Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 18:39

Mammas älsklingar 


Ida hade ont i foten och bula bak i huvudet 


Moa börjar nästa gråta och alldeles tyst 


Ida samma ett tag ...hör gråten i halsen på dom båda.


Saknar mina tjejer massor ! 


Jag hör hur medberoende barnen är! Jag ser det helt annorlunda idag än igår med distans.


Jag ser tydligare nu hur pappan kör sitt översittar manipulerande med att spela på hans känslor mot barnen för få stöd.

Vad han känner , hur han har det, hur han upplever ... och sen som lika med mig säger ...det blir bättre sen , när jag mår bättre då ska ni få vi ska göra osv. 

Jag fastnade på samma medberoende jag oxå ... under flera år.... och försvarade handlingar och beslut utifrån det.


Samma.gör mina flickor ...pappa mår inte så bra för han har haft det så jobbigt ... pappa måste göra det för att...pappa sagt vi ska få det och det ... pappa säger eet blir bättre då och då ...pågrund av alla andra gjort men blir bättre ... pappa lovat... pappa sagt... ska ha nyrenoverad lägenhet ... bya möbler ...osv. osv.osv


Vi får mycket saker mamma , säger Moa till mig. 


Jaaaa det är väl den där förbannade YTAN ! Tänker jag! 


Känslorna då?!?!?! 



Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 14:10

Jag funderar ...


Liselott sa dom inte kunde göra något åt mina barns hemförhållanden hos pappan och hans sambo 

När jag ringde in i fredags ghorde en orosanmälan


Hon sa att internbeslut med stöd av socialnämnden gör INTE socialen i Kramfors.


Jag skulle vända mig till tingsrätten.


Så alltså jag bad henne få det svaret skriftligt ifrån henne att då mina barn far illa ..blir jagad på skolgården av lärare så hon vrickar foten och uppsöker läkare och går på kryckor ... att det är jobbigt hemma mellan stefan o therese och de ska gå skillda vägar och barnen ska flytta igen att stefan ännu drar med Moa upp till fjällen helger ooo lämnar Ida ensam hos farföräldrar ... med mera ...det har inte socialen i Kramfors å göra med


Kan jag ringa prata med din chef då säger jag för att få dom uppgifterna i svar från henne bekräftade från social chefen ... Ja det fick göra svarade liselott. 


Så då gör jag det ! 


Jag ska även få 2 skriftliga brev på vad dessa socialarbetare svarat mig per telefon. 


Och efter eblighet med liselotts inrådan skaffa advokat och lämna in vårdnada ansökan på tingrsätten på Måndag.


Samt ringa överklagarmyndigheten och sätta igång anmälningarna som ligger till grund där väntar på mig.


Det var socc som sa åt mig! 


Advokat och vårdnadsansökan. 

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 12:49

Bra siffror ... helt klart eller som mitt mobilnummer 


Typ


2017 06 29


2016 07 02 


Typ.... det går oxå bra :-) 

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 12:45

Blir jag sur går jag bara hem till min näringverksamhet! 


Då behöver inte jag ta ut skilsmässa 1 gång per månad ...utan bara bli särbo hihihi 


Så jättebra lösning på allting! :-)


Vill inte jag dela hans säng då på min röda vecka åker jag hem till mitt och slaggar där! 


Slipper jag irriterande mans dominans haha 


Kan ju vara slitsamt för mig ens orka stå ut med honom...



Stackars mig ... verkligen ...

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 12:42

Måste våga leka lite 


Ta hand om sin kvinnlighet till max


Bäbis ska jag ha 


Och 


Trekanter och busa och leka med min kvinnlighet


Då jag vill! 


;-) 


Mina krav ! 



Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 12:34

Okey jag kan efter jag har mitt hus 


Efter 14 dagars uppvaktning 


Bröllop 


Fest 


Mini weekend 


Familjesemester 14 dagar 


Kan jag tänka mig att bäras över tröskeln till hans hus! 


Men om jag ska klara av emotionellt genomföra alla dessa steg är det viktogt att jag vet att jag har min gruns kvar att stå tryggt på först 


För det är min fastighet och företagandet i huset steg 1 ...


Jag kan visst bäras över tröskeln till hans gus o bo där hos honom om han ger mig utrymme kunna åka hem jobba i mitt hus över dagarna ...


Jag behöver den grund tryggheten men än redo förhandla om mitt boende som fru utöver det ...


Vi får väl se allt börjar med min grund trygghet som ska vara obestående mannens! 


Bestämt! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards