Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Maria Karlsson - 3 juni 2015 11:10

Det är i möten man utvecklas ...jag känner jag är trött och fu derar huruvida jag egentligen ska få motivationen till att studera kinesisk medicin ... 


Försöker finna min emotionella sida så jag snyftar till o från ganska ofta nu ... fu derar vad inom kan motivera mig att vilja gå kurs ...


Så jha i ägnad mina alla nära och kära ska jag satsa på akupressur utbildningen.

För det är något jag kan göra fastän kunden har kläder på sig.

Det känns som det kan jag behöva verkligen kunna med tonårsflickor alltså ... 


Jag har svårt att röra vid folk faktiskt, det är så mycket energier som i social situation för mig upplevs som ibland lite jobbigt genom att feng shui energier flödar alltid ärligt medans personen i mötet har en ytlig fasad.


I allmänna möten ska då man "spela" på fasaden och det gäller även för oss "medvetna" som upplever den sanna energin att spela med ... och det är det som är så jobbigt för mig nu när min egna emotio ella sida är i obalans så in i helvete alltså.


Det kan fu gera försöka få socialt umgänge med ärliga möten genom att skapa en social mötesplats där fasaden kan läggas åt sidan ... så en äkta upplevelse och en utveckling kan ske därifrån.


Därför jag trots min oblans känner att det funkar bestämma själv via bokningar när och hur o vilken energi jag kan ta emot ...för på så sätt får jag en smygstart på min egen balans ...


Ja så jag ska alltså betala 30 000 kr privat för akupressur utbildningen. Det blir en avbetalning på den skulden och en skuld från hobby verksamheten till mig själv. 


Det in ebär att jag kan senare börja ta betalt för akupressuren eftersom den efter acslutad utbildning ger ett typ av certifiering ...vilket jag inte har nu och vilket jag inte heller kan börja ta betalt för. 

Sen får inte jag ta betalt .... det är sån där häxa princip på vit magi ... häxor som spår och tar betalt är inte helt vita. 


Så nu förstår ni ... 


Ojjjj fick samtal nyss och jhaaaa det var min framtida lärare ... jag brukar kunna känna av energi i telefon av rösten andningen o såvidare ... 


Men .... skumt ... jag kan inte riktigt känna av mer än att det snurrar kanske :-) 


Jhaaa kanske han har energi som balanserar min Ojojoj så pännande ... så ska jag öva tai chi ... jag sa direkt att det kan bli aningen jobbigt för mig samla min energi på bara ett ställe inom mig själv för den är för mycket i rörelse alltså hahaha 


Men jag sa att om jag har någon som håller ögonen på mig kanske jag får lugn att genomföra det där 



Tydligen är tae kwando och aikidon osv. En del av tai chi fast den är i ett kugnare tempo ... ååååhhh jag är ju inte lugn förrän efter kl: 20 på kvällen hahahaha *skratt* 


Vi får se kanske jag får flykt av energi rusch ! Haha


Av Maria Karlsson - 3 juni 2015 10:55

Promenad ner till affären 


Hämtade mitt paket och sen traskade hem 


Åååhhhhh herregud vad jag svettas! ;-)


Så nu har jag packat upp mina sommarklänningar och anser att det är jättefina! 

Nu har jag iofs köpt på REA ... men det är ändå kläder jag behöver och anser är viktigt för mig att presentera mig korrekt.


För det har jag svart på vitt fått av soc i Kramfors att min presentation av mog själv tydligen är helt åt helvete! 


Så jag ändrar på den nu när jag kan dra ner på ALLT ANNAT! 


Inkluderar allt ! Inge småköp alls ... inge gosaker... inge dricka eller chips ... jo 12.50 kr chips kan jag offra... inge åka bort, inge fritid, inte så mycket mat utan huserar med hjälp av morsan så jävla billigt nyttigt extra erbjudande vecka priser!!!!!!


Det är roligt och utmanande samtidigt hihi


Därför utan mina barn nu kan jag offra allt det där andra i mitt liv för att kunna köpa på mig kläder jag inte har ... tex. Promenad jacka ... var bästa köpet någonsin! 


Jag passar på då jag kan ... och helt ärligt så är det väl därför jag ändå i det mest mörka klarar av att överleva utan mitt hjärta.


Så alltså ...


Ska via mina ombyten lite senare hihihi nu ska jag göra rent kattlådan och dammsuga dagens första omgång hihi



Av Maria Karlsson - 3 juni 2015 06:22

Jag har aldrig valt något annat i min vardag som är viktigare än mina flickor!


Finns ingenting som under dessa år som har varit av större angelägenhet än kärlejen jag bär till Ida och Moa.


Varje sommar sedan 2004 har jag haft mina flickor nära mig ... förutom att jag jobbade sommaren 2004 1 vecka borta... 


Det var det dummaste arbetet jag gjort att lämna Ida med Stefan 1 vecka för jobb och det lät Ida mig oxå inse när jag kom hem

Vad som hade hänt den veckan cet jag inte mer än att katten min och Stefan blivit bittra fiender.


Sen dess har jag aldrig lämbat mina flickors sidor och jag har alltid valt min kärlek för flickorna flre alla andra killar som visat mig intresse.


Det finns inte en liten bit inom mig som väljer någi ting annat före än mina flickor!


Jag vet att Stefan ofta lämnar bort sina flickor till sin sambo för att allt annat " ska bara " göra "det går fort" ...


Försvaret ... med efter följande försvar då hans intressen gått före flickornas behov och som socialen i Kramfors accepterar och som är en typisk narcisistiskt uttalande:- Jag ska aldrig göra om det... snälla får jag en chans till osv.


Tom. Socialen går på den mest manioulerande försvaret och DOM SKA VARA UTBILDADE?!


jag vet... jag lyssnade och lät mig cilja tro på ... ska aldrig göra så något mer snacket under mina 12 år!


Men tro mig att ... jag har utvecklats från det 


OCH DET ÄR HAN SOM FICK VÅRDNADEN! 


VILKET BULLSHIT! 


Jag skulle än idag väkja en simmar med mina flicjor för att vi har så roligt tillsammans. Det finns inget bättre och det är somrarna jag gar som bästa minnena i mitt liv De allra lyckligaste tid i mitt liv.


Jag är aldrig så lycklig som då det är sommarlov och jag får spendera varje dag mrd nina flickor ... Det är KÄRLEK.


Killar och sex har jag alltid varit utan undet sommaren för dom kan inte fylla mitt hjärta så som mina barn gör.


Jag skulle än idag önska jag fick ha mina flickor nära mig men jag får inte :-/ 


Jag tänker iaf att första sommaren utan mina flickor på 11 år ska jag försöka göra ändå till det bästa och det är att uppleva en simmarfling.


Jag jan tänka mig öppna mig själv för heta träffar i sommarhettan ute. Jag har aldrig varit kär på sommaren.


Jag får väl ha en fysisk sommarflirt nu då som tröst över att jag inte fåt ha mina flickor nära mig. 


"-(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards