Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Maria Karlsson - 22 juni 2015 16:53

Först promenad med hunden imorse sen ...


Promenad ner till stan in på AF , skrev ut papper om Mias beröring ...viktigt även som hobby att följa vissa riktlinjer gällande försäkringar osv ansvar m.m 


Sen in till härnösandshus och visade upp video inspelningen som jag har av schäferns utåtagerande mot mig på väg ner till.tvättstugan ...


Folket vände sig om då de hörde ljudet av schäferns skall ...


Sen vidare till biblioteket och skrev ut papper och affisher ...och vidare hemöver igen ...


Städade lite plockade fram olika saker och ordnade med mitt bokade besök ... men ... det blev inställt så snabb middag sen hundpromenad ner till stan igen lämna in papper som jag missat under lunchstängt kl:12 ...


Åter igen vidare ... hem ...


Exakt 1 mil idag ! 


Känner mig seg så förbannat i benen alltså ... för milen promenader ...fattar inte! 


Nu ikväll har jag tvättstuga men tänker inte torka klänningarna där nere utan hä ger dom på galgar här hemma istället ;-) 


Tjohopp :-) 

Av Maria Karlsson - 22 juni 2015 07:47

Drömt om gängkrig ... rått som få 


Det är väl sen igår jag tog sa ifrån för jagas iväg av grannens hund antar jag.


Drömde om gosedjur med vapen i och barn fullt mudderad 


Det är nog hahahaha sen pojkarna här springer runt med leksaks vapen ovh leker " pappapolisen" *asg* 


Förjäkla söta pojkar alltså " herregud...


Drömde jag hamna mellan skotten av hojjbärande karlar o småbarn haha sen togs jag över in i andra gänget via gängledare där för att sedan skickas över till utlandet och gängledaren där för att jag ska kompa ihop 2 starka band genom mig hahaha ;-) 


När jag vaknade imorse hade jag nyss plockats upp från flyget av råfarliga grabbar ... ;-) för att få samarbete med utlandet ... a connection ;-p 


Men kan inte påstå att jag i drömden gjorde mig något annaorlunda än vad jag är... rak framåt och ärlig ;-) 



Av Maria Karlsson - 22 juni 2015 07:15

Jag kallat dom badvoys för att det är just vad dom är 


Mycket bad ...bad bad bad ... omöjliga mot mig ! ;-)


ME LIKE ! 


Jag attraheras utav deras temperament jättemycket ...finns en värme i den som jag känner utav som är som .... känsla av sensommar 


Jag tycker om det


Tycker om deras bestämda sätt och deras konstiga tjaffsande ...det påminner mig om min familjs temperatur 


Den är just så varm och med massa snack diskussioner , saknar min farmor dock men jag ska finna en badboy som är av samma.virke som min farmor så jag får ihop balansen igen.


Jag kan väl sitta tjaffsa med killarna hemma hos mig flera dagar om jag vill vilket jag vill nu få sällskap ... det blir roligt :-) 


Och förrästen så ... har jag döpt om mr Tiger till BUTTER ...för det är exakt.vad han är minsann ;') 


Shit vad rolig dom är.killarna alltså så himlans skönt för mig dessa utländska mystiska sexiga färger dom.bär med sig 


Jag är väl kanske lite olika deras kultur och religion samt maskulin i mitt sätt att anamma min omgivning - rak, framåt och ärlig. Det finns inget annat sätt för mig än direkt ta diskussionen.


Jag fått uppfattningen att det inte direkt är.kvinnans roll i deras kultur men what the shit alltså ;-) ... det får vi väl harmonisera mellan oss tillslut 


Jag tycker bara att deras distans mot mig när jag säger ifrån är charmigt precis som deras behov sedan att prata om saken är.fasligt charmigt


Dom är charmiga MINA  BADBOYS ;-) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards