Direktlänk till inlägg 22 juni 2015

Ååååhhh vilken tur jag har mina badboys ändå wiiiiiii

Av Maria Karlsson - 22 juni 2015 07:15

Jag kallat dom badvoys för att det är just vad dom är 


Mycket bad ...bad bad bad ... omöjliga mot mig ! ;-)


ME LIKE ! 


Jag attraheras utav deras temperament jättemycket ...finns en värme i den som jag känner utav som är som .... känsla av sensommar 


Jag tycker om det


Tycker om deras bestämda sätt och deras konstiga tjaffsande ...det påminner mig om min familjs temperatur 


Den är just så varm och med massa snack diskussioner , saknar min farmor dock men jag ska finna en badboy som är av samma.virke som min farmor så jag får ihop balansen igen.


Jag kan väl sitta tjaffsa med killarna hemma hos mig flera dagar om jag vill vilket jag vill nu få sällskap ... det blir roligt :-) 


Och förrästen så ... har jag döpt om mr Tiger till BUTTER ...för det är exakt.vad han är minsann ;') 


Shit vad rolig dom är.killarna alltså så himlans skönt för mig dessa utländska mystiska sexiga färger dom.bär med sig 


Jag är väl kanske lite olika deras kultur och religion samt maskulin i mitt sätt att anamma min omgivning - rak, framåt och ärlig. Det finns inget annat sätt för mig än direkt ta diskussionen.


Jag fått uppfattningen att det inte direkt är.kvinnans roll i deras kultur men what the shit alltså ;-) ... det får vi väl harmonisera mellan oss tillslut 


Jag tycker bara att deras distans mot mig när jag säger ifrån är charmigt precis som deras behov sedan att prata om saken är.fasligt charmigt


Dom är charmiga MINA  BADBOYS ;-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 09:07

Jaaaaa men alltså   Jag ser    Jag ser    Ser minsann    Den där lilla BUSFRÖET    Åååååhhhhhhh vas underbart lyckligt    Så mörk och lik pappa i utseendet    Och    Med mina ögon ååååå bus i blick    SHIT!    ...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:57

Nååååå enda som kan bli lite problem.i det hela    Är    Att om jag får en liten mulattis bäbis med en mystisk arab   Är att den lilla/ lille kommer bli allas våran ögonsten   Med andra ord höjd upp i skyarna ...   Jag som är sååå...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:46

Vill ha en egen mörk mystisk arab    Åååhhhh ...    Vad sexigt!    Smaka sådär beskt besvärligt mumma ååååhhhh   Gud jag blir KÄR!    40 grader i mellanöstern    Snacka om MYCKET KÄRLEK    VILL OXÅ HA!    GIVE IT TO ME...

Av Maria Karlsson - 31 juli 2015 08:05

Stan idag igen   Skulle egentligen varit på promenad i park men dåligt väder    Så blir inget sånt    Jag är jättetrött oxå    Dessa regniga dagar och sitta ensam får djupet av kä slor att söka sig upp   Nåååå...    Pulled por...

Ovido - Quiz & Flashcards