Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

2 dagar sen menstruation

Av Maria Karlsson - 5 maj 2015 16:05

Jahapp ...


Efter min mera aggressiva känsla gåendes ut från banken idag lär väl mensen komma nudå


Får se ...


Jag sagt åt mina 2 Laban o Mamba att jag är sen och att :-) 


Om jag har bulle i ugnen så finns 2 bagare ...


Jha faaaan hur förklarar men det annars lite snyggt lixom haha 


Dom vetat om varandra heregud Jag ljuger aldrig! 


Försöker inte ens försköna något som jag skulle tro ... passar de andra ... NÄPP jag är exakt som jag är ! 

Varken mer eller mindre! 


Jaaaa... Labans reaktion var sma tillbaka 

:- Låter som en hora 


Och Mambas reaktion var först 

:-  Duktig tjej ... haha trodde jag bakade bullar 


Så fick förtydliga :-Min mens är sen och är jag gravid vet jag inte vilken av er 2 som är pappan.


Hans 2a svar blev :- Det är inte jag! 


Laban fick svar på tal från mig : -Låter som en kass bagare ytan skyddshandskar! 

Vem vet ... kanske 2 bullar med 2 olika bagare! 


Inget motsvar tillbaka dock från Laban efter det...


Mamba han fortsarte dock :- Hör inte av dig mera ... Lycka till! 




Jhaaaaa precis så som jag vill ☺, få vara mamma så som jag önskar jag fick vara till mina flickor.

Det är en mycket stark instinkt och jag vill sista gången i mitt liv få uppleva det jag aldrig tidigare fick och det är att få vara mamma 100% på enbart bäbis o mina villkor och önskningar.


Inte gå halva vägen ibland mer än 80 % för tillfredställa EGO hos pappan ... och utelämna tid och plats och kärlek till bäbis behov! 


Lagen säger att mamman får vårdnaden till bäbis och det är precis det jag önskar mig utan problem och utpressning denna gång.... 


Ordnar sig själv 


Mammas reaktion var :- Hur många har du att välja på? 


Jag svara :- Bara 2 för Tiger ville inte ha mig :-( 


Nåväl ..... 


Jag förskönade det hela med att det var socialen i Kramfors som styrt mig åt detta valet eftersom.dom förtalat mig och tog ifrån mig mina flickor till pappan och att jag förmodligen gjort andra val under andra omsrändigheter, men att jag var vägledd mot uppnå samma känsla som tidigare i min vardag ... omedvetet styrd av emotionella krafter. 


Sen sa jag .... kanske är klimateriet morsan haha 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards