Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Maria Karlsson - 23 maj 2015 19:06

Jag är först på bubble witch


Så långt fram att 370 är sista steget och stod att jag måste vänta på fler nivåer ...


Alltså är jag först Står som 1a oxå på bäst poäng 


Vi är bara 2 som klarat steg 370 


Faaan vad jag är bra ! ;-)

Av Maria Karlsson - 23 maj 2015 12:24

Jag har domän med visma 


Och ska sätta ihop min dator som delvis är trasig 

Eftersom jag har visma programmet där i 


Jag ska börja ordna med bokföringen som jag har kunskap / utbildning inom


Ska börja förbereda allting med företaget i visma och allt vad det innebär 


Andra delen är kolla upp ekologiskt närproducerade livsmedel / leverantörer som jag kan tänka mig handla av sen.


Skönt få alla småa delar klara inför start... mycket med skatteverket och visma som skall samröra med varandra 

Faktiskt


Det är viktigt och jag är duktig på bokföring även om jag just nu är ringrostig


Men det blir ju enklare för mig ordna kassan senare om jag vet hur bokföringen ska ordnas ...huruvida jag ska kategorisera inköp och försäljning och andra konton ... 


Blir intressant börja med bokföringen :-) 

Av Maria Karlsson - 23 maj 2015 10:49

Jag har aldrig varit gift 


Kan räkna mer eller mindre antalet intima partners på en hand! 


Jag tänder faan inte på andra brudar ! 


Efter jobbat på allmottagningen gyn och stirrat in i muttor kan jag mrd säkerhet intyga att det finns inget samband med nakna kvinnor och min sexualitet ÖVERHUVUDTAGET !


MERA AVTÄNDNING av högsta slag med tanke på alla minnesbilder jag kan plocka fram från den tiden av arbetslivet! 


Jag blir arg om ni tror jag skulle känna attraktion till brudar ...räcker väl gott och med mrd min egna högre hormonhalt och mina flickors som en del av mig! 


Faan har ju överslag av östrogen i min familj och har ju flera år sökt en man med lika hög testosteron som kan balansera min och mina flickors familjenivå!!!


Fatta alltså arg jag blir! 


Jag å mina flickor har saknad av man och män i min familj , därav det helt naturligt fallit sig att karlar trivts och känts sig behövd hos oss....för att det är så! 


Jag behöver en stark man med fler egenskaper av bestå som man än bara ormen mellan benen not mig som.kvinna Han ska kunna bestå som man i alla delar av vad en familj består utav.


En del är att kunna kramas

Vara sällskap

Gentleman 

Trygg famn 


Osv. 


Det jag saknar i mitt liv för få balans mot min kvinnlighet och genuint starka flock med mina flickor. 


Jag hae starka rötter och starka flickor ... 

Jag behöver en starkare mans rötter oxå = balans ! 


Det gäller alla delar av min kvinnlighet 

INTE bara delar av den ! 

Av Maria Karlsson - 23 maj 2015 10:29

Jag har faktiskt flera behov och sällskap se tv äta kvällgotta 

Är en av mina behov


Glömmer man kramas med mig så är det just det jag saknar mest sedan.

Och nu saknar jag kramar och sällskap.


Inte knulla

Inget sex i helgen 


Jag är inte KÅT !!! 



Av Maria Karlsson - 23 maj 2015 08:37

Jag o Mamba tjaffsar faktiskt 


Blev så irriterad igårkväll eftersom jag är så på myshumör och inte alls vill lägga min tid på hans tjurskov 

Så jag BLOCKA HAN! 


Rätt åt han! 


Vill jag ligga mysa kramas hålla om se tv TÄNKER inte jag ge min energi till hans manliga ego som enligt mig inte alls har någon som helst naturlig begäran från min kvinnlighet! 


Nästan så jag känner att han förminskar min kvinnlighet, då han faktiskt inte alls själv lyckats förhöjt min genus för att anse han överhuvudtaget skall klara av något mindre än mig en enda gång!


Lär dig hantera en kvinna före du tar dig vatten över huvudet .... bättre göra rätt å riktigt på ett bra sätt en gång än kasst o sämre flera gånger ... tänk på det nu


För så länge jag anser så har jag dig blockerad ...sådäså


Varken Laban eller Mamba kramas med mig !!!


Dom är så URUSLA kramkompisar alltså... kasst dåliga mysahålla om kompis.


Därdör ska jag nu söka en stor halvtjockis som älskar mat o gosaker och som är bufflig och kramig som kan sitta med mig i min soffa så jag får klättra på honom , ligga på honom och busa med lägga upp mina surfossingar på hans axlar medans jag äter chips o ser tv! 


Jag vill kramas och jag blir jättearg om inte jag får kramas massor !!!!

Jag har hög anknytning vilket innebär att jag behlver få ha nära tycka om och skämma bort för jag ska bli nöjd...

Nu är jag inte nöjd alls! Jag är arg! 


Vill kramas ... få sällskap och umgås lite hemma ...


Jag är samtidigt orolig över att mitt kykskåp står tom på mycket men jag kan bjuda på en macka eller tre till frukost och laga middag .... behövs mera får killen väl köpa det åt sig själv då ? 


Nu vill jag sitta vara nära ... tycka om och skämma bort ...


Jag har ju alltid haft fullt upp varje sommar med mina flickor på heltid och alla deras kompisar.


Nu är jag ju ensam helt med mina obalanserade känslor så jag saknar massor och behöver tror jag sällskap för att inte TOMHETEN inom mig skall ta över helt


Sex är sex ...

Bra sex har inget med närhet att göra , det är skillnad på knulla och älska... även om knulla är helt underbart och nära så skapar det inte bounding på samma sätt som sällskap med kramar ..


Sex behöver man, det ger må bra hormoner och för mig får mig skratta och bli på bra humör , min kropp får hälsoboozt och sprutar av GLÄDJE energi i massor.


Älska det är en beröring utifrån en känsla ... den är helt osjälvisk i njutning. Den ger men kräver inget gensvar 

Älska är att öppna upp sitt innersta och våga visa sin nakenhet 


Knulla är mera fysiskt att våga vara kroppslig och våga ta emot och ge av sin kroppsliga törst och släcka den i hettan. Däri finns inga känslor genom att öppna upp själen men däremot en öppnad fysik att vara lyhörd för sina kroppsliga hormoners behov och längtan.


Älska har jag inte ännu gjort fullt ut , möjligen delvis men jag har inte ännu mentalt eller känslomässigt eller fysiskt kännt att jag är mogen för ta steget ut till våga öppna mina känslor och min själ Jag har inte styrkan i min närmiljö att ännu orka visa upp mina käbslor för naket visa upp mig 

Jag vet ju inte ens vem jag är känslonässigt längre utan mina flickor 

Så jag kan inte älska en man eller möta en man med så slutna känslor som distansen till mina barn medför mig. Älska kan en balanserad människa enbart göra 


Och det är allt för många hakvkrossade människoöden som tror sig älska men i själva verket bara fyller sin tomhet genom sin partner ... vilket ofta blir förnippat med att älska och att överleva.


Älska är att ge av sig själv 

Överleva är att i parförhållande fylla sig hel med sin partner ...därav många halva människoöden blir fast i beteenden av sexuella bruk 

Älska är en människa som är hel och kan själv leva med sig själv och däri öppna sig naken inför alla 


Jag är inte hel människa ... jag är en ros 

En ros som tappat sin näring och sina blad ...

Jag är svår att möta då mina törnar är enda som sitter på mina grenar 

Jag är en ros som flyttat rötterna till annan mark och inte så länge sedan plantertas om i annan stad 

Sakta i vårsolen finner mina rötter nu bättre näring men inte tillräckligt starkt för bära sina gröna blad ...

Mina barn klipptes av från mina starkaste grenar och jag saknar och blöder ännu från såren av 

Rötterna mina barn nu har med sig är delvis mina och tråkigt nog så planterades dom i sämre bördig jord i Kramfors än här i Härnösand.

Jag är fullt trovärdig i att veta mig givet mina barn bästa förutsättningarna genom levnaden av rötterna från mig men 

Jag vet oxå att då mina barn ska finna sin egna näring i sämre jord kommer det att synas i deras bladverk 

Jag har bättre jordmån här och därav jag mår bättre via näringsupptag än vad som mina barn kan ta upp från sin jord


Möjligt att det växer fram en ny knopp hos mig i mina rosgrenar och i sommar blommar bättre och mer kraftfullare än tidigare


Mina barn har starka rötter men näringen är fattig och otur så kommer dom övervattnas av sin närmiljö och istället börja ruttna ...det är just nu min största oro och känslomässiga obalans


Samtidigt vet jag att mina rötter fått det bra här och det finns friare som tagit sig förbi mina tornar i buskaget ... 


Får se om jag orkar bära rosen i sommar ? 


Får se hur mina barn omplanteras och växer i sommar? 


Enda jag vet är att jag inte kan älska 

En blomma en rosenbuske kan inte bära vackra rosen utan rätt omkring miljö förutsättningar 

Och utan min ros kan inte jag älska 


Min kärlek den är som en ros 

Lika taggig och jävlig 

Lila svår att ta sig igenom 


Men om jag tas omhand om 

Med värme vatten sol och näring då då 

Kan jag blomma som den vackraste ros 

Och är lika ömtålig som varje rosenblad 


Doftar gott ;-) 


Därav jag har rosen tatuerad på min kropp 


Änglavingarna 


Och fjärilen 


Så sex är sex 

Älska kan jag bara göra till hälften och det försöker jag undvika hamna i beroende ... 


Sårad av klippt av mig mina starkadte grenar mina flickor 

Men stäekt av ny omplantering i ny bördigare jord 


Skriker av saknad av mina flickor ... det är som en blomma utan solen 

Barnen är min sol 


Jha så nu är jag på kramhumör 


Sällskap sitta mysa gosa och bara vara ... nte älska utan tycka om.


Så ska jag söka sällskapet av buffel som håller mig varm o trygg.


Ovido - Quiz & Flashcards