Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Nu drar jag till en annan stad ! :-)

Av Maria Karlsson - 28 juni 2015 19:42

Goodbye Härnösand! 


Ni fick chansen visa er ljusa sida men tyvärr 


Tingsrätten och advokaterna i Härbösand har sagt och gjort sitt SISTA för mig! 


Ni få ha en helt underbar miljö natur och trevligt folk men vad spelar det för roll då drt verkligen gäller trygghet så faljerar även ni! 


Jag är inte trygg här! 


Och ska jag ha en pojkvän i framtiden tar jag en neger svart jävla neger och börjar om helt NYTT! 


Tro mina ord då jag gifter mig med en neger ;-) 


Jag flyttar startar om efter den här vårdnadstvisten är avklarad 

Och kommer aldrig någonsin titta bakåt ... aldrig 


Tacksam för att alla brev inkommer samtidogt för att flera jobbiga brev ger starkare negativ effekt på mig och påverkar mig byta riktning.


Det är bara tacka och ta emot! 


Trevlig post öppning på er oxå denna SÖNDAG! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards