Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Maria Karlsson - 10 juni 2015 13:05

  Jahappsen dåså ...


Känns lite bättre ringt in orosanmälan ... för jag anser att Stefan gör ALLT för att hämnas mot mig och väljer i alöa situationer den bästa förutsättningen göra mig illa! 

Det är hans främsta motivation alltid! Han skulle aldrig erkänna att det varit bättre val för alla och honom.om han lät mig får vårdnaden av flickorna och han kunnat behållit förhållandet med Therese... han skulle aldrig valt Therese därför att det skulle ha gjort så att jag vann '"""" 


Alla vet att Stefan gör allt för att vinna om det så tex innebär att brudgum på svensexa förlorar med hela kroppen blå bara för att det är av princip för stefan att vinna ... den sociala biten runtom förstår inte han


Det är även så av mig att han mot allt gör allt för se till så att jag inte kliver över honom och hans uppfattningnom sig själv i spegling mot mig ... barnen vet han jag vill ha SÅ DET ÄR DET SISTA HAN KOMMER SLÄPPA IFRÅN SIG! Tillomed om det är för alla bästa ... nääää han är en elak jävel på många sätt! 


Som kan bli mycket farlig om hans tålamod tryter! 


Men hans känslor för mig ska inte styra mitt liv som socialen tillåtit ... det ska inte styra mina val som det gjort ...


Jag vill INTE HA HONOM OMKRING MIG! 


Suttit ritat och funderat o tänkt ... det fattas offert men jag får väl efter läst om Bispergs herrgård ... göra likvärdigt och köpa grisem i säcken gällande lokal utformning och kostnader.


Det var ju goskänt för dom att göra så alltså måste det vara godkänt för mig oxå ... sen har jag bestämt mig för att satsa allt själv om rätt fadtighet dyker upp


Men jag vågade inte borga 100 % då kpmmunen varit så negativ mot fastigheten på Långgatan 11 ... jag behövde lite stöd och god tro att känna lite stöd att det är genomförbart. Så mitt behov av medfinansiör är mesrdels av emotionellt stöd att jag känner mig lite mera trygg att fler tror på mig och jag känner motivationen blir lite med påtryck av utomstående genom lån tex... jag behövde det inför huset på långgatan.


Det behöver jag nog inte med en ny annan fastighet framöver för nu vet jag att bygglov endast kan sökas efter jag köpt fastigheten och offert gäller ju utifrån fastighet och lokal så den ändras ju både på plats och under tid ... det är det som är så svårt för mig ovetskapen ...


Då är det skönt få känna stöd 



Havregrynsgröt till lunch med mammas äppelmos Jättegott!


Jag pratat med Mamba och pratat ut känns bra även om jag just nu pga . Informationen om barnens hemförhållandennär jobbiga och deras flytt till lägenhet  är ledsen och trött - för jag sover oroligt och gjort så sen jag fick informationen.


Tiger är singel men jag vill inte teäffa honom.efter han sagt hans ex är så riktigt riktigt snygg och jag bara "fin"


Känns inte bra även om sexet är bäst!


Mamba vill komma hälsa på sova över ...men jag orkar inte vara glad under längre stunder för att jag tänker bara på mina flickor just nu och jag begraver mig i arbete pappers arbete alltså! 


Räkna - lösa matematiska klurigheter är enda sättet jag kan slappna av på! 


Enda som.håller mina tankar ifrån sociologiska analyser! 


Så fort märker jag att jag börjar samtala med killarna är jag underbyggt negativt inställd och genast börja köra igång med analysera olika saker ... det blir inte bra i kontakt det inte...


Därför undanhåller jag mog tills min oros känsla lagt sig men vaknar med minnen av mina nattliga drömmar ...om.flickorma 


Inatt vaknade jag av att Moa ropade på min hjälp! Och jag vet att jag sällan å aldrig har fel ... så jhaaaa hur ska jag emotionellt kunna svara positivt på den drömmen idag då? 

Det går inte mera än att jag ringde in till socc gjorde anmälan.


Nu är jag så trött att jag somnar sittande ... det är hormonrusningen i kroppen av svaren från personen i fråga i aamtalet .... massa jävla undanflykter hela hela tiden 


Dom.har inget med barnens boende att göra ... det äe inte socc i Krqmfors som kan göra något åt barnens hemgörhållanden osv. Jävla bullshit! 


Jag även funderat på att varje månad innan mens då händer det alltid något ... och jag inser att så öänge jag står i fara läga flykt beredskap med min fysik och hormoner kommer jag aldrig kunna slappna av och få må bra hälsa.

Så länge jag upplever sån här stor distans och mår dåligt av utpressas emotionellt kan inte jag slappna av. Det går inte och därför kan inte jag lugna ner mig heller och förbereda mig på någon ny familj eller ny bäbis om än så jag vill ha en sladdis.


Men det går inte. Mim kropp är inte mogen för ge energi till livmodern utan all energi sparas för kamp och flykt.

Hela mitt system är helt beroende av få trygghet. Det är mina barn. Jag har ingen kärlek att GE utan bara kärlek att FÖRSVARA och det är därför fysisk aktivitet fungerar bra. 

Sex i massor för frigöra undan all stress ... 


Jag har allt klart nu så det är bara fastighet som saknas faktiskt :-) 

Av Maria Karlsson - 10 juni 2015 11:07

Nu har jag ringt in till Lena Westin i Kramfors åter igen av flera i rad ...


Och tydligt talat om att jag vill ha hem mina flickor! 


A dom är med bevis utsatt för utpressning o misshandel

B dom har varit med bevis utsatt för hot och fysiska hot 

C dom är utsatt för misshandel av emotionell art 

D dom är utsatt för sämre omsorg 


Och jag ska ha hem mina flickor och jag ska köpa HUS och börja arbeta ! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards