Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 20:12

Jag har sexig granne ... tror jag 


Vad jag småspanat på iaf ... hihihihi


Men jag menar ...Härnösand har trevliga killar överallt tyck jag men iofs just nu är jag ju lite förtjust i det där manliga mörka mystiska okända ....


Bara något som växt sig fram ... åldern kanske hahaha jha jag vet inte alls ..haha haha 



Luktat rök i min lägenhet så jag blev bådde pigg och hungrig 


Funkar bra den där skiten röka mig frisk alltså hahaha 


Blir så då fönstret är öppet o grannarna ska grilla ...


Mystiskt höra karlarnas röster ååååå inte förstå nada vad de talar om 


MYSIGT 


Känns lite tryggt faktiskt ... tycker jag mig inte känna mig så ensam sittand ei sängen se tv spela bubble witch ... 


Sen jag fick en ny mobil i somras kan jag sitta spelamå göra andra saker på min mobil ... vilket är himlans tur alltså 


Jag brukar faktiskt krypa över i sängen till andra sidan åååå stå smygkika ner mot grannarna för se om det är någon ny snygging som är där hälsar på hijijijihijiiiiii hihi 


Jhaoooo så gör jag! ;-) 


Blink blink ** haha haha nääää då upptagen kille rör jag inte 

Det är principsak ...


Men smygkika kan jag göra från mitt fönster hehe 



Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 11:00

Absolut att satsa på göra Härnösand till mini Stockholm alltså


Det är ju in between stad i Sverige 


Bättre än Sundsvall då Sundsvall har en egen profil men Härnösand 

Härbösand är jävligt BRA! 


Har ALLT ! 


Segel 

Bilar

Motorcyklar 

Havet 

Parkpromenad


Sen kanske kan utveckla lite mera som tanken är = perfekt!


Fattas faktiskt ett hotell med gammal struktur anser jag för stärka gamla stan känslan och skepparstadens profil

Samt ett UTEBAD !


Ni måste fixa utebad bassäng så Härnösand som simförening kan bygga sig stark inom simidrotten även sommarsäsong!


Det är viktigt! 


Jaaaaa massa cafer och trevligt folk och jaaaaa barnvänliga gångpromenad vägar och jaaaaa otroligt trevligt! 


Satsa på lillebror åt Stockholm.i stadsväg med kärnan av skepparstad och "gamlastan" upplevelse ... upp med massa säljstånd sommartid som.kan bokas av lokalbefolkning som annars sitter hemma med odlade och tillverkade produkter ... 


Det lockar folk och turism! 


Mjaaaaooouuuu mia trivs!

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 10:48

Angels & Devils 


Jag är ängeln - såklart 


Devils är mina sk. DÅLIGA BRÖDER! 


USCH FY SKÄMS PÅ ER ! 


iallafall 


Det var några år sedan jag kom på iden men faan vilken lång tid det tagit för mig att jobba mig fram med studier och praktik och testa perioder med olika fastigheter osv.


Finns en sak som vetenskapen förtydligar och det är ljuset påverkan på hälsan 


Därför tänker jag att det är viktigt att fastigheten ligger centralt nära skog bredvid vattnet havet och har solen 24 h ...


Stort hus minst 10 rum och 2 ingångar ... samt förrådsutrymmen.


Ängeln är jag som husmor 

Devils är alla ouppfostrade karlar jag måste stå ut med och som inte har större hjärna ! Hahaha haha 


*skratt*

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 10:40

Har nog kräkts lite mera om jag ätit en pizza igår 


Det hade ju även varit fördel äta pizza innan man stiger upp kräks , heller hur? 


Nååååå får se om jag unnar mig pizza för jag är faktiskt sjuk idag 


Alvedonet får nu verka under tiden jag sitter på balkongen 


Jag tjyvlyssnar på grannarna heheheheheehe 


Stod förrästen imorse prata med en karl med 2 hundar oxå 

ZINA fick umgås lite trots att alla 3 hundarna var väldigt olika personligheter ... det gick bra faktiskt 


Otroligt trevliga människor i Härnösand 


På väg hem från affären oxå började en lite pojke prata med mig ...så gulligt med småbarnen 


Otroligt trevlig stad HÄRNÖSAND ! 


Jag stortrivs Bara huset mitt som fattas och mina flickor 

IDA OCH MOA 


Mamma älskar er mest i hela världen ! 


Känn i hjärtat gummisar Jag finns med er varje sekund varje andetag ni tar Då finns mamma Mia där ALLTID!

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 10:29

Skyndade mig lite före till affären


Gick snabbt för få alvedon 


Bakom mig kom en kille på cykel 


PANG !!! Hörde jag 


... gubben framför mig OTROLIGT TREVLIG SÅDAN 

Sa killen inte aktade sig och flög långt från vägen ner till andra sidan om.vägen 


Jag hörde bara smällen ...


Jag skyndade gå mot olyckan med andra vuxna var där före mig och gubben jag hade bredvid mig han pratade med bilföraren som smällade in i cykeln 


Det var otroligt nog en gammal bekant till min pappa och min tid inom simningen 


Helt otroligt skumt!!! 


Jag fortsatte framåt men kändes lite chockande obehagligt faktiskt 

TÄNK om det hade gått riktigt dåligt då ... vad hade blivit då da

Usch 


Vilken tur i oturen men visst den killen hade ÄNGLAVAKT 


Billig livförsäkring oxå att spendera några få slantar på en cykelhjälm ...


Känner mig lite orolig för efter effekterna av den smällen för de båda inblandade nu 


Stackars stackars stackars ...

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 08:55

Dricka mera vatten tror jag 


Kanske huvudvärken släpper lite 


Usch Bh toppen åkte av innan promenad , tyckte mig känna att toppen igår var för snäv runt bröstryggen


Borde lyssnat och hörsammat med agerat likvärdigt 


Hursom...


Nu ska jag rensa kroppen lite till dricka cola å sen vatten därefter gå raka vägen till affären för alvedon så jag klarar av denna dag


Om mina lår nu mer vill ta några steg åt mig 


Tror jag säkerligen ... 


Nåväl ... rensa dricka och vila ... står på dags schemat 

Av Maria Karlsson - 3 maj 2015 08:01

Usch för få värmevallningar å vakna känna huvve snurra och ont i ögat o ena sidan pannan.


Alltid före märker jag det i öronen... dom kliar. 


Haha hur det nu kommer sig och sen ont i ryggen såklart.


Brukar bli så efter jag burit tungt i tvättstugan , kommer efteråt.


Upp kl: 4 kräkts och rensat ur mig allt jag förmått mig ...


La mig sen nyduschad ihopkurad i sängen som en boll för att värken i rygg o nacke ska släppa 


Borde egentligen inte ha bh topp på heller då det gör ont


Men ...trots allt är jag numer vardagsvan alltid ha värk 

Bara kräkningarna och hucudvärken och ögonen å öronen som eär mest besvärlig


Men men migrän kanske ...



Jag vet inte! 


Spelar roll då ... jag ska ändå gå ut på promenad nu i solen men jag hade velat väntat för köpa snabb alcedon på affären


Men men men blir inget mera fisk i helgen iaf 


Jag kräks ååå nu har katterna varit på kattlådan oxå ... stinker!!! 


Faan kan jag få ett riktigt boende nu och HEM så jag kan börja ha mina katter ute! 

Inte var drt menat att jag skulle flytta runt så här !


Utmattning! 

Ovido - Quiz & Flashcards