Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Ner på stan i regnet idag.

Av Maria Karlsson - 5 maj 2015 14:25

    Gick på stan med paraply eftersom jag inte har en snygg jacka som.passar väderleken


Gick till biblan ååå lånade 2 nya romaner 


Satt betalade in lite pengar till mamma som avbetalning 


Och jag gick därefter in till AF och trots min sjukskrivning så fyllde jag i min aktivitetsrapport.


Sen ringde mäklaren sa det är flera spekulanter på fastigheten och budgivning 


Jag gick in bokade tid hos banken Handelsbanken och fick tid samma vecka 


Gick in på Nordea efter samtalet med mäklaren och bankmannen där är fullbokad till Junimånad 


Vilken jävla skitbank! 


Ååååå där ska jag vara kund? Vilket skämt! 


Jag byter banker! 


Hem ätit och nu vila lite för jag fryser jättemycket ...

Ska snart ta min 3 e promenad idag ...5 km gjord men hunden ska rastat längre sträcka oxå...


Sen ringa fixa hö till kaninerna ska jag göra ... det är slut

Morsan ordnar sågspån ...



Jha herregud vad irriterad arg jag blev på det där urusla servicen alltså! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards