Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 22:22

           


Socialen i Kramfors skriver till tingsrätten att kag inte cosat intresse för få träffa mina barn MEN VAD FAAN BECISAR ALLA MINA TELEFON SMS TILL SOCC DÅ????!!!! 


POLISANMÄLAN?! 


ENDA SVARET JAG FÅTT ÄR BREVET FRÅN SOCC EFTER POLISANMÄLAN 15 JULI EFTER MINA SMS 15 JULI OCH ALÖ ORO = socialen beslutar inte om UMGÄNGE 


ÄNDÅ SKRIVER DOM.ATT JAG INTE PRATAT MED DOM OM.ATT FÅR TRÄFFA FLICKORNA MEN ENLIGT SVARET SÅ HAR DET ÄNDÅ INTE HAFT BETYDELSE FÖR DOM HANTERAR INTE BARN SOM FAR ILLA OCH BLIR ÅTSKILD MOT SIN VILJA !!!! 


FAAN BEVIS! 

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 18:38

 

Wow! 


Jag fick lån till betala utbildningen till akupressur kinesisk medicin! 


Jag kan fortsätta min hobby och fortsätta utbilda mig och samtidigt 

förbättra min egen hälsa.


Gäller att slå två flugor i ett.


Minsann! 


Alltså ska jag påbörja min dröm till bli " läkare" ...


Fast inom kinesisk medicin ! 


Så kan jag börja hobby ta emot folk hemma och öppna upp för 

Våga ta steget ut mot möta folk inom det jag är! 


Kolla nu törs jag minsann öppna upp ...tror jag ...lite iaf ;-) 

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 17:21

Ner till Ica Maxi


Går inne på affären och känner det doftar.... annorlunda


Går längre in i affären känner det doftar något nytt 


Fortsätter en bit till ååå sniffar något nytt igen ... åååå igen ååå typ igen 


Ica försöker lura mig bli kärvänlig av mig! ;-) 


Attans affär! ;-) 


Blir ju så avslappnad så jag är på väg glömma vad jag handlat oxå *fniss* 


Lukta gott blir på bra humör slappnar av ... era busar! 


Sen på väg hem kikade jag bakåt och vad såg jag då da ... jooo jag såg regnbågen över Härbösands stad och det säger mig att 

Härbösand är min skatt 


:-D 


Hihhijijihihu


Sms med Tiger heeeela dagen och han får mig att prata lite avslappnat rakt ... han är bra för mig Tiger. 

Bra kompis! 


:-D 


Men dom andre två är jag syr på minsann ! ;-) :-p Iaf några dagar till haha haha *skratt*   

Av Maria Karlsson - 1 juni 2015 12:39

 


Håller på med delar av invebtarieinköp då jag kom på att hrrregud! 

Jag måste ju ha inhängnat område !!!


Det kommer tillsyn och tillståndslagen kräva och grannar förmodligen kräva!!!


Ytterligare kostnad jag inte tänkt på men måste kolla upp ! 


Faan blir dyrt det hära men åtskillnaden att hyra lokaö för 20 000 kr / månaden känns det som att mina anträngningar denna tid till teoretiskt lösa allt kommer ge betalt i slutändan ...


Hoppas på en långvarig sysselsättning framöver nu! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards