


Klart att det fanns få värmepunkter runt mig ... 


Men mer än så eller längre än så har jag inte kommit ...


Jag vet att det är närheten från killarna som fått mig överleva som fått min kropp att sakta behålla sig andandes kvar 


Akut övre luftvägsinfektion i Februari ... joooo visst hade jag det och var hemma sjuk 


Men det är den vetebskapliga korrekta benämningen den abdliga är att jag kämpade mot döden ... sorgen och ensamheten

Sen att dessa killar värmde mig för hålla mig vid liv 

Skulle av andra se kanske nera lättfotad oseriöst ut men för mig en hjälp tillbaka till livet 


DÄR jag idag befinner mig ... 

Precis börjat andas på egen hand men orkar inte röra mig...

Paralyserad 


Vetenskapligt benämnt chockad av trauma av förlorat mina barn


Där enda jag vet är att döden varit mig närmast ... är närmast och det inte funnits styrka hos mig att orka mer än andas


Jag står i valet av döden eller livet nu 

Och kanske drömmen var för mig att få en glimt av hopp inför framtiden ... att skapa ett hopp där förlusten är dödande inom mig ...jag är inte rädd för döden


Jag välkomnar den mer än känslan av förlora det som är det viktigaste i livet för mig


Spelat ingen roll hur många som b

Värmer mig den är bara tillfällig för som få kroppen att själv arbeta dagarna framåt 


Emotionellt är jag död 


Kanske det är så att det är livet som MÅSTE bära starkadte av ande för att sätta rot i den mest ruttnande insida om mig 

Kan bara vara starkaste av krafter för att jag skulle i mot vägen till döden kunna bära livet 


Jag tror verkligen inte det är möjligt



Men vi får se IDAG hur långt drömmens sanning lever vidare


Om döden och förruttnelsen tagit över mot döden eller om det finns litet liv kvar ... tror inte 


Men det var en härlig dröm 


Kanske är så att jag får hålla om mina barn igen och vi aldrig behöver gå tillbaka till det förflutna ... 


Eller inte 


Ja jag står mellan döden och livet och ingen vet 

Ingen vet 

Ingen vet 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards