Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 11:42

JA! 


Jag är gamnalmodig i min syn på uppvaktning


Och jag tänker sitta hemma tills jag blir fru ... för att då jag har mitt hus då ska min blivande uppvakta mig varje dag i 14 dagar ..


Så kan jag se honom från mitt hus och kika på om jag tycker han gör ett bra jobb med tältet och festen och alla blommor .. 


Om jag tycker det blir fint eller inte ! 


Om inte det blir fint och romantiskt då kommer inte jag UT på bröllopsdagen! 


Han ska få minsann kämpa för min uppmärksamhet ... 


Vill ha en ros vid min dörr varje kväll!!!!!


Och fina uppvaktnings presenter oxå! 


Riktigt fjäskande ska dä va ! 


Tänker bara ge bort mig själv en gång i mitt under mitt liv och då ska det minsann bestå ! 


Före 

Under 

Efter ...


Minsann ...


Annars får det va ! 


Sen då kanske jag gör frukost åt honom varje morgon i sängen ...


För egentligen skönt slippa honom på morgonen ... men även roligt göra det mysigt för honom stannande kvar i sängen ... tills jag gjort mina morgonsysslor! 


Blir bra ... 


Jag ska ha en middag typ varannan vecka på restaurang och helkväll på tu man hand ... för slipa på diamanten


Det ska jag ha! 


Bara han å jag! 

Det får han fortsättningsvis göra och ordna efter bröllopet men 14 dagars förberedande är bara introduktionen till den framtid han kan förvänta sig 


Klarar han inte av ordna tält o fest och blommor o allt det där nedanför mitt hus dåååå klarar han inte heller etr helt liv tillsammans med mig! 


;-) 


Sen resten av hans liv varannan vecka får han fortsätta uppvakta mig med tu man hand mys kvällar ... bara han å jag! 


Bestämt! 


Jag som bestämmer! :-) :-p

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 11:18

       


Nu gumman kanndu lägga hemligheter i denna vackra låda och då du känner dig ensam och behöver prata då kan du öppna denna låda och finna min närhet 


Du kan skriva dina ors helt fritt med dinnhand till mig och skica ett brev för beskriva din känsla och ipplevelse


Vi har alltid haft kvällarna tillsammans och du har ibland pratat flera timmar med mig om allt mellan himmel och jord


Jag vet du beskrivit för mig att din omgivning gör det obehagligt för dig efter haft kontakt med mig


Du grät och berättade vad jobbigt få höra bara elaka hårda ord om din mamma ...


Så jag bröt medvetet kontakten gumman älskling för skydda dig mot pappans elaka hårda ord mot dig 


Så genom att du i din hemliga låda nu kan skriva brev till mig och känna att jag finns vid dig lyssnar öppet


Där i kan ingen veta eller ingen kan se ... dina innersta känslor


Ingen kan följa dig via internet eller mobil kontroll som du känner varit så jobbigt via pappans kontroll 


Det blir något bara mellan dig och mig och som vår speciella kontakt kan du känna i hjärtat jag lyssnar ...


För alltid lyssnar 


Med öppet hjärta


Min Ida 

Av Maria Karlsson - 14 juni 2015 10:37

Jag har bestämt att 2 veckor före bröllop måste min blivande flytta från huset till kompis.

Det är under tiden för min pms vecka och mens vecka = annars blir det skilsmässa före vi är ett lagligt par haha


Sen sista dagarna får han bo på hotell och jag ska ha mamma mina flickor nära mig ...hemma hos mig med massa spa och annat bastubad och god mat 


Sen får inte min jobbiga framtida man *suck* vad jobbigt haha inte se mig på 14 dagar! 


Sen ska han fixa stort tält nedanför huset vid gatan och hyra hela gatan och massa blommor och mys ska jag ha ! 


En dag bröllop med middag dagen därpå tältfest och tredje dagen tält lunch ! 


Sen några dagars weekend på hotell 


Sen hem och hämta barnen och sen semester resa som han betalar! ;-)


Såklart :-D 


Jag har bestämt ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards