Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Maria Karlsson - 29 juni 2015 09:22

Sitter utanför min vårdcentral nu 


Varit på besök hos gyn ...jag ska träffa läkare sa barnmorskan


Så ska boka tid 


Så nu kan jag börja om och börja nytt med vetskap att jag är frisk 


Huvud och mus ... allt där emellan är helt ointressant just nu.


Så får vänta och se om mina dvärgar varit ordningssam eller inte men en sak är då klar att ... 


Alla killar i te alls haft mus sex ... så mus sex är bara typ Laban som ansvarar mest för det!

Av Maria Karlsson - 29 juni 2015 09:14

Nu är jag inte sur längre ...


Jag kom på att min styrka är vatten 

Och alltid varit ...


Ser jag runt mig själv har jag vatten omkring mig

Haft enskild firma i sim idrott o hälsa 


Samt har värde kvar i material inom det området


Jag tänker att ... jag ska stärka min affärsplan med inrikta mig snäppet ännumera mot vatten och hälsa tillsammans med balans


Det skulle innebära att jag stärker vatten elementet som huvudsyssla mera alltså hihi


Jag ska öppna Mias SPA och BAD hihi med fiskpedikyr , grupp och sammanträdesrum , cafe och såvidare hihi


Då får jag något jag kan väldigt bra ! ;-) 


Nu är jag glad igen ... får använda min spindeltråd och spinna vidare hur, på vilket sätt och vart jag kan låta min affärside puppa sig innan den larvar av sig hihihi


Nu är jag glad :-D



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards