Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 14:24

Suttit med mina papper efter lunch 


Jag gemat ihop papperna om sjömannen 8 ...och lagt på högen fd fastigjetsrörelser 


Nu inväntar jag bara en ny fastighet och funderar på om jag ska ringa fråga en husägare om dom kan tänka sig sälja ? 


Vi får se ... 


Nu är iaf mitt arbete klart och delvis klart ... ramarna är nedskrivna på papper och jag behöver inte bära det i mitt huvud längre.


Nu kämpar jag för min familj så jag får hem mina flickor! 


Älskar mina flickor mest i hela världen av hela mitt hjärta.


Tillsvidare tar jag dagen som den kommer :-) 


KRAM

Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 12:34

Tror jag sett och känt av chakra rörelse ...


Ganska säker på det och det är första gången i mitt liv jag gjort det


Men vad jag såg snurrade det mellan mig och en person samt medsols 


En stor mellan oss och en liten mindre framför hans bröstkorg ...


Healing chackra healing ska fråga min lärare imorgon om energisnurr ??? 


Vet det går energi meridianer i kroppen runt oss och i universum men jag har aldrig sett ... som jag nu upplevt


Vad betyder det undrar jag? 

Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 12:17

Promenerat in till stan och suttit på AF 

Där har jag skrivit ut anställnings avtal och låneskuldebrev 


Som jag privat ska lämna ut mina pengar till bolaget ... 


Mamma är jag skuld med 30 000 kr nu i hobby. 


Jag känner mig så lugn och förstår inte alls varför, det är så bara så skönt runt mig och harmoni lixom 


Kändes bra lämna in min stämnings ansökan Lånade 900 kr av mamma för betala det. 


Känns bra då brukar den energin oxå hålla i sig genomsyra hela vägen ...alltså MIN GODA ENERGI! 




Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 09:23

Blir tango som bröllops dans ... så lika bra karln jag väljer ÖVAR ! 


Finns tango studio i Härnösand så vi ska dit och öva bröllops dansen tillsammans! 


Det har jag bestämt! 


Med rosen i munnen ska mannen ha oxå ! 


*blink*

Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 08:02

  Bryr mig inte! 


Jag ser ut som jag ser ut och jag kan inte göra något åt att magen blir så här ibland


Det spänner och tjocknas och det känns ! 


Känner mig ful faktiskt och då har inte jag lust vara intim heller! 


Inte så roligt att aldrig veta vad jag vaknar till ...antingen vanlig mage eller spänd mage ... iofs kan vara mjölken jag druckit ...förra veckan o denna vecka till gröten.


Det är väl enda kosten jag ändrat på sen förra veckan  .. kan hända jag inte alls tål mjölk ... mycket möjligt.


Jag får utesluta mjölk helt enkelt se om magen minskar igen för det är inte så attraktivt det här inte ! 


Jag depprimerad! 


Fast egentligen inte alls ;-) 


Who cares egentligen ... finns karlar som älskar kroppar lika min och njuter av en stor mullig fuktig  kvinnokropp mot hans hårda kala torra! 


Skillnaden av yin och yang som gör dä hela ! :-) 


Nååå nu sa jag det före alla er andra så nu kan jag ta trippen in till stan för att nu vet alla att Mia är inte gravid bara svullen å tjock med mjölkmage ... 


Minsann :-) 


Tjohooooooo puss och kram 

Av Maria Karlsson - 15 juni 2015 07:44

    Orätt att kvinnor med viss genetik får hjälp vid olika ohälsa problemarik av svensk sjukvård 


Hjärt o kärl sjukdom tex! Får vård som bekostas även andra genetiska sjukdomar ges gratis vård även vård direkt utifrån alkohol och rökning! 


Men vi kvinnor som utifrån graviditeter tappar viss spänst vi får faan inge sjukvård reparera en tydlig skada!!!


Det är faktiskt handikapp för mig som syns! Och gör större skada för mig som är singel att bära denna tjockmage som inte är direkt attraktivt!!!! 


NEJ! Jag är inte gravid! 


Bara jävligt tjock runt maggen! 


Jag frågat sundsvall om jag kunde få hjälp till magen och brösten men de svarade NEJ. 


Men då ska faktiskt inte folk som är sjuka utav alkohol, missbruk eller rökning heller få jävla sjukvård gratis !!!


Detta är diskriminering! 


Ni ser ju själv hur magen min ser ut ! Det är förskräckligt! 


Alltså skitSURT!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards