Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Maria Karlsson - 22 maj 2015 18:39

Började min lediga dag med promenad ... sen en promenad 


Därefter dammsugit 2 gånger ...torkat golven och grejjat lite ...

Lagat lunch till mamsen och bjöd på kaffe o mumsbit


Sen åkte vi konsum där jag hade gratis inflyttnings paket kaffe att hämta samt hämtade mitt paket från ellos ...


Sen bjöd mamsen mig på sibylla och jag hade 2 för 99 kr rabatt kupong 

Sen maxi kika lite ...


Sen hem till mig jag bjöd på kaffe o bakelse 


Provade min nya jacka som tyvärr var för liten runt brösten ...


Så mamsen skjutsade mig snabbt ner tillbaka till Konsum så jag kunde lämna in returen samma dag


Sen på väg hem åkte vi på dollar gick runt kikade ... innan morsan fortsatte hemåt mot Bollsta och jag tog promenad hemåt ... 

Fann ny promenadväg att gå Jätte enkel och barnvänlig väg.


Kom hem så mötte pojkarna mig här utanför

Så det var bara att gå in lämna hunden och koppla katterna och gå ut igen :-)


Så har jag stått ute 30 minuter innan katterna överöstes med småbarn och ville gå hem ...


Så jag lovade att gå med barnen hämta maskrosblad imorgon och mata kaninerna med det 


Samt att en liten flicka ska få hålla i kopplet oxå OJ så hon skrek glädje tjut alltså 30 minuter av ren GLÄDJE röra katterna alltså 


Oj så roligt även för mig kunna få fram skrattet ...pratat massor och jag blir så otromigt imponerad 


En tjej kunde flera olika språk 11 år gammal och kunde titta på Japansk talande film med Engelsk text !!! Shit vad imponerande! 


Det skulle mina tjejer fått tagit del av också ... finns mycket dolda talanger här ...


Artiga är dom barnen kallade mig för fröken hahaha sen frågade dom vad jag hette ... Maria svarade jag ... OJ vilket leende bag fick tillbaka ... 


Det var kö på hålla i katterna så det var jättekul då pojkarna ansågs sig gå före i kön mot tjejerna ...som dom påstid är mer värdefulla killar än tjejerna ...

*skratt* ... jag skrattade så härligt och sa att här håller vi på ordningen oavsett kön haha så började killen diskutera med lite bus i blicken hahaha *skratt* 


Vart får dom allt ifrån haha måste ju vara den muslimska kulturen att kvinnor är 1/2 värd mannen som är dubbel värd mot kvinnan ... men oj så kommer jag som är värsta feministen och Svenska som gör som jag vill .... haha haha *skratt* 


Nåååå vi löste det hela kö systemet och alla blev nöjda i slutändan :-D 


Katterna blev less tillslut och ville hem så vi sa att alla barn skulle hem sova kl 8 ... 

Haha 


Det möttes med protest! 


Kl 12 !!!!!! Fick jag till svar :-) 


*sjrqtt* 


En tjej ska visst bli konstnär och en kille fotbollsproffs tydligen :-) 


Oj vad roligt.


Önskade jag fick vara nära mina flickor oxå Jag önskade jag hade fått vårdnaden som jag sökte FÖRE honom i Maj månad i fjol! 


Nååå nu är det som det är och jag tänker skydda både mina barn och mog själv ifrån honom genom bestå med distans till han och hans familj! 


Äsch nu blir det tv och ge alla djuren mat innan jag slaggar sängen ... chatta med killarna ;-) 



Av Maria Karlsson - 22 maj 2015 08:27

Trött o på myskramhumör 


Fått lite kramar den här månaden tycker jag ! 


Iofs ... sa ju nej till en sova bredvid kompis ...men vet man ju vad som kan bli utav sån sovkompis "" ju! 


ÄSCH jag saknar mina tjejer då vi satt allihopen ihop tryckta i min lilla soffan oooo käka chips o såg tv tillsammans 


Mina barn måste bara SAKNA mig o mina helger alltså! 


Vi lagade ju alltid hof mat ihop och sen mysade ihop som en familj framför tvn ...


Moa kröp alltid upp i mitt knä varje kväll och hade riktigt kvalitets tid ...



Så nu ska jag ha sällskap på annat sätt är det alltså tänkt på kvällar och helger ? På vilket sätt och med vem kan tänka sig hålla mig sällskap så jag inte är så ledsen ensam varje helg o varje kväll? 


Stefsn hade ju sambo han och hennes tidigare utan barn leverne .... jag hade ju ingen och inget jobb - Jag hade mest att förlora på missta vårdnaden!!!! 

Ingen som bryr sig om mig ...låta mig tappa det mest värdefullaste i mitt liv och sen låta mig sitta helt ensam arbetslös i en ny stad ! Ni är DUMMA! 


Jag menar Therese har inga egna barn och Stefan tar alltid Therese parti före barnens och det är i grunden tvister mellan barnen och Therese 

EFTERSOM PSYKOLOGIN FORSKAT KRING ATT DET ALLTID ÄR EN KONKURRANS MELLAN PAPPAN OCH HANS FLICKVÄN DÅ PAPPAN HAR EGNA FLICKOR! 


DET HAR FAAN INGET MED MIG ATT GÖRA!!!! 


Är det bättre det tycker ni socialidioter att barnen ska bestå i en tvistfull ko kurrans full vardag mot Therese .... vem faan tänkte på Therese bästa då .... ???? 


Tydligen att enda personen SOCIALEN I KRAMFORS IDIOTER VALT LYSSNA PÅ OCH SOM FÖRVRÄNGER SANNINGEN ÄR STEFAN!!!!


Varken jag som mamma eller barnen eller Therese har varit LYCKLIGA I DET HÄR!!!!


Alla vi har upplevt konflikter ich press och jobbiga förhållanden ALLA UTOM STEFAN !!!! OCH SÅ LÅTER NI IDIOTEN SOM INTE HAR FÖRSTÅELSE AV KÄNSLOR TA ÖVER VÅRDNADEN MOT ETT REDAN INFEKTERAT FAMILJETVISTANDE HEM! 


IDIOTER ÄR VAD NI ÄR! 


MINST LIKA SKYLDIG NU TILL FÖRSTÖRA RELATIONER OCH FÖRHÅLLANDEN SOM OM.NI LYSSNAT KANSKE ISTÄLLET STÄRKTS! 


Jag är så förbannad på er och Malin du ljuger ! 


Jag kommer aldrig aldrig aldrig förlåta er ALDRIG ! 


Det är som att missbrukare inte är lämpliga föräldrar men av vilken anledning då? För att barnen inte kan få behoven tillgredställda ? Vilka behov undrar jag för att 

Syndrom kan ge lika samma effektrr som ett missbruk ger barnen så hur faan kan ni ge vårdnaden till asperger ?!?!?!?! 


Ni pratar ju mot bättre vetande anser jag ! Utan tillräcjligt med bakgrund för stödja ert jävla beslut! 


Ååååhhhhhh vad jag skulle vilja sätta er idioter på plats! 


Gud vad ni sliter mig enotionellt itu varje minut varje timma och varje dag ...


Tvinga mig ifrån mina barn och tvingat mig sitta ensam 10 månader av mitt liv! 

Sjukskriven första gången sen jag blev singel så i detta fall är ni lika hemska mot mig som barnens pappa var !!!!


Emotionell utpressning mot mina naturliga hormoner som.pappan inte har !!!! Och större skada mot mig eftersom jag tom.högre halt av anknytnings hormon än andra kvinnor ! 

Och det blir obalans i mitt inre alltså !!!! 


Jqg hatar er lika mycket som jag älskar mina barn.


Och förtydliga att Anna som går runt tror att min vinterjacka är nyinköpt och går runt tror att jag har sugar dad = NEJ min vinterjacka har jag haft 5 vintrar irad !!!! 

Och sen att jag vittna mot din bror för misshabdel ac sin sambo oåverkar ditt arbete på socc i Kranfors flr att hämnas mot mig då jag ringer in! Atr du ko konkurrerat mot mig i simning flera år och än idag måste hävda dig i din bröstsim är så jävla LÖJLIGT! 


Det är mot din tjänst att jag tror inte du får jobba inom socialen med den bakgrunden du bär faktiskt och absolut inte hämnas not mig för att din bror varit en misshandlare! 


Ska jag fortsätta .... TA FRAM SANNINGEN OM ER SOCC ? !

Ovido - Quiz & Flashcards