Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Maria Karlsson - 30 maj 2015 22:07

2 småflickor söker min närhet hela tiden här


Sitter utanför 


Ringer på min dörr 


Pratat jättemycket med mig 


Så idag frågsfe jag då solen försvann och dessa småflickor var ute frös 

Röda små näsor 

Röda små fi grar ... 


Ska ni inte gå hem och klä på er ? 

Nej vi kan inte svarade äldsta flickan 5.5 år 


Varför inte då , frågade jag 

Nej för mamma har låst dörren


Har mamma låst dörren ? 

Ja 


Vad gör mamma då, frågade jag

Mamma har tagit bilen och åkt till en kompis sälja kakor.


Jaha men ska ni inte gå hem kolla ändå ... Nej vi vill stanna här med dig , sa tjejerna ...


Brukar mamma låsa dörren åka iväg lämna er ensamma ute ofta ? 

Händer ibland ... fivk jag till svar.


SÅ alltså socialen! Ska ni göra skillnad nu på folk o folk ...jag har aldrig kastat ut mina barn ensam 4.5 år och 5.5 år ensamma i ett tätbebyggt område ensam då jag tagit bilen åkt iväg! 

Låst dörren! 


Så nu kan ni åka DIT placera barnen hos deras pappa istället som.ni GJORT MOT MIG ! 


JAG HAR ALDRIG GJORT ILLA MINA BARN !


MEN DET ÄR ÄR VÅRDLÖST BETEENDE MOT 2 SMÅFLICKOR SOM UPPENBART UPPLEVER SÄMRE HÄLSA GENOM STÅ UTE I FÖRÄNDRAD VÄDERTEMPERATUR OCH BLIR NEDKYLD! 


VET NI HUR FORT BARN I DEN ÅLDERN KYLS NER TILL RISKABEL KROPPSTEMPERATUR????? 


NÄÄÄÄ NUU FAAAN ÄR JAG ARG! 

Av Maria Karlsson - 30 maj 2015 21:37

Morsdag imorgon


Kikade postlådan undrade om mina flickor ka ske skickat ett kort 


Men nej ingenting


Nääää varför skulle dom? :-/ 


Imorgon morsdag och jag har inte mina barn nära mig :-/ 


Iofs inte första gången , barnens pappa har aldrig visat intresse 

Stärka barnen mot mig utan enbart förminskat pratat illa och gjort illa ... 


Han har inte givit mig information på något sätt alls sen han TOG BARNEN förra året. Drt var bara ett av flera tidigare beteende komma mig bedtämma över mitt huvid klanka ner mig och se till förminska mig på alla de sätt han kunde via barnen och genom barnen i deras närhet.


Så är det bara ... 


Jag fick en bra dag med mamma iaf, en riktigt minnesvärd dag som.betyder något.


Mat 

Tårta 

Matmarknad

Tivolimarknad 

Affärer 

Och fika ... 


Samt en present från marknaden. ;-) 


Jag behöver inget och egentligen betyder inte SAKER någonting alls ... jag får trygga mig att barnen säkerligen får mig i sina tankar nån gång imorgon på morsdag.


Jag vet det! 


Kanske inte kan få vara nära eller krama om eller tycka om som jag önskar av hela mitt hjärta.


Men jag vet att jag själsligt andligt k yter an mina flickor på ett starkare sätt än så 


Jag bara önskar att blodet fick rinna av givandet tillbaka få undan barnens pappa och de kvinnor på socialen som LJUGIT för pappans fördel! Jag önskar verkligen att sanningen fick komma fram! 

Hämden den kommer ... den kommer men inte från mig 


Det är flickorna från universitetet och deras lärare och rektor

Det är gruppen folk runt den kvinnan som själv inte kan bära frukt och den man som tydligen tänder mer på mig än henne själv 

Det är barnens pappa 

Det är socialkvinnorna i Kramfors 

Det är advokater a jag ringde besökte som SA NEJ till hjälpa mig med tvisten på tingsrätten.

Som advokaten sa: - Der måste vara jobbigt ha alla emot sig...

Det är SNUTEN i Kramfors som hjälpt pappan i alla anmälni gar mot honom jag gjort helt korrekt ärligt!

Det är åklagaren i Sundsvall som lägger ner åtal gällande egenmäktighet urskilja barnen från sin mamma !!! Utan att följa upp att jag FAKTISKT INTE ÄNNU FÅTT TRÄFFA DOM EFTER 1 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!


Mmmmm... jobbigt inse hur inblandad han var själv rörande mig anser jag genom att uttrycka sig så utan information från mig 


Det är alla dessa möten som kommer en dag att SEGRA i en givande tagande KARMA ... 


Ååååååååhhh tills dess hoppas jag att varje gråt varje tår som föllit från min dotters kinder och mina ska göra lika ont i de som medvetet gjort oss illa.

Det ska lidas i det tysta ... som det gjort för mig.


Jag lovar av hela mitt hjärta att så mycket jag älskar mina flickor och alltid skyddat mina flickor ... så mycket ska ni ovan hatas av era nära och så mycket ska ni uppleva otrygghet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sen kanske jag kan stryka ett streck över mina sista 4 år ... men inte förrän då! 

Av Maria Karlsson - 30 maj 2015 19:52

   

Allt är söndert ... 


Allt är nerpackat ...


Den dagen jag får pengar över är det bara å börja om " nästan" 



Ovido - Quiz & Flashcards