Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Maria Karlsson - 18 maj 2015 11:21

Inte haft ont 


Inte känts obekvämt 


Inte stelnat 


Inget som stör mina muskelnerver 


Jag är frisk som faaaaaan idag! 


Är så glad att jag inte vet vart jag ska hä mig alltså 


Klart lite problems fortfarande sitta på en stol ... men det går ju över hehehehe 


Snälla killar sitta prata med mig även om det blev mycket berätta för min del om mig själv ... det får dom acceptera tills vidare, och det gick bra sitta osså hahaha inge rygg besvär som jag brukar ha 


Jag är GLAD iallafall :-D 

Av Maria Karlsson - 18 maj 2015 09:54

Oj vad roligt 


Det är så himlans roligt att bara tanken får mig gå runt med leende alltså

Helt otroligt vad skojjigt alltså 


Jätteglad! 


Tänk om andra fick bara rn uns av känslan av det som "ligger i luften" hemma hos mig då Bill & Bull är här 


*asg* 


Tur jag som upprätthåller det kaotiska upprätthållandet 


Hahahaha 


Haha


*skratt* 


Både min hjärna och fysik får exakt vad den behöver 


Det är roligt som faan! 


Ååååååhhhh så himlans knäppt samtidigt alltså ojojoj 


Inte vet jag hur ni a dra damer mår och får men låt mig påstå att 


Girlpower is ON! 


Hahahahahahahaha *skratt* 


Enda jag är lite sur över är bristen på mys och kräver nog iaf lite kramar annars blir jag sur! 


Men för all del ... 3 viljor är inte så enkelt spindel näta sig ihop utan att vibbrationerna sätt i rullning i trådarna och skapar olika händelser tankar och utslag på en helt annan plats än där den startade.


Det som blir så himlans roligt 


Undra vad för utslag ett luft mätning hade gett för resultat alltså hahahahahahahahaha


*skratt* 


Jaaaaaaaaaaa :-) 


Jahapp :-D 


*skratt* 


Så roligt busa på äldre dar så ojojojojojoj .... barnledig första gången i mitt liv och kommit ifrån mestdels av mina gamla spöken Första gången i mitt liv jag bor ensam och kunde ju aldrig trott att ensamvoende singelgående vardag skulle vara så jävla roligt och härligt och verkligen kunna få vara kvinna och få uppleva det utan få skam över min roll som mamma gente mina barn.


Har många killkompisar men inte haft det där steget till intimitet alls...faktiskt


Förrän nu ;-) 


Vill jag sitta sex chatta mitt över dan så känns drt helt okey ,  behöver inte oroa mig för att bära oanständiga tankar bland en vardag med barn 

Vilket jag tidigare gett friare på "käften" för klivit över den tröskeln mot mig som mamma delvis ...

Nu kan jag vara öppen ta emot hela tiden utan att känna skam över att ta ansvar som beskyddare och vaktare i min familj.


Svårt förklara men det är ju lika i alla familjer ... skillnaden är väl kanske att då kunde paren uppvakta varandra och finna passion innan dom skaffade sina barn och sen hadt den grunden med sig in i faniljelivet 


För mig är det och har varit lite det omvända 

Familjelivwt barnen har kommit först och därmed har intimitetet som kvinna mot en man aldrig fått ta plats på egen hand.


Förrän nu, jag kan tillåta mig vara kvinna dygnets ALLA timmar och det var då första gången i mitt liv jag blivit uppvaktad mitt på ljusa dagen! 


Inte direkt så bra uppcaktning men den är där och jag blir ju himlans glad! 

Få känna att jag är kvinna få möta det manliga och lixom försöka lägga min normala vaktande instinkt som mamma åt sidan och färsvinna in bland det okända...


Det är faan inte lätt! 

Absolut inte lätt men det är så stora framsteg för mig att jag VÅGAR möta och ta medvetna beslut för möta min RÄDSLA 


Och nu faktiskt ät jag inte så rädd längre 

Osäker jättemycket men oxå därför belöningen känns jättemycket glädjande efteråt ... för det är att möta min kvinnlighet.


Jag passar på ! 


:-D


Och anser det är mannen som ska följa kvinnan och upprätthålla hennes behov och njutning som hon önskar! 

Mannen som ska ta det ansvaret att föra kvinnans kvinnlighet mot det behov hon bär.


Kvinnan har allt för mycket oro i sig för sina barn att det är faktiskt enda rätta att mannen TAR familjens ansvar och DELAR på kvinnan och barnen för tillfredställa hebnes behov.


Jag skulle tro att alla ni karlar med fruar hemma borde ta mera ansvar för din kvinna och se till att ordna med dagar där du tar ansvar för dela på er och barnen i en annan miljö och är lyhötd och skapar miljö efter din kvinnans önskningar samt se fixa barnvakt! 


Det funkar för mig iaf.... efter så otromigt många år !


För mig nu med så otroligt MÅNGA friare runt mig carje dag varje timma så kommer olika onbjudningar ... habdlar det mest bara om vem som ser mina behov bäst och därefter skapar för mig bäst sätt tillfredställa dom.på ett rakt och tydligt sätt.


Det är ju så att jag numer är öppen för att släppa min vakt och kan slappna av och tänka på mig först ... i det kan jag möta en man.


Så får se nudå vad denna hela situation utmynnar sig mot och om det förblir roligt upplevelse fyllda dagsr framöver eller om nån jäveln låser mig vid sig själv som sin kvinna


JAg ska göra allt JAG KAN FÖR GE GOD MATCH OCH MOTSTÅND ...;-) 



Ovido - Quiz & Flashcards