Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Maria Karlsson - 17 maj 2015 20:37

Ja herregud ... hahahahahahaha 


*skratt* 


Så här roligt har jag inte någonsin haft i hela mitt liv haha


Ojojojojoj herregud 


Men nog ska jag bringa först lite kaos för att sedan upprätthålla ordningen 


Helt klart 


Det har jag ju insett att det behövs ... verkligen :-) 


Hade en rolig eftermiddag i ...... " dubbel bemärkelse* 


*ASG* 


Det är så himlans annorlunda situation att det mest konstiga förefaller sig bli fullt normalt i jämförelse med detta alltså *asg* 


Så kaos = helt klart 


BRA dubbelt ? Njae ... kan bli bättre helt klart 


Ordningen måste nog jag uppbringa alltså haha fast... kan låta dom Bill & Bull hållas ett tag till ...


Låta dom tro sig ha ordning på mig men men jag kan vara snäll för jag tycker det är roligt annorlunda ... och jha tar ändå snart över och gör som jag vill själv ... delvis men lite aladente är ju inge problem servera hahahaha * asg* 


Jävlar vad jag lever livet alltså! ;-) :-p 


Samlar på upplevelser kunde jag aldrig i mitt liv fatta skulle bli så otroligt roligt hahaha *skratt* 


Ojojojojoj.... hahaha bra dom skyndar iväg för jag kan nog ge viss ....lite hugg  haha haha *skratt* 


Maten smakade ingenting ...hur kunde jag rädda upp den situationen då ? JO - sätta nivån som .... jha det är ju barnvänlig lunch ...hahahahahahaha 


Det var lite synd jag misslyckades med smakerna faktiskt 

Dom.tordes inte säga något men petade mestdels .... nåååå bättre jag sa det högt själv! 


*skratt* oj vad dom gör mig glad alltså :-D 


Kan nog tänka mig bli van detta faktiskt kaoset hahahahaha 


Sen då ..... kaos SNACKA KAOS ... Laban o jag tjaffsat igen ... herregud alltså Nu har vi hållit på tjaffsat såhär båda vill bestämma alltså sen november 2013 ! Inte träffats så många gånger kanske 20 nu då ...antalet men jaaaaaaaa hahahahahaha 


Blir vi kompisar

Sen gör jag slut 

Han ringer åker hit

Han snabbt iväg 

Jag sur sms 

Han svarar inte bara ibland 

Jag gör slut 

Han ri ger kommer hit 

Vi tjaffsar 

Han gör slut 

Jag gör slut 

Är inge kompisar

Blir kompisar igen 

Åååååååhhhhhhh så här håller vi på ...


Dock aldrig personangrepp eller elaka ord 

Han försökte nu sist skulle sitta mitt emot mig börja diskutera om nått mycket fjantigt enligt mig .    Jag bara suckade ... 

Sa så här :- Bara så du vet har jag aldrig förkorat en diskussion.... han la ner sitt tal innan han ens påbörjat den :-) 


Sen gick han ! :-) 


Jag var bara glad jag åååå fjäskade tusan alltså ... nååååå 


Sen då Mamba han fräser jag lite smått åt faktiskt ... han retat upp mig ... nåååååå kanske kan ha överseende lite med det efter idag tills han ..... började skratta jättemycket :-) Nåväl ... kan tyckas att min lite rollspels osäkerhet kanske ibland blir GALET men det bjuder jag på ;-) .... för all del. 


Nåå har aldrig haft så roligt i mitt liv som kvinna som jag har nu alltså .... ojojojojoj .... ;-) :-) :-D 

Av Maria Karlsson - 17 maj 2015 12:36

 






  

Blir gratäng idag 


Så enkelt att göra och står lätt 4 h i ugnen 70 c gottq till sig 


Pasta 

Grillad kyckling 

Wokmix

Chilisås 

Krydda

Vispad grädde 

Ost


Tar 20 min totalt att göra klart ... 

Sen kan den stå i ugnen 4 h 


Så inte gör det något om gästerna blir sena !!!




Ovido - Quiz & Flashcards