Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Maria Karlsson - 29 maj 2015 21:58

 

Mamba är jättesyr på mig ...


För att hans kompis fick besök ovh inte kunde komma hit och då fick inte heller Mamba komma hit 


Han sa : - faan jag åker ändå 


Jag svara : NOPP , vill inte! 


Sen blev han skitjävla skitsur alltså ååå säger faan och helvete åää massa fula ord till mig 😆:-D


Drt är jätteroligt för

1 En kille visar mig känslor

2 Jag rubbas inte överhuvudtaget 


3 Han lugnar ner sig hahahahaha 


Kunde faktiskt inte låta bli utan var tvungen stärka känslan lite genom skicka bilder på min go mat o han tycker om hamburgare 

B-) 


Inte grymt alls av mig anser jag hahah haha haha 


Äsch finns blåbärsglass och blåbär egna plockade i frysen


Sen får inte jag ge hans ko pis mitt nummer säger Mamba ... Nähä ... svarar jag ... u drar , skulle han velat ha det då? 


Nääää lugnt! 


Men Mamba och jag hade en deal ...


Han och hans kompis på besök middag ...


Ingen kompis = inget besök 


Det var knappast jag som bröt deal avtalet så inte berörs jag märkbart utav att Mamba blir syr 


Det går väl över ... haha haha haha 

Av Maria Karlsson - 29 maj 2015 20:17

     

Tokigt alltså 


Bill & Bull alltså ... Mamba o hans polare skulle ju komma hit ikväll


Käka och ge synpunkter på min mat ...


Men mitt besök fick själv besök i sista stund så blev inge sällskap ikväll


Det gör inget ändå jag är rätt så trött 


Men hade ju varit mysigt legat gosat ihop en stund se tv äta gott och prata och umgås tillsammans


Jag kylt 2 hambutgare till mamma inorgon och har en hel stor grädd tårta som vi ska dela på 2 :-/ 


Kanske Bill o Bull eller Piff & Puff what ever smeknamm kan komma på söndag då ... kanske 


Resten 3 hamburgare har jag fryst ner och 3 bröd oxå ... har jag mat 3 dagar nästa veckan 


Men har abourgin o annat i kylen sommmåste ätas upp så får se vad jag hittar på ... ka ske gör en gryta till bulgursalladen som är för 6 personer ...ojojojoj :-) 


Jahapp vad nu då ? Tråkigt ...tycker inte om se tv och tråkigt på mobilen och inga nya nivåer på bubble witch


Jag är jättesur på bubble witch ! 


Mätt i magen är jag! 


Åååååhhhh herregud alltså jag orkade inte ens äta hela hamburgaren .... skumt ! 


Jag har jätteont på foten ät lite blå men har ingen aning vad jag gjort .... enda jag vet är att skorna jag fick av mamma som ska matcha min jacka gör så att jag har svårt gå ....och verkar ge mig problem i benen mer än vanligt ... 


Klart gå 4 mil i sämre kvalite skor med fd. Utpuktande diskbråck ... jhaaaaa då sliter det väl på svaga delar och vristerna är tydligen svagare delen av mitt tempel


LABAN ringde mig igår ... för att bara försäkra sig om att vi bara är kompisar ... Jag sa men vad är drt då du ringer ? Han frågade vad det är med mig som är så tyst och inte surrar hela tiden via sms .... jag svara : - upptagen med andra friare och har trekant KOMPIS !""" ;-) 


Jha men nu är det slut nu är vi bara ko pisar ... svarar LabaHar du gjort ordning min offert än på ombyggnaden frågar jag ... Nej drt har jag inte ...svarar Laban. 

Jag säger till SUR Laban ... jag sa ju ät dig att nu när jag är utan barn för första gången bor ensam i mitt liv vill jag passa på utforska min sexualitet....

Jhaaaaa hqn fick sig en funderare för det är ju exakt det jag försökt förklarat att träffas ibland nån gång per halvår ibland ingenting på flera månader Då träffar och dejtar jag andra killar. FAAAN JAG MÅSTE JU PASSA PÅ NÄR JAG KAN ;-) 



Av Maria Karlsson - 29 maj 2015 15:39

     

Av Maria Karlsson - 29 maj 2015 14:03

     

Bakar hamburgarbröd storlek XXL 


Aldrig gjort det tidigare ... Per Mobergs recept 


Få se om mina middags gäster tycker om min middag idag o tårta hihi 

Ovido - Quiz & Flashcards