Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 20:29

Låg och tänkte vad roligt det skulle cara ha en sommarfling


Så ligger jag sängen nu funderar över om jag haft sommar sex överhuvudtaget vad jag kan minnas ...


NEJ INTE SEN SOMMAREN 2004 och det måste ha varit KORS I TAKET för det var då Moa blev till ... måste varit då jag var så aspackad och kommer inte ens ihåg att jag å Stefan hade sex alltså.

Det var ju så dåligt mellan oss redan då! 


Herrrgud jag har inte haft sommarsex inte ens sängsex tråkigt sen 2004!!!


Det är alltså 11 år !!! 


11 somrar utan beröring och närhet!!!!


Det är för att jag haft flickorna varje sommar!!!!!!!!!


Förutom delar av förra sommaren då jag hade barnen heltid juni månad ...fram till 25 juni...sen grät jag resten av fjolårets sommar Helt ensam ... 


SKA JAG FAAN KNULLA SOMMARSEX HELA DENNA BARNLEDIGA SOMMAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV !!!



Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 13:04

Gör inget ...



Om jag kär begränsade kärleksmötem framöver heller 


Sommarfling vill jag uppleva iaf denna sommar 

Det har jag redan bestämt mig för hehe 


Sen blir det väl som mitt liv är BEGRÄNSAT


Drt betyder att jag kan inte GE mer än det jag har! 


Kärleksmöten med sexuella inslag för kiööar jag attraheras utav via dejtingsidorna 



Är vad jag är begränsad att ge , jag stannar hemma för att min ekonomi tillåter mig det och för att jag kan ha sex hemma boendes ensam.


Det är vad jag begränsat kan erbjuda ...


Tills dess jag får balans i min vardag alltså där jag känner mig trygg och stärkt. 


Det tar nog minst flera månader extra faktiskt. Vad gör det? 


Ni singelkillar har mig ledig dygnet runt nu ett tag till ... ska ha en sommarfling ... tar vem helst du är bara du ger mig kickem av vilja klä av dig mannen ;-) en sommarfling med mig hehe 


Begränsat = bra 


Haha 

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 12:26

Jag får fortsätta räkna på min företagside och invänta offerterna från byggföretagen. 


Synd men ändå inte ... det var lite mörkt från solen uteplatsen.

Så jag är inte direkt sur eftersom jag är van att det aldrig blir som jag har tänkt mig ändå.


Jag fortsätter med riktning mot ett annat håll bara ... kan aldrig veta :-D


Så mäklaren sa att säljaren är i slutfasen med köparen på långgatan 11 ... så därför önskade jag nya köparen lycka till.


Jag vaknade med ingenting 

Och somnar med ingenting mer 

Förutom bilden av min framtid är mer tydligare nu än förr.


Hittentills har jag ändå efter alla mina försök 2 tidigare fastigheter 

Insett det var ändå till min fördel att jag inte köpte ... av olika dess anledningar


Om jag köpt huset på Svanö har jag ju inte suttit i Härnösand idag tex.

Om jag köpt huset bredvid det på långgatan 11 har jag ju inte suttit idag skissat på långgatan 11 med bättre förutsättningar.


Så vem vet ...


Min finansiering kvarstår ändå och även min företagside ...

Det spelar ingen roll alls :-D


Jag har satt upp lappar på affären idag om min hobby beröring


Så länge jag inte är motiverad känslomässigt finna orken göra något annat kommer jag få mer tid över till personlig utveckling.


Jag kan ta emot många besökare hemma så länge påbörja eller fortsätta min hobby som.jag tänkt.


Fritiden ska jag utbilda mig till akupressur... det är mer givande för mig att betala en personlig utveckling som jag kan dela i framtiden med andra genom att ge ... till exempelvis mina flickor.


Och hoppas jag blir en bättre människa under tiden ... 


Så jahapp spännande ;-) tro vad som ligger för mig nu då ...


Nytt projekt blir 3 e huset framöver nu då skissa nya ideer på vilket jag älskar utmaningar.

Nästan lite tråkigt att mina teoretiska arbeten är avklarad och det är dags att börja praktisera mina kunskaper 


Spännande men jag är långt ifrån färdig i min utveckling Jag har mycket kvar att lära.


Men just praktiskt är inom alla delar av mitt liv. 

Jag praktiserar privat i mitt sexualitet. 

Jag praktiserar nu även beröring  via massage o healing 

Jag rör mig lämnat bilen bakom mig och promenerar dit jag ska 

 Är mera nuvarande i dagen fasrän min tankeverksamhet kring starta eget o köpa hus tar nästan all min vakna tid. 


Jag praktiserar matlagning och provar den fattigmannens alternativ ...


Känslomässigt är det katastrof 


Men det är katastrof oavsett om jag praktiserar eller inte min privata leverne ... den bara mera styr min känslokalla närvaro att bli extremt individuealiserad på mig själv.


Sluter mig känslomässigt och lärt mig hårda vägen stänga för blanda mina känslor med andras... på så vis är jag stark som faan nu alltså.


Jag bär inte andras känslor ... eller tar besluten åt de andra genom ändra mig själv... vilket jag alltid gjort förr.


Nu kan jag som.urskilja de två olika delarna av möten och relationer. 


Jaha .... söka ny fastighet ... var det på agendan alltså 


Spännande ...ka ske hamnar på en exekutiv auktion med ett stort gammalt hus i stan..

Jag vägrar bo utanför centralt särför att jag är nog ensam som jag är nu ... 

Jag har ingen anledning återleva så fruktansvärd tid jag haft 7 år i Stensätter 139 i Bollstabruk

Det var fruktansvärda jobbiga år ensam där och jag har been there och done that! 


Inte min stil det var Stefans stil mest och delvis min. Dock aödrig bara helt min dröm för jag var ju på väg köpa ett gammalt hus lämna honom då der huset i Stensätter blev till salu ... 


Vill inte göra om samma.misstag igen aldrig åter igen.


Nopp knappast 


Så min dröm.mitt hus mitt näste .... in i framtiden


Vad kan må tro framtiden erbjuda mig så jag får äntligen sluta bo i kartonger .... sedan 2004 har jag bott mestdeles i kartonger på grund av reno eringar o h sen flyttar ... 


Under 11 år var jag inte haft ett komplett eget tryggt hem

Vet ni vad det gör med en k innna! 


Det sliter hennes liv i stycken behöva känna sig på vakt hela tiden. 

Det är jobbigt.


Den delen är jobbig än idag bo i flyttkartonger och påsar ... 


Men jag menar ... varför ska jag skämmas ... klart jag kan ta emot kunder här hemma utan att skämmas...

Herregud inte jag som äger stället ... knappast en del av mig :-) 


Så jag kan låta massa folk komma hit och få massage för att jag är jag oa sett min omgivning.


Det är guld! 


Massa guld ! 


Så vad spelar det för roll sen egentligen  vad för hus jag köper för att jag kommer få allt att glimma guld i massor !!!!

Bara jag är där och tar det som mitt kommer jag bygga in mitt guld som bara KÄNNS MASSOR! 


SÅKLART :-)


OCH nu är det slut med Laban och Mamba helt. Jag får tacka för dom.få träffar jag haft men det var en brytpunkt en period där jag inte alls var mig själv ... så det var rätt då men inte nu längre.


Jag är ny person från tiden efter beslutet av tinget och tiden att sakta lära mig leva med den förändringen och jag känner att jag nu vill möta och dejta en kille som är på samma bana som mig där jag ni befinner mig. 


I alla möten är menad att lära något om.sig själv och eftersom jag inte någonsin haft en kärleksrelation fysiskt under en sommar så ska jag faktiskt uppleva en äkta sommarfling jag oxå!!!


Det ska bli så roligt spännande alltså ;-) 


Så vem ska jag hugga för semester sex ute i sommmarvärmen ? 


;-)

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 10:05

Det här är min kompromiss ...


Det är i HEMMET du får möta upp mig och inte förrän då.


För att SPÅ detta kommer vi inte träffas förrän jag är basad i mitt NÄSTE och hem, det är bara där du kan förhandla med mig.


En stark kvinna med starka band och anknytning kan du aldrig få i balans utan hennes familj.


Utan familjen blir du utan kvinnan. Det du har som argument är att du kan tillgodose hennes behov av mat, behovet av känslo upplevelser och värme.


Det är de 3 starka argumenten du kan fånga hennes alltså min kärna av tillhörighet som min man.


Gör inget om du är strulig för jag är nogrann och ordningssam.


Du kan erbjuda henne en stor familj ... det kommer jag att älska.


Maten är viktig och står du för att kunna förse hennes familj med maten då blir du långvarig ... 


Dock kan du inte kompromissa om min hennes anknytning till vilja innerst inne trygga barnens säkerhet och däri måste du Tillåta henne äga hemmet på egen hand. 


Låta mig ha kärnan av hem och familj. 


Men du kan bestå med näringen till henne som grunden till den näring hon förser sina " rötter" med ...


Det kan vara finansieringen till köpet av huset

Det kan vara maten hon äter 

Det kan vara värmen då hon sover 

Det kan vara aktiviteterna utanför hemmet förutom stranden och fisket och naturen. Allt det där andra ... 


Så du kan komma till mig som äkta gentleman uppvakta mig på korrekt sätt i mitt hem i mitt hus då jag köpt det och bor där


Intw förrän då ... helheten löser sig och för att få hjulet att snurra krävs det en ram 

Ramen är fastigheten


Så länge inte ramen finns kan du aldrig få mig henne att varken fortsätta franåt med dig och intw heller kan du ha henne bestående då ramen har sina öppningar för henne att SMITA 


;-) 


Vilket jag gör då jag får chansen hehehehehehe ... 


Hus 

Ombyggnad 

Familj

Start av verksamhet =

Du får en fot in fyller flera behov!


= OBEGRÄNSAD


Lägenhet 

Ensamhet 

Bestämd begränsad sysselsättning = 

Du får aldrig möjligheten fylla ett behov! 


= BEGRÄNSAD


DET DU SER I BACKSPEGELN ÄR DET DU KAN FÖRVÄNTA DIG I FRAMTIDEN OM DU INTE GER CHANSEN SVÄNGA IN MOT NYA VÄGAR! 


DET ÄR MIN VÄG! 





Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 09:23

Min fästman söker  en äkta familje kär kvinna som är omhändertagen men bestämd snäll och som är trygg. En man som söker en kvinna som är aktiverande och skapar olika rörelser i vardagstristessen han annars upplever. En kvinna som sätter ekonomiska gränser på hans impulsivitet.

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 09:10

Alltså för att SPÅ detta så ...


Innebär detta att min blivande " usch " fästman kommer vara en man som gillar att äta dricka och basta ...


För att förenkla det hela ...


Det är alltså min DEAL inför få mig som sin HUSMOR ! 


MIN man kommer få en kvinna som gillar få beröring tycker om fiska och älskar vara i solen. 


För att SPÅ vad jag  söker = Jag söker en yin som kan laga mat få mitt huvve att yra och värma min kropp. 


För att SPÅ vad han söker =Han  söker en yang som kan använda sina händer skall vara händig tycka om massera hans fötter och får han att skratta. 


Det är ett evigt hållbart förhållande mellan oss då siffran 8 är EVIGHETS symbol! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards