Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 21:13

Nu kommer stämning nr 2! 


Nämligen mot advokaterna om FÖRTAL ! 


Skriv upp det ... blir tillägg i nuvarande stämning ! 


Elaka idioter!

Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 19:42

Goodbye Härnösand! 


Ni fick chansen visa er ljusa sida men tyvärr 


Tingsrätten och advokaterna i Härbösand har sagt och gjort sitt SISTA för mig! 


Ni få ha en helt underbar miljö natur och trevligt folk men vad spelar det för roll då drt verkligen gäller trygghet så faljerar även ni! 


Jag är inte trygg här! 


Och ska jag ha en pojkvän i framtiden tar jag en neger svart jävla neger och börjar om helt NYTT! 


Tro mina ord då jag gifter mig med en neger ;-) 


Jag flyttar startar om efter den här vårdnadstvisten är avklarad 

Och kommer aldrig någonsin titta bakåt ... aldrig 


Tacksam för att alla brev inkommer samtidogt för att flera jobbiga brev ger starkare negativ effekt på mig och påverkar mig byta riktning.


Det är bara tacka och ta emot! 


Trevlig post öppning på er oxå denna SÖNDAG! 

Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 19:29

Nu vill jag inte alls bo kvar här 


Det blir för mycket för mig med allt det här 


Om det ändå varit ärligt och sant 


Om det vore sant skulle jag acceptera men det gör jag inte 

Jag accepterar inte LÖGNER 


Jag börjat ogilla Härnösand verkligen


Grannen med sin jävla schäfer 

Jävla socialförvaltningen i Kramfors 

Och sen ... 


Känns det inte roligt längre att öppna cafe då min TCM lärare ska visst , cad jag inte visste , ha te cafe ...


Blir för mycket av samma i samma stad alltså 


Kaka på kaka 


Det känns inte bra för mig starta cafe då det redan kommer finnas likvärdig 


Jag vill känna att det är MITT och inte ett delat sådant 


Och eftersom jag inte har * vilken tur* startat än eller köpt en fastighet så ... ser jag mig vidare om längre bort 


Så jag någon gång i mitt liv kan få känna att jag hamnar rätt på en gång 


Jag har inte ... tyvärr...hamnat rätt 


Om jag hamnar rätt då kommer det kännas bra hela vägen 

Inte halva vägen eller som att bli utestängd från utbildningen efter middag...tex 


Direkt kände jag att ... det är inte helt rätt plats men ... det är en avstickare sär jag inhämtar personlig utveckling och nya verktyg då jag fortsätter framåt mot mitt EGNA mål


Jag har inget intresse mer än skaffa ett eget hem och få hem.mina flickor


Det är enda som styr mig framåt idag


Nu känner jag att alla möten är viktiga men betyder inte att dom alltid ska bestå in i framtiden


Jag tappade lusten nu dela mitt cafe eller konkurrera cafe ned fler som liknar mitt även om inte jag tänkt på te ...så tappade jag liksom suget


Och det tar slitsamt i själen på mig läsa så HEMSKA lögner om mig PÅHITTADE ! 


Det sliter mig i stycken ! 


Så elak elaka människor HUR KAN DOM SOMNA NATTETID!?!?!?!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards