Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 21:40

Jag kan lika gärna flytta några steg ytterligare 


Jag mår ju redan så mycket bättre slippa kramfors 


Fast saknar och längtar efter mina flickor 


Jag kikar hela tiden efter nya möjliga vornden och verksamhets lösningar ... 


Inte funnit någon ännu som ser intresant ut samt till rätt pris storlek och ligger vid vatten ... rörligt vatten 


Men kanske det kommer 



Suttit ute nästan hela dagen ..med barnen 


Idag blev det först småtjejerna som var ute med katterna sen satt jag med stortjejerna lika gammal som min äldsta flicka


Jag önskar av hela mitt hjärta att mina tjejer fick komma mig 


Vi pratade om just att urskiljas från sina nära och djur och religion och upplevelser och massa annat som idrott osv. 


Intressant :-) 

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 09:12

Åååååhhh sååå jättetrött 


Behöver nog gå sova tror jag efter lunch idag 


Har ju varit jätteskönt sova ute om jag kunnat faktiskt 


Tex i en hammock ...det hade min farmor o farfar och jag låg alltid i den myste ...


Så skönt ligga vagga i sommarhettan ...tycker jag


Idag ska jag möblera om lite ...jag ska flytta en säng ich ställa fram min massagebänk


Har inte riktigt riktigt bestämt mig men jag hinner ju hihihihi wiiii


Får väl se vad för lösningar jag finner här hemma ... 


Annars är det promenad som ligger närmast sen lunch sen vila 


Orka int annat göra faktiskt ... sådäså 


Nååååväl trött = mia lätt irriterad= extra röd i ansiktet hahaha 


Ååååhhhhooooboyoooboyoboy hihi

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 07:32

Jag har alltid pratat snällt med barnens pappa 


Alltid sagt att han i te gör elaka saker medvetet 


Men nu jävlar har jag sett honom från den ljusa sidan 


Eb elak medvetet känslokall ego som manipulerar sin omgivning till tycka synd om honom! 


Jag hoppas att han efter 20 år jag haft med honim att göra att han brinner i helvetet för vad han ghort mot mig och cad han gör med barnen! 


Jag hatar honom så jävla extremt och jag hatar alla runt honom som stärkt han i vad han förtagit sig ... 

Jag hoppas han får tillbaka allt helvete han låtit mig genomleva ! 


Jag älskar mina barn och hatar honom! 

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 06:15

Så alltså 


Ta ifrån mig barnen 


Lurar mig med flickvän från Ånge att Sir väs gjort henne gravid 


Ta ifrån mig mina pengar ...metall Ingen csn och inget jobb


Ger mig magnesium 


Säger emot mig allt jag pratar om 


Tar bort allt stöd runt mig 


.... ni vill få mig medvetet sjuk och ur balans via metall 


Mycket mycket fult genomfört ! 

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 05:31

Nu ska jag blonda mitt hår eller ljusa upp det lite mer från den svarta färgen och sätta in löshår ...

Sen tänkte jag försöka gå till frisör och klippa in mitt löshår


Det kan kanske inte kosta så mycket klippa in löshåret tycker jag ...hmmmmm


Nåååå vill jag vara lite sommarfin kan det vara roligt ha lite lä gre hår så blir mera kvinnlig ... 


Haha 


Tydligen så tål inte jag metall ... vilket är rätt så sant 

Spiralen i min mutta den gör så jag än idag får problem vid mens ... så jag ska besöka mödravården be om hjälp med det. 


Metall ... det är ju så himla korrekt ... jag bär aldrig pengar på mig och jag har aldrig smycken på mig heller ...jag tål inte det nära min hud


Jag är fattiglapp ... jag tror det är metallen i pengar jag inte tycker om.... helt klart det stämmer ;-) 


Aldrig örhängen eller ringar eller nått .... sagt alltid jag ska tatuera in en ring då jag står brud men vill inte ha en äkta ring ... 


Det stämmer ...


Metall ...stöd i livet ...har jag absolut inte från någon, alla säger enot mig ... det stämmer ;-) 


Istället kompenserar jag det med vita möbler sk. Chabby chic stilen ... metall elementet men överdrivet med metall finns inte hos mig. 


Vit jacka på sommaren bär jag mest för kyla ner mig ... 


Barnen har jag inte heller så det stämmer faan jag är blockerad i metall elementet 


Distansen från barnen skapar sorg och jag får svårt andas och blir orkeslös som är luft elementet ... det stämmer jag var ju sjuk i luftvägsinfektion i våras ... det beror på sorgen distansen till mina flickor


Det stämmer faan ... 


Jag är dömd att leva i fattigdom rent pengamässigt för jag tål det inte ;-) 


Alla mina pengar jag haft har jag omvandlat till inhandla saker ... möbler osv... allt jag har i värde funns i saker jag inte längre kan använda ...


Det stämmer ... värde i utbildningar osv jag inte kan ha i pengar


Stämmer faan så BRA! 


Dömd att leva utan pengar ! 


Men jag kan förvärva pengar till andra värden runt mig vilket är helt okey ... jag ska fundera vidare ...på lösningen av mitt pengaproblem ... det stämmer faan ! 


Hmmmmm.... 


Kan nog inte få fler barn heller ... tror jag .... metall står för barn 


Distans från mina barn blockeringar i metall elementet och sorg blockerad i luft lungor och problem med jord ... mage .... inga barn ... 


Inte mina barn = obalans= inga fler barn


Inge stöd i livet = omger mig med vita möbler 


Metall känslighet = inte tycker om bära omge mig med pengar = socialbidrag Desto mindre metall desto bättre ;-) = så sant 


Så sant 

Så sant 

Så sant 


Fortsötter jag leva så här under dessa primisser blir jag fattig barnlös och orkeslös med massa sorg ökad magproblem oxå haha

Av Maria Karlsson - 19 juni 2015 05:13

Läser om magnesium 


Morsan har sista åren gett mig massa naturmedel som jag nu misstänker kan ha påverkat mig negativt


Även all magnesium hon promt vill ha mig äta och smörja in min kropp med, jag tror inte alls det är speciellt bra för mig


Vad jag förstår så kan väl kroppen sluta andas genom överdriven hög halt av mineraler i blodet ... så temperaturen höjs och det blir som en skyddande våtdräkt där du tills slut slutar andas via huden.


Jag vägrar äta eller smörja in mig med magnesium.


Mamma som var hit igår tar musten ur min glädje då hon pratar emot mig om mina barn. Hon själv som tycker det är jobbigt med allting och inte känner glädje eller skrattar. 

Så kanske hon själv som inte skulle haft oss som småbarn hemma hos sig och nu bemöter min sorg med sin egen erfarenhet.


Jävligt irriterande iallafall! 


Hon frågade om jag ville följa med hem till Bollsta sitta hos dom fira nidsommar men jag svara :- vad ska jag göra där? 


Sitta i svart hög av skog och stillastående energi mitt i ingenstans? 

Nääääääää hurru det tänker jag då INTE göra ...been there done that under flera år i Stensätter ...räcker å blir över alltså! 


Midsommar ensam i Härnösand promenera längs vattnet är mer givande för mig än sitta i tyng energi ute i skogs i Bollsta! Helt klart! 


Och sen...så länge hon säger emot mig mot  mig och inte vill prata mer om barnens pappas aspergers påverkan mot mina barn kommer jag allt mer inta en mycket ytlig kontakt med henne! 


Men hon fungerar i mycket likt honom själv så det är väl därför ... 


Nåååååväl! 


Jag är ensam i sommar ... behöver ingen mer värme energi och mamma tycker det är bra jag sätter stop för pojkarnas mera kyliga möten med mig ... mera är ett själviskt beteende anser hon.

Jag får påstå att det är just så oxå för nog kan man vara medmänsklig fastän man bara är typ av knullkompisar ... kompis ska dom faan i mig oxå då kunna ställa upp med! 


Men nu söker jag en ny hane ... en som jag känner har den fysiska attraktionen i sin manlighet. Lång stor grov stark varm het osv. 


Jag behöver det



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards