Direktlänk till inlägg 3 juni 2015

Satt upp fler lappar på Mias Beröring... hobby

Av Maria Karlsson - 3 juni 2015 11:10

Det är i möten man utvecklas ...jag känner jag är trött och fu derar huruvida jag egentligen ska få motivationen till att studera kinesisk medicin ... 


Försöker finna min emotionella sida så jag snyftar till o från ganska ofta nu ... fu derar vad inom kan motivera mig att vilja gå kurs ...


Så jha i ägnad mina alla nära och kära ska jag satsa på akupressur utbildningen.

För det är något jag kan göra fastän kunden har kläder på sig.

Det känns som det kan jag behöva verkligen kunna med tonårsflickor alltså ... 


Jag har svårt att röra vid folk faktiskt, det är så mycket energier som i social situation för mig upplevs som ibland lite jobbigt genom att feng shui energier flödar alltid ärligt medans personen i mötet har en ytlig fasad.


I allmänna möten ska då man "spela" på fasaden och det gäller även för oss "medvetna" som upplever den sanna energin att spela med ... och det är det som är så jobbigt för mig nu när min egna emotio ella sida är i obalans så in i helvete alltså.


Det kan fu gera försöka få socialt umgänge med ärliga möten genom att skapa en social mötesplats där fasaden kan läggas åt sidan ... så en äkta upplevelse och en utveckling kan ske därifrån.


Därför jag trots min oblans känner att det funkar bestämma själv via bokningar när och hur o vilken energi jag kan ta emot ...för på så sätt får jag en smygstart på min egen balans ...


Ja så jag ska alltså betala 30 000 kr privat för akupressur utbildningen. Det blir en avbetalning på den skulden och en skuld från hobby verksamheten till mig själv. 


Det in ebär att jag kan senare börja ta betalt för akupressuren eftersom den efter acslutad utbildning ger ett typ av certifiering ...vilket jag inte har nu och vilket jag inte heller kan börja ta betalt för. 

Sen får inte jag ta betalt .... det är sån där häxa princip på vit magi ... häxor som spår och tar betalt är inte helt vita. 


Så nu förstår ni ... 


Ojjjj fick samtal nyss och jhaaaa det var min framtida lärare ... jag brukar kunna känna av energi i telefon av rösten andningen o såvidare ... 


Men .... skumt ... jag kan inte riktigt känna av mer än att det snurrar kanske :-) 


Jhaaa kanske han har energi som balanserar min Ojojoj så pännande ... så ska jag öva tai chi ... jag sa direkt att det kan bli aningen jobbigt för mig samla min energi på bara ett ställe inom mig själv för den är för mycket i rörelse alltså hahaha 


Men jag sa att om jag har någon som håller ögonen på mig kanske jag får lugn att genomföra det där 



Tydligen är tae kwando och aikidon osv. En del av tai chi fast den är i ett kugnare tempo ... ååååhhh jag är ju inte lugn förrän efter kl: 20 på kvällen hahahaha *skratt* 


Vi får se kanske jag får flykt av energi rusch ! Haha


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards