Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Kompromissandet

Av Maria Karlsson - 2 juni 2015 10:05

Det här är min kompromiss ...


Det är i HEMMET du får möta upp mig och inte förrän då.


För att SPÅ detta kommer vi inte träffas förrän jag är basad i mitt NÄSTE och hem, det är bara där du kan förhandla med mig.


En stark kvinna med starka band och anknytning kan du aldrig få i balans utan hennes familj.


Utan familjen blir du utan kvinnan. Det du har som argument är att du kan tillgodose hennes behov av mat, behovet av känslo upplevelser och värme.


Det är de 3 starka argumenten du kan fånga hennes alltså min kärna av tillhörighet som min man.


Gör inget om du är strulig för jag är nogrann och ordningssam.


Du kan erbjuda henne en stor familj ... det kommer jag att älska.


Maten är viktig och står du för att kunna förse hennes familj med maten då blir du långvarig ... 


Dock kan du inte kompromissa om min hennes anknytning till vilja innerst inne trygga barnens säkerhet och däri måste du Tillåta henne äga hemmet på egen hand. 


Låta mig ha kärnan av hem och familj. 


Men du kan bestå med näringen till henne som grunden till den näring hon förser sina " rötter" med ...


Det kan vara finansieringen till köpet av huset

Det kan vara maten hon äter 

Det kan vara värmen då hon sover 

Det kan vara aktiviteterna utanför hemmet förutom stranden och fisket och naturen. Allt det där andra ... 


Så du kan komma till mig som äkta gentleman uppvakta mig på korrekt sätt i mitt hem i mitt hus då jag köpt det och bor där


Intw förrän då ... helheten löser sig och för att få hjulet att snurra krävs det en ram 

Ramen är fastigheten


Så länge inte ramen finns kan du aldrig få mig henne att varken fortsätta franåt med dig och intw heller kan du ha henne bestående då ramen har sina öppningar för henne att SMITA 


;-) 


Vilket jag gör då jag får chansen hehehehehehe ... 


Hus 

Ombyggnad 

Familj

Start av verksamhet =

Du får en fot in fyller flera behov!


= OBEGRÄNSAD


Lägenhet 

Ensamhet 

Bestämd begränsad sysselsättning = 

Du får aldrig möjligheten fylla ett behov! 


= BEGRÄNSAD


DET DU SER I BACKSPEGELN ÄR DET DU KAN FÖRVÄNTA DIG I FRAMTIDEN OM DU INTE GER CHANSEN SVÄNGA IN MOT NYA VÄGAR! 


DET ÄR MIN VÄG! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards