Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 06:44

Jag ska fundera ut vart jag får plats med massage bänken.


Vet inte vart jag får plats med den för att det ska bli bra. Kanske flytta antingen på soffan i vardagsrummet eller Idas säng behöver jag ju inte ha egentligen """ Måste fundera ut en bra möjlighet.


Kaninerna ska städas och sen ser jag i solen att det behlvs damma och städa inne ... helt otroligt vad 3 djur kan få pälsen att fara runt skita ner för att inte påtala hunden Zinas goda förmåga att ALLTID skaka sig inne efter promenader, jag blir galen varenda gång! 


När jag har "wärdshus" cafe o relax då måste jag skilja min bostad längst uppe med en dörr. 

Det är ett krav.


Jag hoppas jag kan lämna djuren i " lägenhetsbostaden" då övwr dagarna för att det är FÖRBJUDET att djur vistas i kök!!!


Därför måste jag se till att följa den strikta ordningen på cafe köket och restaurang köket faktiskt. Jätteviktigt.


Därför funderar jag på att delvis göra ett ebklare kök på övervåningen oxå för att förhindra objudna gäster till de andra 2 köken faktiskt! 


Viktigt är det! 


Räcker ju att ha en micro kyl o frys och möjligen framöver ha bänkar osv. För att urskilja enklare förtäring i bostaden längst upp. Disken kan ju göras där nere ... samt matlagningen. Så = LÖST tillsvidare.


Blir restaurangkök med storhushålls disk utrymme längst ner i undervåningen. Undre däck = alltså 


Blir cafekök med servering och delar av eget utrymme disk på mellandäck ... 


Blir förtärings kök med förvaring på övre däck ;-) hehehe 


= LÖST! 


Inga djur på undre eller mellan däck / våning = strikt förbjudet! 


Inomhuskatter övre våning samt vid behov vakthund Zina = enbart övre vå ing.


Privat bostad längst upp 

Enkskild firma + hobby mellan våning +( delvis privata utrymmen)

Aktiebolag undre våning. 

Ovido - Quiz & Flashcards