Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Maria Karlsson - 11 maj 2015 12:45

Lunchen avklarad 


Jag suckar ! 


Tar ett djupt andetag och plockar fram budgeten.


Öööööhhhhh gör allt för hand .. 


Sen går jag på AF renskriver 


Men vilket jävla skitgöra ! 


Som nu sist ... från inkomst av rumsuthyrning jour 

Till fiskfotbad inkomster ... det orkade jag bara inte ändra på till jag var till Handelsbanken 


Det hade ju inte haft någon betydelse ändå mer än att resultatet hade blivit bättre ...


Men enormt jävla göra alltså


Som flera årsbokslut under några månader bara!!!!



Om jag hade haft en bra mall då kanske det varit enklare men jag gör om allt för varje gång ... 


Helt sjukt alltså 


Något jag kan snart utantill är företagsekonomi i sömnen! 


Baklänges tom. ! 


*skratt* 

Av Maria Karlsson - 11 maj 2015 11:18

Jag ska räkna om budgeten...


Öka arbetstiden till 8 h per dag 


Öppnar 6 - 14 då ... jha jag är ju ändå vaken vid 5 på morgonen varje dag


Ska ha frukostbuffe ... 6-9 


Lunchbuffe 10-14 


Cafe öppet 6-14 varje dag 


Öppet kvällar för slutna grupper max 8 personer

Med valfri kvällsbuffe ... 


Så alltså .... kan ju jobba 1 dag extra oxå på helgen.


Blir väl 50% högre inkomst för 4 h extra öppet ...

Minus inköpskostnad och högre lön... 

= jag får mer pengar i fickan...


Enda skillnaden för inte unnar det banken att jag tjänar mer sla tar för deras del iaf! 


Snarare sämre för banken att jag tjänar mera...för då betalar jag av fastighetslånet snabbare och ni tappar ränteinkomster! 


Fatta! 


Nu ringa Almi boka tid !

Ovido - Quiz & Flashcards