Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Maria Karlsson - 24 maj 2015 16:25

Jag hade ju lovat barnen att dom skulle få ge kaninerna maskrosblad 


Så jag plockade maskrosblad under promenaden med hunden och sen kom hem gick jag in hämtade katterna


Över 10 barn med mig och katterna idag ... en katt bara småtjejer den katt med röd sele 

Blå katt bara pojkar ... så konstigt uppdelat ...


:') 


Sen hade jag 15 barn som matade kaninerna med maskrosblad 


Gick hur bra som helst förutom att hunden som jag då lämnat inne hoppade upp och slog sönder kattmaten på golvet och smaskade upp allting


Så himla söta småbarn alltså 


Jag blir så himla lugn tillsammans med barn men med karlar då då jävlar är det dom som ska va lugn med mig ;-) 


Naturlig övergång anser jag hahaha hahaha *skratt* 



Av Maria Karlsson - 24 maj 2015 14:06

Malin E på socc har skrivit i utredningen om mig att jag själv inte har verklighets förståelse och att mim syn på mig själv inte överens stämmer med min omgivnings syn på mig. 


Och att omgivningens syn är sämre än den jag har på mig själv ...


Är socialen i Kramfors medveten hur det uttalsndet utan beskrivning i sak korrekt får min självkänsla att sjunka i botten! 


Menar ni min syn på kläd stil är fel ?

Är det min syn på min egna förnåga prata och dialekt som är fel?

Är det min frisyr som talar fel i synen på de andra? 

Är det mina egenskaper eller är det någor jag utfört ?


VAD FAAN MENAR NI ? 


EN SAK ÄR JÄVLIGT ENKEL IAF MALIN E ! ATR DU HAR ALDRIG TRÄFFAT MIG PERSONLIGEN OCH DU HAR FAAN INGEN ANING OM HUR JAG SER UT I KLÄDER ELLER FRISYR ELLER MITT KROPPSPRÅK ELLER HUR JAG RÖR MIG FÖR ÖVRIGT I SOCIALA KRETSAR .... och du har alltså gjort korrekt tjänst uppdrag att påstå att något som uppenbart  " är synligt" inte överensstämmer med hur jag presentwrar mig själv och hur min omgiving uppfattar mig? Är det korrekt? 


Och du förvränger dessa 2 olikheter med att det därför är självklart att det är jag som felar och INTE min omgiving? 


Är det korrekt uppfattat av mig? 


Effekten av detta uttalanden i utredning har försvagat min självbild mer än alla år av acne hud och den osäkerheten med att jag numer går runt ifrågasätter synen min omgivning har på mig...


Att jag går runt i hemma.arbetslösa myskläder och träningskläder som varit nitt fritidsintresse stämmer ...och i promenader med min hund ddesamma mys kläder ...


Är det den synen nin omgivning klagat på eller? 


Jag menar ni har ju inte sett min stil inom karriären överhuvudtaget .... 

Eftersom jag inte har någon karriär?!?!?!?! 


Har ni bedömt mig ur synen omgivning karriärs tjänstefolk likt er själv och difderensen hur jag går klädd som hemma mamma? 


Ska nu tydligen en hemma mamma enligt socialen i Ktamfors vara tjändtemanna klädd för anses uppbära korrekt verklighet? 


Är det så ni menar eller ? 


Jag måste ju då få uttrycka mig att MIN SYN PÅ ER STIL INTE ALLS PASSAR ERT YRKES PROFDESSIONALITET utanmer är en större del av presentera era individers olikhet på BETALD ARBETSTID SOM MIN SLÄKT BETALAR SKATT ÅT!


Så att jag är osäker i ny stad för uppfattas verkligt mellan SYNEN och SANNING eller mötet däremellan har jag skickat efter kläder och kläder och kläder för att åtminstonde påverka stadens folk åt synen mot mig ska bli åt min mera karriärs strama node intresse !


Så min mode kläd skuld borde ju socialen betala åt nig efter deras jävulska ILLA inte bestärkta vakgrund uttalande! 

Och där KÄLLAN inte ens går följa upp!!!!


Jag menar är det mina killar pojkvänners muslimska familjer som uttalat sig om mig ? 

Är det pensionärsklubben på Hällgumsgatan som uttalat sig om mig? 

Är du själv Malin tjänsteman på.socc som.uttalat dig om mig innan du ens träffat mig?!?!?!?!??? 


Who the fuck is it?!


Och i vad förefaller jag inte trovärdig? 


Vilket jävla påhitt men var så säker 


Jag har mer stil på min klädstil än er inom alla de flesta områden!

Jag har bättre sexliv än flesta av er 

Jag har mer kvinnligt hormon så pass dom 93 % mer av er alla! 

Jag har utvärderingar från min senaste jobb där merpartnen i det resultat av studie är nöjd med mig som yrkesperson med barn och föäldrar i Kramfors?


Så när fuck ändrades den synen då????!?!!?!?!?!


Ja jag kommer ju ordna min garderob nu och fixa både skor kkäder jackor och dyligt för påverka min omgivning på synrn av mig och det är fuck av effekt.av er utredning!!!


Idioter!



Av Maria Karlsson - 24 maj 2015 13:06

Alltis brukar mina flickor gå i min garderob även komoisarna och klä sig i mina skor och leka vuxen tjej


Ida och jag har exakt samma intressen för kläder och åkte ju med Moa förra året till Stockolm då Ida fyllde år och barnen fick sova på hotell ...


Ida ville att vi denna sommar skulle åka till Ullared ... vilket nu då uteblir eftersom deras pappa är dun i huvve o sambon skyller allt på mig som orsak till hennes sämrw relation till barnen! 


Men serrni nu är det slut på det ! 


Titta på er själva och lägg skulden på er själva nu och utan min inblandning överhuvudtaget!


Jag blir så förbannad! 


Mina flickor! 


Nåväl ... det är tid som rinner iväg och upplevelser jag tappar från mina flickor pågrund av olyckliga omständigheter...

Inte pappans fel han fu gerar annorlunda ... jag försöker tänska snällt men 


Att han kunde och hade mage sitta lyssna på all skit hans advokat gick på mig som person och mina egenskaper som mamma utan bakgrund till i sakfråga bekräfta habs advikats uttalanden är riktigt JÄVLA ILLA!


Han bara satt njöt av hur illa och fel i lögn hom talade ner mig ! 


För det kommer jag intw bara hata den mannen som jag älskar mina barn utan jag är fullt o fast bestämd att han ska UR MITT LIV på alla tänkbara sätt som finnes och jag vill ldrig mer i litt liv ha en förbindelse mot honom inte ens genom mina egna barn ...


Jag vill ha han borta helt från mig men barnen nära helt med mig


Det är så mycket av den jag är som är en del av mina flickor oxå 


Node intresset och inredning m.m 


Med Moa träning fiske och motorer... 


Dom är det bästa av mig! 


Min svarta och vita sida , min yin och yang 


Älskade flickor ... Ida längtade tills hon kunde ha mina kläder och skor ... men jag försökte få henne att finna sin egen stil och den är bra mycket mer stilfull än min egna ...


Haha haha ... gogumman som Ida sa : Mamma jag ska jobba på butik i Stockholm Hollister ...


På tal om Hollister ... 

Jag fick stå vänta i kö hur länge som helst sen sitta vänta efter gått runt minst timme i butike. För en speciell tröja !!! 


Herregud! 


Nog för att både Moa o jag tycker om butiker men Ida är hopplös! 


Hollister är en butik Ida ska jobba i sen har hon sagt ...


Jha det är väl lite vår stil ... 


Samma med mitt företag i boutiqe stil ...


Det ska KÄNNAS 


Som mitt hem känns extremt som kvinnligt tjejigt och barnvänligt girligt ...


Socialen tyckte visst pappans hem kändes lika välkomnande DUMSKALLAR ! Ni gjorde för faan inte ens henbesök hos mig i Kramforsidioter! 


Nåååå jag är så ARG på er ... och jha det är emotionellt jobbigt sakna mina SOLAR ! 

Av Maria Karlsson - 24 maj 2015 12:52

       


Första 2 gareroberna hänger kläderna ännu i plats påsar 


Näst sista kortet är delvis kläder jag har hemma.bara ....fu kar dra på in på sran också 


Sista kortet ligger alla mina byxor tights och jeans ...som jag inte kunnat använda på 2 snart 3 år pågrund av ryggen och 

Att jag under en öeriod pågrund av ryggen gick upp i vikt av att inte kunna gå riktigt.


Så känns som hela jag bor i en papperspåse alltså!!! 


Det är jobbigt ! 


Mycket av mitt liv som inte kan levas ... faktiskt 


Men glad att jag har ombyte ändå trots att jag nu passar på att inhandla nya kläder ...klänningar.


Mina arbetskläder eller mera strikta korrekta stil den är ännu oanvänd ...


Lite fick jag använda på praktiken på hotellet ... kavajerna, strikta klänningarna o kjolarna ... den mera konstruktiva korrekta sidan av mig som står för min karriärs intresse...


Den som NI ANDRA FÅR MÖTA EFTERSOM JAG BARA ÄR HEMMA ARBETSLÖS ! 


MEN DEN FINNS ... inte bara lediga myspys Mia eller MMA Mia ... ;-) 

Av Maria Karlsson - 24 maj 2015 12:24

       

Mina vita pumps från då jag tog studenten 20 år sedan.

Dom är allt för fula nu sen alla flyttar ser att dom skavats i färgen... nostalgi!


Sen har jag väl några kvar jag kn använda men vet inte om ryggen pallar egentligen 


Ska försöka få tag på fler galgar som jag kan sätta mina stövlar på iallafall ...fattas några ...

Sen är det ju det här med plats i garderoben ...


Blir svårt 


Annars kollar jag kläder på internet och blivit sams med Mamba iaf så han inte är blockad


Skitjävla trött är jag !!!! 


Så trött att jag är alldeles röd i ansiktet! 


Herregud! Haha 

Ovido - Quiz & Flashcards