Alla inlägg under maj 2015

Av Maria Karlsson - 31 maj 2015 19:25

Nu vet jag!


Jag ska anställa en homosexuell sexigt manlig kock! 


En bög jag kan tråna på hela dagarna ... se snygg bringa sukta efter manliga dofterna ...men inte får gensvar utav! 


Då kanske min framtida pojkvän blir glad att jag blir kåt o glad av en sexigt bög kock varje dag haha 


*skratt* 


Enda lösningen anser jag för att alla parter ska bli nöjda och för att jag ändå ska kunna behålla lite tjejs snack med bögen ...


Jättebra lösning :-D 


SERIÖST ! 


Homosexuellt sexig manlig kock sökes för timanställning och eventuell utökning i efter tid framåt. 

Bra svenska språk och gärna flerspråklig och mångkulturell bakgrund.

Gärna väderbiten i erfarenheter ser som positivt.


Nära till känslor är fördel och du ska ha egen utvecklad inriktad smak i din matlagning. 


Du ska även ha ett aktivt fritids liv och vara mogen för att öppna upp mot ett mera hälsoinriktat leverne. 


Dels genom bestå som chefens provkanin i hennes kinesiska medicin utbildning ... 5 dagar i månaden + timvik vid behov.


Imtresserad? 


Maila 


MBK-Karlsson&hotmail.se 

Av Maria Karlsson - 31 maj 2015 19:10

Seriöst ... kan hända jag anställer en duktig arbetssam.mamma oxå 


Det kan hända jag gör det ... eller inte för att det kan bli många sjuk dagar 


Hmmmm jag anställer tim basis helt enkelt 2 stycken ! 


Det blir en seriös sökning via arbetsförmedlingen och jag tror jag kommer inrikta mig mot gymnasie elever som går kock utbildningen. 


Det känns som att jag kan göra en god gärning på så sätt genom att skaffa vikarier genom lärarna på gymnasiet. 


Då kan ju en tim anställning.... inte funka kom jag på eftersom det är dagtid jag har öppet ... faaan !!! 


Jag kommer nog vara seriöst kräsen då jag söker vikarie...



Jag funderar ... kanske  ... JO 


Jag skulle.jättegärna vilja jobba med Brasilianska tjejen jag gick kock utbildningen med i Sundsvall 

Vi jobbade bra ilag ! 


Skulle kunna jobba med de alla 3 faktiskt ...men den brasilianska tjejen och jag fick stå ilag jobba i köket ofta ilag ...vilket fubka skitbra faktiskt 


JA! 


Jag om jag behöver extra hjälp kommer ringa in min Brasilianska kock kompis. 


Men ... det är ju det där med språket och stå i kassan. Då får jag ringa in min mamma helt enkelt. 


Men det blir ju i såfall typ 5 dagar per månad då jag går kinesisk medicin utbildningen ... som jag vet jag behöver hjälp


Men attans! 


Jag som pratat med en kock i Härbösand tidigare ... vad faan gjorde jag med hans nummer då? Kom.jag på nu! 


Och Pelle min djupaste vän ... vart tog du vägen då min vägvisare ? Du är ju kock och jobbat bland annat på Tranviken förr i tiden.


Vart är du då ? 


Sen då ... 


Vet jag inte av fler kockar faktiskt


Men kanske ska ta börja dra i gamla tåtar igen ... gamla sms bekanta ... :-) 


Äsch .... vet inte 

Av Maria Karlsson - 31 maj 2015 18:57

Alltså jag kom på ...


Jag kan ju behöva hjälp i köket i restaurangen och delvis i mitt cafe ...


Jag har ju ekonomi för att anställa möjligen inte heltid direkt kanske ... jag vet inte


Men visst behöver jag en egen sexig kock i köket.


Det känns dock konstigt för att INGEN kille har någonsin lagat en riktig måltid till mig, möjligen 2 gånger i hela mitt liv max men i get jag kommer ihåg. 


Så jag tänkte ... en arbetslös sexig SINGEL kock vill jag dejta nu så jag kan få lite stöd inför företags starten och ka ske kan ringa min kock dejt ibland för tim basis ibland.


Inte inräknat betald egen tid med mig! ;-) haha haha 


Vad tros ...


ALLA SEXIGA KÅTA OCH GLADA SINGEL KOCKAR SKRIV TILL MIG! 


MBK-KARLSSON@HOTMAIL.SE 


ANVÄND RUBRIK KÅT KOCK OCH BIFOGA BILD HELST HALVNAKET SÅDANT :-) 


JAG SVARAR PÅ ALLA MAIL ... 


TACK PÅ FÖRHAND Mia 

Av Maria Karlsson - 31 maj 2015 14:13

Plan 1 


Köpa privat fastighet och flytta dit 

Starta bolag och investera i ombyggnad och inventering


Börja jobba 


Söka vårdnaden pga pappans asperger.



Plan 2 


Börja läsa till kinesisk medicin 

Får börja i slutet av juni början av juli månad i Härnösand


Funderar på göra det antingen privat ellwr karriäsmässigt

Jag skulle känna mig motiverad till plugga till det då det redan är en del utav mig och dels för att det alltid varit min dröm


Bli läkare 


Bli egen företagare 


Dessa två är motiverat för mig men jag vet att under plan 2 kan jag inte få köpa fastighet som studerande men ... och då kan i te jag söka vårdnaden. 


Plan 1 är mest aktuell plan 2 delvis lika aktuell 


Kanske kan få göra våde och det har jag ju gjort tidigare... studerat heltid dagtid och pluggat 50% kvällstid med olika diplomerade kurser under många år ...


Nåååå jag har iaf kommit in på akupressur utbildningen i Härnösand. Fick svar igår. 


:-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards