Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Maria Karlsson - 2 maj 2015 08:44

Nämen vad händer här ....


Jag gjorde inte slut med Mamba iaf ... Laban kvar men han gjorde ju slut med mig så 


Hahaha 


Glad jag blir! Vilket stort steg från mig att 

KÄNNA pruppdoften från hunden

Tänker den där jäkla pizzan hon åt 

Agerar med att vakna och vilja kliva upp ur sängen

Irriterad på att jag måste kliva upp

Stannar kvar för orkar inte kliva upp

Skriver jag är arg 

Känslan göra slut 


MEN jag gör inte slut 


Jag har ju nyss pratat berättat och förklarat 

Jag kan stanna upp själv och kliva ur från mitt egna och se vad handlar egentligen det här om?


Jo jag fick inte den uppmärksamheten jag längtar efter ...


Blir påmind om det då hunden pruppar snuskpizza å skiter värre än värst.


Jag måste lära mig bli tydlig och beskriva känslan före jag håller tyst och AGERAR ...


Duktig tjej jag blivit :-) 


Vilket framsteg från att tidigare blivit bemött med psykisk utpressning för velat prata känslir med barnens pappa ... han har via sin asperger omöjlighet prata känslor vilket utgjort en emitionell utpressning för honom undvika det genom att gå på mina personliga egenskaper 12 år! Med efterföljande 8 år! 


20 år tyst lidande och nu har jag blivit duktig! 


Jag kan visst stanna kvar """ våga öppna mig bågar berätta om min känsla. 


Aldrig gjort det förut för rädsla.


Jag vågar ! 


Tjoho! 


Jag kan ! 


Vad bra då kan man ju börja utveckla sina nära relationer istället för att jag hör slut på relationerna utifrån mitt tysta agerande.


Jaha ... ja då ska jag förklara min upplevelse då .... here it comes grabbz ...nya upptäckta behov jag har som kallas ironiskt nog regler haha

Av Maria Karlsson - 2 maj 2015 08:35

P-U-N-K-T 

Av Maria Karlsson - 2 maj 2015 08:18

Hur svårt ska det vara svara på ett enkelt sms ?????


Dumma 


Alltså tänker jag inte svara då du ringer heller!


Labano du har faktiskt alkohol förbud hos mig gäller även öl 3.2 !!!


Sen ska du inte hälsa på min hund före mig heller ! 


Och du får inte ge min hund pizza ! Hon skiter o pruppar faan flera dagar illa efteråt ! 


Det är ju mig du ska imponera på FATTA!


Sen måste du lära dig FRÅGA MIG vad jag tycker om då du går köper chips å sånt...du är man så du får helt enkelt köpa mina smaker vad jag tycker om DU FÅR STÅ UT! 


Sen hade jag velat du matade mig med resterna av pizzan och INTE HUNDEN ! 


Gud alltså ! 


Ni är såååå knäppa killar ... ni fattar ju ingenting hur en kvinna vill känna uppleva sig mot en man!


Det räcker inte bära på extremt attraherande manlig fysisk kropp NI MÅSTE BÖRJA AGERA mera förstående oxå 


Gäller er alla 2 just nu! Laban o Mamba ! 


Herregud ! 



Ååååååhhhhh...... jag blir alldeles slut ! 


*skratt*

Av Maria Karlsson - 2 maj 2015 05:03

Mycket trevlig granne 


Pratade länge ute för några dagar sedan i solen


Hon trodde jag var förälskad 


NEJ herregud ! 


Vad i hela friden skulle jag blivit förälskad i ?


Stor skillnad ha sex och vara kär INTE något alls gemensamt!


Jag är inte kär UTAN attraherad!


Fysisk attraktion 


Absolut inte känslomässig attraktion


Förälskad ... noooooooo... det fattas en helhet för att jag ska plocka fram det


Och helt ärligt bara flr att man har killar som kommer för sexuella lekar betyder inte det att det blir särdeles BRA heller!!!


För jag blir inte nöjd ! Saknas känsla och närhet o mysig beröring!

Fast ... det är jävligt spännande och mystiskt :-D


Men det är positiv diskraktion i min vardag 


Lite sällskap och lite attraktion men ärligt 


Helheten fattas


Det är killarna själva som valt och lagt regler kring det


Tydliga med att det bara är fysiskt umgänge dom kommer hit inför ...


Helt okey för mig ...jag kan stärka mig själv och jag vet vad som attraherar... det kommer med aoutomatik sex


Jag är ju van i mitt förflutna att uppleva närhet från sättet asperger , herregud alltså, inte van känslosex alls :-)


Kommer träffa fler killar PROVA mig fram 

Har hela framtiden på mig ta tillbaka min ungdoms lekar 


Det behöver jag för att jag lär.mig mer om mig själv 


Helheten saknas dock.

Av Maria Karlsson - 2 maj 2015 04:47

Inte betalar normen existensen för 380 kr 

Så jag kan delta på återträff med min gamla klass 

På Gladan i Maj månad


Förrästen


Bara för att man är uppväxt i en klass

Betyder inte att någon av dom lätde känna mig 


Eftersom faktiskt ingen av dom gjorde...


Varför kan undras ?


"-Jo, jag kände inte mig hemma eller delade något intresse fritiden med någon av dom. Tråkigt nog. 


Men visst umgicks jag för det


Jag valde mina inbjudningar beroende på vad dom skulle göra 


Men 380 kr är för dyrt för mig att betala 


Herregud det funkar inte på existensen 


Och jag har ändå inget roligt att berätta om mina sista år


Jag kan inte möta någon utifrån den jag är BARA enbart 

Utifrån hur min fd. Närmiljö velat ha mig 


Och oavsett så gör det allt diffust


Jag har inga själv valda vänner i det förflutna


Vänner det är dom man identifierar sig med och delar fritidsintressen med 

Inte dom man av gruppdynamik måste lära känna utifrån ålder och boende ...


Fick jag välja mellan 380 kr Gladan i Kramfors med folk jag inte har gemensamma fritidsintressen med och 380 kr present åt mina barn jag delar nästan allt med ....


Blir valet för mig inte svårt alls


Jag väljer mina barn ! 

Väljer inte mitt förflutna utan min framtid


Mina barn är min framtid och därför om jag har slantar över ska köpa ett halsband åt


Jag kan inte sitta unna mig middag 1 enda middag för 380 kr plus resa 200 kr tur å retur 580 kr då jag har resten av månaden att överleva med djuren hemma....


Det är inte motiverat överhuvudtaget


NOPP vill inte delta på återträffen? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards