Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Maria Karlsson - 12 juni 2015 12:46

Jag ser det ;-) 


Projekt nr 2 efter husköpet :-D 


Jag ser det hihihihihijiji wiiiiiiiiiiiì


Hag har aldrig varit gift 


Blir inte förgiftad det finns ormar utan gift 


Ödleormar :-) 


Samma som draken ;-) 


En sån man jag söker ... hälften orm hälften drake ;-) :-p 


Kan ni ger er faaaan på att jag sett min DAG ! :-) ;-) 

Av Maria Karlsson - 12 juni 2015 11:52

Åhhhhhh tjoffs! Så var bilden i mitt huvud bara sådär :-D

 Faktiskt underbar känsla som aldrig funnits förut ...


Jag såg mig själv som vacker i en färgskala och omgivning jag behåller för mig själv ...men det kunde jag aldrig tro!


Kanske behövdes dessa månader och tid för mig själv att börja ge mig själv pengar för kläder och omvårdnad osv. Jag inte kunnat förut.

1500 kr / månaden har jag lagt utav mina 1 vuxwns levnadskostnader till omkostnader som direkt varit i samrör med barnen... 1500 kr! 


Försäkringar , bilen, skatt, bensin ååå andra delar ...1500kr!


2 månader i rad nu har jag äntligen kunnat börja beta av mina lånepengar under tiden för socc och barnen som jag lånat av mamma...  3000 kr enkelt på 2 månader 50% av mina levnadskostnader kan jag ä tligen göra rätt för mig betala tillbaka till skulder istället för rörelsekostnader för barnen! 


1500 kr ska jag nu ta av mina levnadskostnader under 1 år och brtala mamma istället för akupressur ... åt mig själv! :-D


Helt otroligt! :-D 


Kläder 4000 kr inhabdlat 50% rea... bara 1000 kr kvar betala av nästa månad och 500 kr till Moas present jag lånade ååå lite av Idas nu = 500 kr :-) 


Sakta men säkert börjar jag hamna rätt med mitt liv och ekonomiska leverne! 


Det kan vara så att sista tiden som leva utan barn och som kvinna och handlat kläder osv har fått min självbild att förändras till en helt annan ... 

Den verklighet jag levde i förut i Krqmfors och synen från folket i min närmiljö minskade min självkänsla även som syndabock lätt lägga över skulden på ... 

Men här nu i Härbösand så har jag öppnat sakta upp och skapat relationer som är och ger energi. Sen klart att det påverkas av tex hitta .se som skriver fel på min adress och såvidare ...


Men jag ska träffa Mamba ikväll ... vi har nu sagt vårt och mött orsak till verkan och kommit över det sist nämnda :-)

Vi är kompisar igen och ska träffas ikväll ;-) 


Sen är jag kompis med Tiger och Laban och som jag kallar nu Ferdinand hahahaha hahaha ...fast har ingen kontakt med honom själv.


Informationerna i helgen sliter ut mig enotionellt men det går över värsta av bränderna och jag faktiskt ringer in mottagningsenheten lägger över ansvaret i sakfråga ... inte egen uppfattning utan SAK till deras vetskap som oros anmälan. 


Det borde dom själva lära sig! 


Ååååhh sen då får jag värsta bilden i mitt huvud på min klänning! ;-) 


Vart i hela friden kom den ifrån? 

Vad jag kan säga är att jag har aldrig sett bröllop eller bruden som en del av mig eller mitt liv för jag anser det är en ytlighet som kommer ursprungligen ifrån att mannen ville äga sin kvinna och den vita klänningen var ur synen på hennes oskuldhet.


Jag har försökt att följa normen av den vita bruden oskuldhet så långt tillbaka jag kan komma ihåg och inte knullat runt alls! 


För jag försökte ur samhälls syn norm och mot bakgrund följa det goda exemplaret ...


Men nääääää jag kan inte se mig sjäöv bli gift för bli ägd i en vit klänning! Så nej! 


Men ...men...men... jag har fått en känsla och syn till mig att jag väljer mannen själv och jag går inte i en vit klänning som inte tillhör mitt element ... eld ...jag bär inte mer än en förlängning av det jag har inom mig ...nämligen mitt hjärta min eld och kärlek.


Min ros


Går inte i en cit kall kyrka där inte finns familj av barn trivs eller goda faniljekärleks minnen ...nej det är inte jag! 


Jag går i en utländsk liten lummig trädgård med öppna köksytor i sommaren med massor av tätt omslingrandr av mina allra närmaste ... om det blir en utländsk man ...jha hela hans tjock utländska familj .....åååååååååå släkt! Jag såg det! ;-) 


Det blir jag som ger mig själv till .... det ser jag dock ännu inte men jag ger passion het kärlek massor känslor kropp fysik ärlighet och ruljans ... jag ger mig.


Helt otroligt jag såg ;-) 


Jag såg 

Jag såg 

Jag såg 


Fattas bara mannen nu då framöver för jag har redan bestämt att då jag åker på smekmånad som han betalar ! ;-) då ska vi ta baken kort på nudist strand och skicka hem som tack hahahaha *skratt* 2 bara rumpor framför havet i sanden hahahahahahaha


Blir så! 


;-) 

Av Maria Karlsson - 12 juni 2015 00:10

Kundalini 


Alltså jhaaaaaa ... jaha 


Jag funderar vidare lite .... ormen som symbol ...me. det var ju en halv ödla bara ...mycket konstigt


Vad symboliskt kan det betyda då om ormen i sig betyder kraft och healande kraft ... sexuell kraft osv. 


Hmmmm... åååhhh jag ska vara lite klärvoajant? Äsch massa förnimmelser ... men ändå kraft djur orm? 


;-) ska googla vidare hihi 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards