Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Maria Karlsson - 8 juni 2015 15:21

När jag bodde i Brunne och hade alla barnen hos mig 

Då satt jag ofta ute ensam och grillade medans barnen var inne ...då ofta kom grannarna över och sa

:-Men Maria du ska väl inte sitta grilla själv 


Joooodå vad gör det ...svarade jag 


Det är väl så tråkigt för dig sitta själv grilla... 


NÄÄÄÄ jag grillar ju till mina barn , svarade jag då. 


Konstigt att så många vuxna inte klarar av att sitta själv sommardagar och måste hela hela hela tiden prata telefonen eller ringa efter en kompis ... mina grannar var såna... dom.gillade uppenbart inte tystnaden.


Tystnad är inte ett problem.för mig eftersom det är i tystnaden man får svar...


Helger osv i min ensamhet fylls jag av massa tankar och lös ingar på det ena och andra ... 


Så jag behöver inte NJUTA GENOM EN ANNAN PERSON 

Jag njuter likaväl bra ensam på egen hand.


Jag grillade den sommaren för att jag är jag oavsett om jag har cuxet sällskap eller inte ... 

Jag njuter av dofterna av grillat och allra mest njuter jag av få dela matupplevelse tillsammans med mina flickor.


Vuxen sällskap för att ha något mer att prata om efter grillmiddag är inget jag håller på med faktiskt ... samla skvaller situationer som värderar mig mer än insidan ... det är då inte intressant tidsåtgång för mig.


Förra sommaren grillade jag ingenting alls och det kommer nog inte bli denna sommar heller....


DÄRFÖR ATT UTAN BARNEN grillar inte jag utifrån min ekonomiska situation helt enkelt ...


Får jag besök av en kille eller två kanske kanske jag kör igång grillen men annars får det som bestå i en rolig symboliskt värde prydnad för mig ...


Det luktar gott 


Men tänder intw igång mig iaf för saftigt rött grillat kött ;-) 

Av Maria Karlsson - 8 juni 2015 12:27

Jag måste ha olika ingångar och olika adresser till fastigheten!


Ett måste faktiskt... 


För det franförallt känns bättre och för att det blir bättre.


Så företaget har en adress och sen jag på min adress.


Om jag skulle ha jour lägenhet för vuxna då får den adress likvärdig företagets fast med olika dörrar ... typ skeppsbron 47 A och Skeppsbron 47 B och jag bor på Långgatan 11 ...


Barn och ungdomar inte myndiga under 18 år bor på långgatan 11 ...


Bestämt! 


:-) 


Eller vad det nu blir för fastighet med det är viktigt oavsett att jag tänkt ut detta innan jag KÖR igång! :-) 

Av Maria Karlsson - 8 juni 2015 07:36

Nääää nu är jag mer utmattad faktiskt


Inga kramar på länge ååå massa FEL hela tiden 


Jag är SLUT som hjälte ... heeeeelt utmattad alltså...


Ååååååhhhh herregud


Helt slut!


Jobbigt med min besvärliga närmiljö hela tiden som blir fel å galet ... jättejobbigt utsättas för relationer som bygger på helt felaktiga uppgifter om mitt leverne ...



Nu blev jag genast långtidssjukskriven 50% föööööör låååååååång tid framöver ....



Åååååhhhhh hejj ååå håååååå 



Av Maria Karlsson - 8 juni 2015 05:59

Alltså ...det var därför Mamba började snacka om killkompis


För att han säkert vad jag tror nu är att han kollat upp mig för få adressen


Så såg han att det stod en till brud på min adress och kanske tog förgivet att jag var lesbisk?


Så därav han promt skulle ta hit sin killkompis! 


Eftersom killkompisen var född -80 sa han och vad jag kunde läsa på hitta.se igår är den här tjejen jag inte alls vet vem det är föds -81...


Därför Mamba kalla mig för lögnare då han ville ha in en tjejkompis och jag sa att jag INTE HAR NÅGON TJEJKOMPIS!


VILKET ÄR HELT SANT ÄN IDAG!


Därför vi satt vid bordet tjaffsade ... han sa jag var lögnare o sur då jag vägrade be en tjejkomois joina sällskapet och jag blev irriterad över att han tjata på tjejkompis och att jag ljög!


MEN UT MED SPRÅKET FÖR HELVETE ! 


Vad faan säg då att ni grabbar sett ett ytterligare tjej namn på min adress och fråga istället för anta massa skit sim är FEL!


JAG ÄR FAAN INTE SAMBO MED NÅGON JÄVLA BRUD OCH KOMMER ALDRIG UNDER FÖRHÅLLANDE BO ILAG MED EN ANNAN BRUD ! ALDRIG I LIVET!


Jag är moderlig och kan ta hand om barn och delvis ungdomar ...men INTE VUXEN KVINNA! 


DÄR GÅR FAAN GRÄNSEN ALLTSÅ!


Så jaha med tanke på alla erbjudanden på trekanter och fyrkanter och femkanter alltså då ... av killarna beror väl då på ATT ALLA GÅR RUNT TROR JAG ÄR LÄBBA???? OR WHAT!? 


NÄÄÄÄfyyyyyyy tusan vad det har skapat PROBLEM FÖR MIG! 


JAG ÄR HETEROSEXUELL varken bisexuell eller homosexuell!!! 


Så det är därför alltså ... då undrar ju jag om denna kvinna är på någit sätt välkänd i grabbkretsar ...??????????


För inte har jag någonsin fått så många erbjudanden som sista tiden? 

Är dom hon med i swingers, ser bra ut är snygg och har öppna sexuella relationer?


Faan jag vet inte, jag kan bara analysera grabbarnas 2 sista månaders reaktioner kanske... typ


Så jaaaaa då är ju mitt rykte förstört här då för en jävla fel adress på en Karin till min adress!


Men vadför säger inte grabbarna rakt ut då att :- jag såg su är sammanboende med Karin ska vi ha gruppsex? 

Men säg det då istället för börja tjaffsa med mig och kalla mig lögnare och faan allt ... JAG ÄR INTE LÄTTFOTAD OCH TAR INTE BETALT FÖR SEX! 


JAG ÄR INTE SAMMANBOENDE MED NÅGON KARIN! 


JAG ÄR HETEROSEXUELL TÄNDER PÅ GRABBAR! 


Men visst om det var så att jag fick uppleva en trekant utifrån deras uppfattning om Karin så ... får jag väl tacka och ta emot ändå för att ingen har då haft trekant med mig tidigare ...så helt blunder var det då ändå inte :-) 


Men jobbigt för mig som redan bär emotionell utrötthet att bestå i ännu mera relations problem utifrån feladress av person hel till mig och INTE KILLARNA KAN TALA UR NATTMÖSSAN!!!!! 


Det har förstört min trovärdighet och givit mig kanske dålig promotion i Härnösand. 


Herregud! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards