Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Maria Karlsson - 23 juni 2015 10:19

    Idag blir jag utan hund = så skönt :-)


Jag får semester några dagar under min kinesisk medicin utbildning ...det räcker ju att jag går ner sen hem över lunch , promenad med hund sen ner till stan igen och sen hem igen och lång promenad med hund igen ... ca 1.2- 1.4 mil per dag! 


Nu blir det bara typ 1 mil per dag ... under utbildningsdagarna hihi


Så lilla Zina ska få åka momma o moffa :-D 


Jag har kommit på att bh bandet runt bröstryggen gör så jag fär konstig känsla i huvudet och lixsom tappar balansen ... inte riktig huvudvärk utan någon konstig sådan ...


Så en hel dag kan jag inte ha mina bh ...köpt nya men även storleken 75 E är för små ... skulle behövt köpt 75 F ... men jag kan alltid gå runt och dra upp bh:n kupan så bröna hamnar på plats igen...blir så eftersom det numer bara är tomma tunna skinnpåsar ... ... 


Idag nu får jag ha mjuk topp ... känner mig inte lika kvinnlig då men det får väl bestå som så ändå. 


Mamba o jag har olika åsikter i många sammanhang men jag gillar han ändå SÅ HIMLA ROLIG ... han fick mig skratta igår kväll på telefon igen :-D 

Han ska komma hälsa på mig ;-) 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards