Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 18:10

Jag anser ju att om barnen placerats hos mig och socc lyssnat på mig eftersom dom är utbildade för att vara socilogiska ... då har vi undvikit att 1 - jag blivit depprimerad 2- hjälpt barnens pappa och sambo att behålla förhållandet och barnen mått som.bäst lugnast hos mig! 


Men tydligen ingen som tror på mig! 


Jag anser det är helt och hållet socc fel eftersom dom hade informationen från mig och sambon men calde att gå på pappans asperger syn på situationen. Det är därför ansvar på socc i Kranfors medvetet med information given av mig att förstört 2 familjer!!!


Ni är faan inkompetenta! 



Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 18:05

Inget är svårt nog för en listig Mia ;-)


Nu räknar jag på bygga nytt och ska rita egen fastighet.


Det är för att huset idag på långgatan blev såld och jag ser att huset är borttaget från hemsidan och mäklaren.


Får önska nya köparna lycka till :-) 


Själv fortsätter mitt sökande framåt och se vad som härnäst kan komma att dyka fram ... under det dolda för mig :-D


Spännande verkligen :-) 


Mina flickor ska tydligen flytta till en lägenhet och det känns fruktansvärt! Att ingen tänker på mina barn! 


Varför ska barnen flytta ? 


Bättre dom flyttar hem till mig och jag får ta hand om mina egna barn! 


Herregud! 



Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 08:55

Lisa Blom var min föreläsare via Edductus i Härbösand gällande min utveckling av affärsiden 

Via arbetsförmedlingen.

Under tiden för min utbildning berättar Lisa att hon gjort sin största impulsgivna handling i livet, genom att sälja huset i Härnösand och köpa en herrgård.


Så under tiden för utbildningen sålde Lisa sitt hus och gjorde allt det där jag gick utbildningen för att själv som planerat själv ville göra ...


Sååååå snopet och ÄNNU MERA DEPPRIMERANDE FÖR MIG! 


Lisa kanske inte kopierade just då och där min affärside men e otionellt känns det snuvat för mig att jag sitter här och brottas mot motdtånd medans hon direkt under vår tid med bara 1-2 månader därefter alår slag i saken! 


Det är motigt känslomässigt för mig att gå kika på bispergs herrgård för det var ju mim dröm.


Inte kanske i så stor utsteäckning med privat boende på samma ställe där jag jobbar ... 


Sååååå jävla hemsk vecka o helg det här blev nu då för mig :-( 


Jag är glad för Lisas del och önskar all lycka och välgång men för mig blir ju känslan i möte not henne skitkasst lågt dåligt ... då jag inte alls har stöd inom exakt samma affärside ... 


Och jag går på sociaöbidrag med drömmen om just det där och se vilken enorm skillnad det utgör vart man hamnar under samma underlag och affärside ... som jag anser var min undergivet faktiskt.


Spela roll då 


Vissa lever på topp som Lisa med fastighet

Andra lever på botten som Maria jag på socialbidrag! 


Känns faan inte bättre nu alltså! 

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 08:19

Jag fortsätter vara sjulskriven 50% ... jag orkar faan inget annat om jag ens ser motivation ta canligt jobb 50% om jag inte får starta eget eftersom anställning enligt banken inte beviljas köpa ett nytt hem.

Inget nytt hem = depprimerad! 


Depprimerad = ingen ork vara glad social till ytlighet= inte klara av jobba ! 


Det ÄR VERKLIGHETEN!

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 07:59

Jag kommer lägga in ansökan nu mot socc I Kramfors till tingsrätten.


Kan ni ge er faan på! ;-) 

Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 06:55

Jag är faktiskt depprimerad ...

Jag kan hålla mig ganska flytande överlag men då det kommer fram FEL med adress och inneboende hos mig på sociala medier internet ooo allt det medför

Samt i formation eller skvaller av att jag har haft rätt hela tiden om det slitsamma klimatet barnen mina upplevt hos sin pappa och nu samma vecka ... vetskapen barnen har skolavslutning 


Och jag har inte fått någon inbjudan :-( 


Varken skriftligt eller muntligt 

C

Varken från socialen i Kramfors , skolan eller pappan.


Och min dotter avslutar ju klass 6 sista året...


Vems ansvar är det att ge mig information om barnen mående då pappan har vårdnaden och på vems a svar ge mig betydande information om barnens skolgång?!?!?!?!!!!!! 


Har ni idioter på socialen tagit ifrån mig rätten till få dela högtids dagar med mina flickor oxå? 


Jag har ännu inte fått svar på mina sms och alla telefonsamtal förra sommaren och jag VÄNTAR FORTFARANDE! 



Av Maria Karlsson - 9 juni 2015 06:30

Ni kan socc i Kramfors få försvara i helvete sin egen utredning hur faan 

1 ni inte utrett pappans asperger 

2 ni inte utrett de vuxnas förhållanden som med 80% påverkar Ida o Moas förmåga till rätt omsorg! 


Anledning av att 

A alla utom Stefan upplevt att det är konflikter i HANS hemförhållanden

B 2 månader efter beslutet går de skillda vägar 


C Jag har Ingenting med deras levnadsförhållanden att göra 


Så vem faan har påverkat Ida och Moa negativt? 


Inte faan är det jag som lever själv njuter av livet ..om än jag saknar ekonomin !!!!


Det är ju med bevis att barnen far ännu mer illa av att behövt uppleva en seperation igen då ... 


Och om nu pappan var så bra med husvagn i fjällen ...VARFÖR SÄLJER HAN DET NU DÅ? Om det enligt socialen var så jävla bra för barnen och var en påverkansfaktor för att hab a sågs som den bättre föräldern...


Ytlig FASAD ! Ni på socc skulle ha tittat bakom FASADEN! 


Jag är helt förstörd ocv orolog över att mina flickor lever ytgerligare 2 gånger på mindre än 1 år uppleva seperation 

Först ifrån mig 

Sedan nu ifrån pappans sambo!!!


Jag är så förbannat elak på kärringarna i Kramfors så ... jha jag hoppas ni sitter nakna i er egen skit framöver alltså! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards