Alla inlägg under juni 2015

Av Maria Karlsson - 30 juni 2015 16:37

Så roligt sitta ute och prata med barnen


Och oj vilken otroligt charmig 4 åring alltså ... car som en tanke att en sån vill jag ha 


Täbkte att ojojoj ... vilken av mina 4 friare kan tänkas kunna avla fram en sån där bäbis ...kan man undra ;-) 


Vräldens charmigaste alltså :-D 

Av Maria Karlsson - 30 juni 2015 11:43

Är Tiger född i november då jävlar hugger jag han direkt! 


Han är MIN ! 


Ni andra brudar kan söicka era sår för då jävlar tänker jag vira och linda in han tilös jag käkar upp han! 


Sagt åt han att han ligger i riskzonen för ett evigt liv med mig vid sin sida för all framtid


Han har inget val! ;-) 

Av Maria Karlsson - 30 juni 2015 11:27

Det kommer vara en signum på hans vänstra sida ...


Nu vet jag svag vänster ben fär jag är stark höger arm ... 


;-) 


Måste jag analaysera vidare på hihihihihi

Av Maria Karlsson - 30 juni 2015 10:51

Jag kan inte ta emot en stenbock som är född med sina grader mot luft och grönt eftersom jag har ett överskott redan av LUFT = det blir för svag metall istället då = inga barn för mig och inget stöd för mig! 


Oxe kan jag ha men det är och blir överskott av jord då jag redan är så full med rosa och rött från min eld ... 


Kanske en jungfru ... hmmmm min förre boss var jungfru tror jag ... kanske ska fråga om han är singel? ;-) dra iväg ett sms o fråga haha *skratt* hahaha

Av Maria Karlsson - 30 juni 2015 09:51

Min pappa ELD 

Min mamma ELD 


Båda födda 25 mars med 5 år mellanrum


Jag är ELD 


Född april 


Mim storasyster är vatten

FISK


Hennes pojkvän vatten 

KRÄFTA 


Deras äldsta pojke är vatten 

FIsk 


Deras mellandotter är vatten 

Vattuman 


Deras yngsta son är eld 

Skytt 


Min lillasyster är LUFT 

Tvilling


Hennes man är vatten 

Kräfta 


Deras dotter är LUFT

Tvilling 


Min äldsta dotter är LUFT

Tvilling


Min yngsta dotter är vatten 

Fisk 


= FATTAS JORD OCH METALL ! 


ÖVERHETTNING OCH FÖRKYLANDE FAMILJ MED MASSOR AV RÖRELSE !!!


Mina barns pappa är ELD oxå 

Lejon 


Det innebär som jag fick förklarat för mig att vår familj med 2 eld föräldrar och 1 vattenbarn och 1 luftbarn är i sig själv alltid i obalans tillsammans !!


Vilket stämmer för att stefan och jag var aldrig tillsammans med varnen alla 4 , inte ens hemma ...

Han jobbade förmiddag 

Jag jobbade eftermiddag


Och cädur samt lejon får dåligt sexliv så blev imget nattetid heller.


Jag behöver jord till min familj! 


Men utan mina barn hemma blir jord och eld ensamma i obalans 

Men med mina flickor hemma blir hord pojkvän till mig = perfekt

Om han är utan barn! = en sån dvärg har jag = Tiger :-) 


Att det inte fungerar för mig åka hem är att min familj är i obalans !

Min farfar var jord ! 


Och min farmor vatten


Då för mig var det jätteskönt att alltid vara hos farmor och farfar eftersom dom gav mig valans mot mina 2 eldiga föräldrar 


Nu har jag ingen som kyler eller jordar mig ...längre så 

Jag orkar inte åka hem för att drt slår jobbigt mot mig och ger yttre obalans från min omgivning.


Kanske om jag hade en jord kille jag kan åka hem.


Det förklarar att stefan o therese som båda är lejon och eld upplever samma hetta i sitt hem med mina flickor och det är en förklaring till att dom nu ska gå ifrån varandra ... 

Bättre flickorna kommer hem.till mig och stefan o therese kan behålla sin relation. 


Drt förklarar oxå att stefan alltid tar flickorna hrm.till sin mamma eftersom hon är född oxe och jord = balans 

Men inte meningen att han ska leva med sin mamma så fort han har flickorna !


Jag behöver balans! 


Har frågat Laban idag vilka stjärntecken och element hans barn bär så jag kan analysera om Laban och jag med våra barn kan få balans ... det ska bli spännande få se vad han svarar eller om det blir fortsatt tu man hand träffar ibland.


Tiger ska jag nog fjäska lite för med önskan att mina flickor kommer hem till mig för att då får jag balans i min familj.


Jag kom på oxå att min mamma är i obalans utifrån en för dominant trä energi i sin omgivning och där lever samt magsäck och lungor är försvagade.

Hon behöver även stärka vattenelementet och bada ...så hon fick köpa ett fotbad! :-) 


Jag skrev ett schema med yttre förändringar som hon kan följa för att minska trä och eld energin hemma och stärka metall och vatten ... jord fick hon stärka genom ändrad kost. 


Nååååväl min pappa har jag börjat analysera han har problem med njurarna ... och är alldeles för rörlig och het i yttre men för svag i sitt inre. Han har överskott av eld och måste stärka njurarna och öka intag av vatten samt minska koffein och svarta drycker som kaffe och coca cola... 

Det är eld som är för stark i tunntarmen och hjärtat blir för svagt. 


Nu har jag bara börjat lite smått analysera min familj SÅ det är med förändringar i helheten ... men en liten början iallafall...

Pappa han ska duscha mera för sprida eld ner mot njurarna och kan föklara carför han alltid åker bort och fiskar ... hmmmmmm


Egentligen är det vad han INTE ska göra ... han ska dricka mera vatten inte förse sig runt om med vatten ... ojojoj ... men nååå balans får vi alla runt om oss på olika sätt ... handlar om att kunna bli medveten och ändra på det


Idag ska jag läsa om tunntarmen är stark vadför symtom drt blir osv. Tjohooooo... förrästen tunntarm stark blåsa stark och tjocktarm.stark = hjärta svagt lunga svag och njure svag = sant 

Alltså ska jag se vad jag kan göra för reglera den oblansen i omgivningen för pappsisen :-) 

Av Maria Karlsson - 29 juni 2015 09:22

Sitter utanför min vårdcentral nu 


Varit på besök hos gyn ...jag ska träffa läkare sa barnmorskan


Så ska boka tid 


Så nu kan jag börja om och börja nytt med vetskap att jag är frisk 


Huvud och mus ... allt där emellan är helt ointressant just nu.


Så får vänta och se om mina dvärgar varit ordningssam eller inte men en sak är då klar att ... 


Alla killar i te alls haft mus sex ... så mus sex är bara typ Laban som ansvarar mest för det!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards