Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Maria Karlsson - 26 maj 2015 10:23

Så ska jag förklara vad jag menar med ovanstående...


Män = är de som har det där djupa mera rotade vibbrationen. Den där vibbrationen av energi inte jag kan rubba på. Män behöver inte vara äldre men kan vara yngre som genom olika skeenden i livet blivit väderbitna med egna moral o erfarenheter.


Av såna erfarenheten pengar inte kunnat köpas utan där känslorna bestått av normal äkta karaktär ... däri blir en grabb en man.


Och jha det är den vibbrationen det där väderbitna beständiga jag inte kan rubba som får mig att behöva möta deras energi 


Om jag finner möjlighet att få hans energi att dela på sig genom möta min och han formas från mig då tänder inte jag ...

Om det motsatta sker o jag känner det inte går rubba honom energimässigt då blir det en naturlig dragningskraft.


Då är han en man.


Bedtämd betyder att han vet vart han står och har sina rötter rotade tryggt ... det betyder att jag inte där heller kan rubba hans humör eller beteende genom mina luriga psykningar och tester genom att ta emot dom som näring till rötterna...för då blir ju jag hans näring till hur han i slutändan känner sig och beteer sig 


Bedtämd är lika med att våga stå för sina uppfattningar och kunna föra diskussioner med mig utan att hamna utanför en korrekt uppförd samtal 


Bestämd med att få min energi att anpassa sig efter honom ... gör han det och inte börjar livnära sig på mig utan skapsr sin egen näring och däri sätter ramarna för mig då blir jag nog lite fast intresserad för att känna mig som kvinna under honom


Men helt ärligt ...drt skiljer sig på dominant man och en isäker man som blir aggressiv ... jag brukar sortera bort många män genom att testa medvetet deras tålamod och många nästan alla har förefallit att svara med aggressivitet för att jag delvis består som deras näring och då blir dom osäker vid ev. Negativa känslor jag förmedlar ... en sån man vill jag inte ha 

Det ska vara bestämd man som inte näringför sig på mig utan kan hålla sig på sin egen jord då jag sätter olika negativa bollar i rullning för testa ... en dominant man möter direkt mig enkelt och tydligt , en osäker möter med aggressivitet som form av försvar.


Hårig ...ja det är väl min syn på bördig jord ... tror jag. Där det växer vet man på någorlunda undermefveten tanke att där finns god jordmån. Egentligen är inte det helt sant eftersom lite hår med förhöjd testosteron betyder hormonmässigt högre manlighet, men jag bara älskar håriga bringor ben ooo allt det där. 

Det är som.lite tröst för mig ligga vira håret mellan mina fingrar ååå myser så gott med det. 


Hårig förknippas med att man kan se och känna det där lilla extra på hans kropp. Det är dom där händerna och ryggslutet och axlarna och sådär magen bringa och alla delar av nacken som visar på en mera hårt arbetande man med möjlig känsla av kunna förse mig med trygg famn. 


Buffliga betyder att det ska synas på kroppshållningen att hans rötter är starka . Ett träd med stark rot får stsrk stam och där kan man klättra hänga knuffa och försöka flytta hur bäst man vill utan ens rubba stammen ens liten millimeter. Därav mott intresse av vilja utmana mina dejter på brottningsmatcher haha 

Jag vill känna den där hårda stammen mot min kropp och se hur han anpassar sig mot min. Om han är tilöräckligt stark för mig att inte rubba som jag vill och helt ärligt , jag vill ju ha jävligt bra stam ;-) för kunna just leka som jag vill haha


Maskulin energi .... hmmmm just det jag gär runt just nu fu derar på. Jag har träffat män på slutet som ger mig ett nöte med energier jag inte är van vid. Jag vet inte heller tiktigt vad det är för energi dom.bär egentligen och det gör att jag har ett intresse av träffa dom igen och utforska


Annars maskulin energi .... jha vad är det ? 


Möjligen den man som bär allt det där ovan men samtidigt kan möta mig och ge mig den absolut största njutningen.


Den väntar jag ännu på ....

Ovido - Quiz & Flashcards