Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Maria Karlsson - 1 maj 2015 22:14

Vill ge mina flickor ett halsband med symboliskt värde


Viktigt för mig visa min kärlek på nya sätt 


Jätteviktigt 


Jag avskyr deras pappa så otroligt 

Jag varit blind 


Hur kunde jag tillåta det här under så många år 

Varför blev jag fast 


Varför kunde jag inte lämna 


Varför är jag så svag? 



Av Maria Karlsson - 1 maj 2015 16:23

 

Mellanmål/ middag idag blir macka o cappucino


Räcker tillräckligt för mig 



Av Maria Karlsson - 1 maj 2015 13:51

  Tänkte jag skulle äta lite fisk eftersom jag har matjesill kvar sen jul.

Jag firade ju aldrig jul iår så därför har jag just fisken kvar.


Tänkte att kanske gubbröra och lax vore bra med omega 3 för hälsan.


Sen får det bli omelett med gubbröra ( har ej kokt potatis ) 

Får se viktigt iallafall att ha varierande intag av livsmedel.


Jag kör veckoolanering här ... denna vecka fisk resten sallad ...


Inge dricka chips eller godis alls denna helg fastän jag är jätte jättesugen på kall coca cola och chips med dipp.


Äsch glas kall vatten är godast till mat Allt annat om än inte ett glas vin förstör smakerna anser jag.



Av Maria Karlsson - 1 maj 2015 09:08

 

Känner mig som att jag börjar bli en sten 


Hård 

Kall och 

Rör mig inte mer än vad som behövs


Jättetrött idag 


Vill inte promenera eller nått fastän redan 

Duschat o promenerat den kortare sträckan 


Ätit frukost 


Sitter sängen nu dricker cappucino med daim 


Tror jag ska sova liten stund till ...


Känns som min kropp börjat sluta sig som en sten 

Känns som jag är som en delvis sten 


Kanske är kroppen som slutar leva ... saknaden av mina flickor 


Kanske kroppen lägger ner lite i taget å säger vi har sorg orkar inte hålla dig i liv längre 


Kanske är så 


Ka ske är sån sten jag känner 


Kan vara så för känns som att killarnas kroppar är mer levande än min ... mycket varmare oxå 


Jag är ju isande kall ååå deras kroppar är ju såååå varma heta mysiga ... då känns ju jag stel 


Funderat massor på det nu 


Sten i kropp 

Kall i fötter o händer 


Mycket konstigt ....

Ovido - Quiz & Flashcards